Qui sont vos joueurs préférés? - Page 9 - MensTennisForums.com

MensTennisForums.com

MenstennisForums.com is the premier Men's Tennis forum on the internet. Registered Users do not see the above ads.Please Register - It's Free!

Reply

Old 03-31-2005, 10:33 PM   #121
country flag Cute Babi
Registered User

Cute Babi's Avatar

Cute Babi has a reputation beyond reputeCute Babi has a reputation beyond reputeCute Babi has a reputation beyond reputeCute Babi has a reputation beyond reputeCute Babi has a reputation beyond reputeCute Babi has a reputation beyond reputeCute Babi has a reputation beyond reputeCute Babi has a reputation beyond reputeCute Babi has a reputation beyond reputeCute Babi has a reputation beyond reputeCute Babi has a reputation beyond repute
Default Re: Qui sont vos joueurs préférés?

Salut Asmus .... on a le meme prefere ROGER

Roger

Proud Passenger on the FEDERER EXPRESS=>> seat 78

Moya, Love u too

Visit me
Cute Babi is offline View My Blog!   Reply With Quote
Sponsored Links
Advertisement

Old 04-02-2005, 08:33 PM   #122
country flag zoltan83
Registered User

zoltan83's Avatar

zoltan83 has a reputation beyond reputezoltan83 has a reputation beyond reputezoltan83 has a reputation beyond reputezoltan83 has a reputation beyond reputezoltan83 has a reputation beyond reputezoltan83 has a reputation beyond reputezoltan83 has a reputation beyond reputezoltan83 has a reputation beyond reputezoltan83 has a reputation beyond reputezoltan83 has a reputation beyond reputezoltan83 has a reputation beyond repute

Quote:
Originally Posted by Asmus
Salut
Salut

Federer est un bon choix.

Quote:
Originally Posted by Juli_V View Post
Nicoooooooooooooooooooooooo!!, you rule
zoltan83 is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 04-05-2005, 12:29 PM   #123
country flag fanancic
Registered User

fanancic's Avatar

fanancic has a reputation beyond reputefanancic has a reputation beyond reputefanancic has a reputation beyond reputefanancic has a reputation beyond reputefanancic has a reputation beyond reputefanancic has a reputation beyond reputefanancic has a reputation beyond reputefanancic has a reputation beyond reputefanancic has a reputation beyond reputefanancic has a reputation beyond reputefanancic has a reputation beyond repute

salut à tous!!!
Moi mon joeur préféré c'estMARIO ANCIC!!! je sui complètement folle de lui depuis qu'il a battu federer a wimbledon il y a 2 ans... Depuis il a trop progressé et il est 20ème mondial... Il est trop beau et il joue trop bien.. cette année je vais à Roland pr la première fois et jspr que je vais le voir..
En france y en a pas bcp ki savent qui c'est mais tant pis moi je l'adore...
J aime bien marat aussi
fanancic is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 04-05-2005, 08:59 PM   #124
country flag zoltan83
Registered User

zoltan83's Avatar

zoltan83 has a reputation beyond reputezoltan83 has a reputation beyond reputezoltan83 has a reputation beyond reputezoltan83 has a reputation beyond reputezoltan83 has a reputation beyond reputezoltan83 has a reputation beyond reputezoltan83 has a reputation beyond reputezoltan83 has a reputation beyond reputezoltan83 has a reputation beyond reputezoltan83 has a reputation beyond reputezoltan83 has a reputation beyond repute

Salut à toi!

Ancic est aussi un bon choix lol L'avantage quand un joueur n'est pas trop connu, c'est qu'il est plus facile à approcher

Quote:
Old 04-06-2005, 01:01 AM   #125
country flag Cute Babi
Registered User

Cute Babi's Avatar

Cute Babi has a reputation beyond reputeCute Babi has a reputation beyond reputeCute Babi has a reputation beyond reputeCute Babi has a reputation beyond reputeCute Babi has a reputation beyond reputeCute Babi has a reputation beyond reputeCute Babi has a reputation beyond reputeCute Babi has a reputation beyond reputeCute Babi has a reputation beyond reputeCute Babi has a reputation beyond reputeCute Babi has a reputation beyond repute

Quote:
Originally Posted by zoltan83

Salut à toi!

Ancic est aussi un bon choix lol L'avantage quand un joueur n'est pas trop connu, c'est qu'il est plus facile à approcher
Surement ... Mais la plupart des joueurs (ceux qui je voulais m'approche) ont toujours etait sympa avec moi

Roger

Proud Passenger on the FEDERER EXPRESS=>> seat 78

Moya, Love u too

Visit me
Cute Babi is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 04-27-2005, 09:02 PM   #126
country flag CocoT_Do
Registered User

CocoT_Do has a reputation beyond reputeCocoT_Do has a reputation beyond reputeCocoT_Do has a reputation beyond reputeCocoT_Do has a reputation beyond reputeCocoT_Do has a reputation beyond reputeCocoT_Do has a reputation beyond reputeCocoT_Do has a reputation beyond reputeCocoT_Do has a reputation beyond reputeCocoT_Do has a reputation beyond reputeCocoT_Do has a reputation beyond reputeCocoT_Do has a reputation beyond repute

Quote:
Originally Posted by fanancic
salut à tous!!!
Moi mon joeur préféré c'estMARIO ANCIC!!! je sui complètement folle de lui depuis qu'il a battu federer a wimbledon il y a 2 ans... Depuis il a trop progressé et il est 20ème mondial... Il est trop beau et il joue trop bien.. cette année je vais à Roland pr la première fois et jspr que je vais le voir..
En france y en a pas bcp ki savent qui c'est mais tant pis moi je l'adore...
J aime bien marat aussi
C'est clair, Mario est un très bon choix!! Jspr q tu pourras le voir à RG !!!
T'inquietes on le connais aussi en France surtout depuis RG 2003 & la coupe davis 2004 je pense

Yoann GOURCUFF Andrea PIRLO Frank LAMPARD Lorik CANA
CocoT_Do is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 04-30-2005, 01:49 PM   #127
country flag Rezandinah
Registered User

Rezandinah's Avatar

Rezandinah has a reputation beyond reputeRezandinah has a reputation beyond reputeRezandinah has a reputation beyond reputeRezandinah has a reputation beyond reputeRezandinah has a reputation beyond reputeRezandinah has a reputation beyond reputeRezandinah has a reputation beyond reputeRezandinah has a reputation beyond reputeRezandinah has a reputation beyond reputeRezandinah has a reputation beyond reputeRezandinah has a reputation beyond repute

Mon joueur préféré...

L'éternel & irremplaçable Pete Sampras !
Old 04-30-2005, 08:37 PM   #128
country flag Elisabeth
Registered User

Elisabeth's Avatar

Elisabeth has a reputation beyond reputeElisabeth has a reputation beyond reputeElisabeth has a reputation beyond reputeElisabeth has a reputation beyond reputeElisabeth has a reputation beyond reputeElisabeth has a reputation beyond reputeElisabeth has a reputation beyond reputeElisabeth has a reputation beyond reputeElisabeth has a reputation beyond reputeElisabeth has a reputation beyond reputeElisabeth has a reputation beyond repute

Moi c'est en 1 : Marat Safin!!!!
et en 2 : David Nalbandian!!!

DAVAI MARAT!!!

http://dinarasafina1.skyblog.com
Elisabeth is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 05-01-2005, 09:29 AM   #129
country flag Federerhingis
Registered User

Federerhingis's Avatar

Federerhingis has a reputation beyond reputeFedererhingis has a reputation beyond reputeFedererhingis has a reputation beyond reputeFedererhingis has a reputation beyond reputeFedererhingis has a reputation beyond reputeFedererhingis has a reputation beyond reputeFedererhingis has a reputation beyond reputeFedererhingis has a reputation beyond reputeFedererhingis has a reputation beyond reputeFedererhingis has a reputation beyond reputeFedererhingis has a reputation beyond repute

Quote:
Originally Posted by Sol
Bonjour tout le monde là!

Je ne parle pas français. Je sais seulement quelques mots.

Mes joueurs du favourites sont: Guga, Marat, Roger, André, Carlos, Kiwi et Juanqui. J'aime aussi Igor, Joachim, Gaston, Ricardo Mello, Nadal, Robredo, David, et beaucoup autres....

Moi aussi me je crois que je comprenne le langue tres bien, mais mon ecriture c'est horrible.

Mes joueurs favourites son Roger, Hewitt, et Safin, et puis Coria, Ferrero et Moya. Dans les circuit feminine, Martina Hingis restera a mon coeur. Maitenent Kim Clijsters c'est mon joueur favourite dans le circuit feminine.
when he has done you no harm, Proverbs3:30"

So long Marat Safin, C'mon Lleyton Hewitt,Viel gluck Tommy Haas, Bring it on Marcos Baghdatis, Gut Spielen Nicolas Kiefer, Dale Fernando Gonzalez, Dale David Nalbandian, Davai Nikolay Davydenko and Allez Jo-Wilfried Tsonga

Roger continue marvelling us the tennis mortals

Roger Federer & Martina Hingis (TENNIS)
Federerhingis is online now View My Blog!   Reply With Quote
Old 05-09-2005, 08:40 PM   #130
country flag suomi
Registered User

suomi's Avatar

suomi has a reputation beyond reputesuomi has a reputation beyond reputesuomi has a reputation beyond reputesuomi has a reputation beyond reputesuomi has a reputation beyond reputesuomi has a reputation beyond reputesuomi has a reputation beyond reputesuomi has a reputation beyond reputesuomi has a reputation beyond reputesuomi has a reputation beyond reputesuomi has a reputation beyond repute

Bonjour à tous, je suis nouvelle sur ce forum. J'aime beaucoup le tennis depuis et je regarde depuis un peu près 2ans.
Mon joueur préféré est Guillermo Coria et j'aime aussi beaucoup Joachim Johansson. Sinon j'apprécie Juan Carlos Ferrero, Thomas Johansson, Roger Federer, Marat Safin, Feliciano Lopez, Sébastien Grosjean et Xavier Malisse entre autre...
A bientôt!
suomi is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 05-09-2005, 11:10 PM   #131
country flag Damita
Burned-out Safin fan

Damita's Avatar

Damita has a reputation beyond reputeDamita has a reputation beyond reputeDamita has a reputation beyond reputeDamita has a reputation beyond reputeDamita has a reputation beyond reputeDamita has a reputation beyond reputeDamita has a reputation beyond reputeDamita has a reputation beyond reputeDamita has a reputation beyond reputeDamita has a reputation beyond reputeDamita has a reputation beyond repute

bonjour suomi bienvenue!

My Tennis Pics updated after Roland Garros 2009 - 8 new albums
Damita is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 05-10-2005, 02:50 PM   #132
country flag zoltan83
Registered User

zoltan83's Avatar

Bienvenu Suomi

Quote:
Old 05-10-2005, 02:52 PM   #133
FrogBurger
Registered User

FrogBurger has a reputation beyond reputeFrogBurger has a reputation beyond reputeFrogBurger has a reputation beyond reputeFrogBurger has a reputation beyond reputeFrogBurger has a reputation beyond reputeFrogBurger has a reputation beyond reputeFrogBurger has a reputation beyond reputeFrogBurger has a reputation beyond reputeFrogBurger has a reputation beyond reputeFrogBurger has a reputation beyond reputeFrogBurger has a reputation beyond repute

I can say voulez vous couchez avec moi, et St cloup Berret Basque (that means thank you very much in French).
FrogBurger is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 05-10-2005, 09:31 PM   #134
country flag Bibir
Registered User

Bibir's Avatar

Bibir has a reputation beyond reputeBibir has a reputation beyond reputeBibir has a reputation beyond reputeBibir has a reputation beyond reputeBibir has a reputation beyond reputeBibir has a reputation beyond reputeBibir has a reputation beyond reputeBibir has a reputation beyond reputeBibir has a reputation beyond reputeBibir has a reputation beyond reputeBibir has a reputation beyond repute

Quote:
Originally Posted by FrogBurger
I can say voulez vous couchez avec moi, et St cloup Berret Basque (that means thank you very much in French).
Are you sure?
Old 05-10-2005, 09:53 PM   #135
country flag Yasmine
Registered User

Yasmine's Avatar

Yasmine has a reputation beyond reputeYasmine has a reputation beyond reputeYasmine has a reputation beyond reputeYasmine has a reputation beyond reputeYasmine has a reputation beyond reputeYasmine has a reputation beyond reputeYasmine has a reputation beyond reputeYasmine has a reputation beyond reputeYasmine has a reputation beyond reputeYasmine has a reputation beyond reputeYasmine has a reputation beyond repute

Quote:
Originally Posted by FrogBurger
Paul t'es démasqué!!!

For Breast Cancer, please click here once a day
Yasmine is offline View My Blog!   Reply With Quote
Reply

Thread Tools

Posting Rules