Qui sont vos joueurs préférés? - Page 7 - MensTennisForums.com

MensTennisForums.com

MenstennisForums.com is the premier Men's Tennis forum on the internet. Registered Users do not see the above ads.Please Register - It's Free!

Reply

Old 01-09-2005, 03:46 PM   #91
country flag Bibir
Registered User

Bibir's Avatar

Bibir has a reputation beyond reputeBibir has a reputation beyond reputeBibir has a reputation beyond reputeBibir has a reputation beyond reputeBibir has a reputation beyond reputeBibir has a reputation beyond reputeBibir has a reputation beyond reputeBibir has a reputation beyond reputeBibir has a reputation beyond reputeBibir has a reputation beyond reputeBibir has a reputation beyond repute
Default Re: Qui sont vos joueurs préférés?

Il n'y a pas de joueurs que je n'aime pas...mais il y a des joueurs que je préfère ...donc je dirais tous ceux qui jouent contre Marat Guga et Agassi...je ne les aime pas pendant tout le match...mais ensuite c'est oublié.
Advertisement

Old 01-09-2005, 03:46 PM   #92
country flag Bibir
Registered User

Bibir's Avatar

Bibir has a reputation beyond reputeBibir has a reputation beyond reputeBibir has a reputation beyond reputeBibir has a reputation beyond reputeBibir has a reputation beyond reputeBibir has a reputation beyond reputeBibir has a reputation beyond reputeBibir has a reputation beyond reputeBibir has a reputation beyond reputeBibir has a reputation beyond reputeBibir has a reputation beyond repute

ah si ! j'aime pas Roddick...j'avais oublié.
Old 01-09-2005, 03:52 PM   #93
country flag pryss
Registered User

pryss's Avatar

pryss has a reputation beyond reputepryss has a reputation beyond reputepryss has a reputation beyond reputepryss has a reputation beyond reputepryss has a reputation beyond reputepryss has a reputation beyond reputepryss has a reputation beyond reputepryss has a reputation beyond reputepryss has a reputation beyond reputepryss has a reputation beyond reputepryss has a reputation beyond repute

Quote:
Originally Posted by zoltan83
En résumé, ni les espagnols, ni les argentins, ni les américains... (avec sans doute l'une ou l'autre exception)

WTF, I still have to spread good reps.

- ancic - gasquet - federer - nadal -
- mauresmo - davenport -
- zimonjic/santoro - bjorkman/mirnyi -

AND PETER EFFING POLANSKY.
pryss is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 01-09-2005, 03:57 PM   #94
country flag Marine
Registered User

Marine's Avatar

Marine has a reputation beyond reputeMarine has a reputation beyond reputeMarine has a reputation beyond reputeMarine has a reputation beyond reputeMarine has a reputation beyond reputeMarine has a reputation beyond reputeMarine has a reputation beyond reputeMarine has a reputation beyond reputeMarine has a reputation beyond reputeMarine has a reputation beyond reputeMarine has a reputation beyond repute

Exact, j'aime pas trop les joueurs ibériques. Les Argentins non plus, meme profile. Quant aux Americains, ça depend vraiment. J'aime pas la nouvelle generation des Roddick Fish Dent... j'aimais beaucoup celle des Sampras / Agassi / Courier / Martin.

Guy Forget
Marine is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 01-09-2005, 07:02 PM   #95
country flag zoltan83
Registered User

zoltan83's Avatar

zoltan83 has a reputation beyond reputezoltan83 has a reputation beyond reputezoltan83 has a reputation beyond reputezoltan83 has a reputation beyond reputezoltan83 has a reputation beyond reputezoltan83 has a reputation beyond reputezoltan83 has a reputation beyond reputezoltan83 has a reputation beyond reputezoltan83 has a reputation beyond reputezoltan83 has a reputation beyond reputezoltan83 has a reputation beyond repute

Quote:
Originally Posted by Bea
ah si ! j'aime pas Roddick...j'avais oublié.
Tu n'étais pas obligé de le signaler

Quote:
Originally Posted by Juli_V View Post
Nicoooooooooooooooooooooooo!!, you rule
zoltan83 is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 01-25-2005, 09:37 AM   #96
country flag Gaga
Registered User

Gaga's Avatar

Gaga has a reputation beyond reputeGaga has a reputation beyond reputeGaga has a reputation beyond reputeGaga has a reputation beyond reputeGaga has a reputation beyond reputeGaga has a reputation beyond reputeGaga has a reputation beyond reputeGaga has a reputation beyond reputeGaga has a reputation beyond reputeGaga has a reputation beyond reputeGaga has a reputation beyond repute

LLEYTON HEWITT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

My web sites :

http://Karolina-Sprem.fr.tc
http://Worldtennisplayers.xdir.org
http://clijstershewitt.fr.tc

And a web site of Lleyton in preparation !

Go to : Mashona Washington - Lleyton Hewitt - Jelena Jankovic - Marat Safin - Karolina Sprem - André Agassi - Anastasia Myskina
Gaga is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 01-31-2005, 09:54 PM   #97
country flag zoltan83
Registered User

zoltan83's Avatar

zoltan83 has a reputation beyond reputezoltan83 has a reputation beyond reputezoltan83 has a reputation beyond reputezoltan83 has a reputation beyond reputezoltan83 has a reputation beyond reputezoltan83 has a reputation beyond reputezoltan83 has a reputation beyond reputezoltan83 has a reputation beyond reputezoltan83 has a reputation beyond reputezoltan83 has a reputation beyond reputezoltan83 has a reputation beyond repute

Et bien je crois que depuis que Federer a perdu sa 1/2 finale à l'AO et bien je l'apprécie plus lol

Quote:
Old 01-31-2005, 09:57 PM   #98
country flag Kyosphere
Registered User

Kyosphere's Avatar

Kyosphere has a reputation beyond reputeKyosphere has a reputation beyond reputeKyosphere has a reputation beyond reputeKyosphere has a reputation beyond reputeKyosphere has a reputation beyond reputeKyosphere has a reputation beyond reputeKyosphere has a reputation beyond reputeKyosphere has a reputation beyond reputeKyosphere has a reputation beyond reputeKyosphere has a reputation beyond reputeKyosphere has a reputation beyond repute

J'ai pas reelement de joueurs préférés. Il y en a que j'aime pas du tout, comme roddick, coria et Massu récement . J'adoré muster, courrier, Edberg.
Kyosphere is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 02-06-2005, 04:48 PM   #99
country flag bubulldon
Registered User

bubulldon's Avatar

bubulldon has much to be proud ofbubulldon has much to be proud ofbubulldon has much to be proud ofbubulldon has much to be proud ofbubulldon has much to be proud ofbubulldon has much to be proud ofbubulldon has much to be proud ofbubulldon has much to be proud of

moi jaime bien lallemand Marat Safin!!!il est craquant avec ses cheveux blond et ses yeux bleu!!! bon ok c était une petite blaque pas tràs drole certes!!!!! nan j adore Safin son jeu,sa personnalité et ses yeux........sont parfais !!!!!

quel plaisir de parler francais!!!
bubulldon is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 02-06-2005, 05:41 PM   #100
User ID 4783
Registered User

User ID 4783 has a reputation beyond reputeUser ID 4783 has a reputation beyond reputeUser ID 4783 has a reputation beyond reputeUser ID 4783 has a reputation beyond reputeUser ID 4783 has a reputation beyond reputeUser ID 4783 has a reputation beyond reputeUser ID 4783 has a reputation beyond reputeUser ID 4783 has a reputation beyond reputeUser ID 4783 has a reputation beyond reputeUser ID 4783 has a reputation beyond reputeUser ID 4783 has a reputation beyond repute

Je ne connaissais pas qu'il y a deux Marats. Je pensais qu'il est unique

Quel plaisir de voir une autre personne ici
User ID 4783 is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 02-06-2005, 06:53 PM   #101
country flag zoltan83
Registered User

zoltan83's Avatar

Oui. C'est cool de voir des nouvelles personnes par ici. Bonjour à vous

Quote:
Old 02-14-2005, 06:49 PM   #102
country flag emmanuelle76 FRA
Registered User

emmanuelle76 FRA has a reputation beyond reputeemmanuelle76 FRA has a reputation beyond reputeemmanuelle76 FRA has a reputation beyond reputeemmanuelle76 FRA has a reputation beyond reputeemmanuelle76 FRA has a reputation beyond reputeemmanuelle76 FRA has a reputation beyond reputeemmanuelle76 FRA has a reputation beyond reputeemmanuelle76 FRA has a reputation beyond reputeemmanuelle76 FRA has a reputation beyond reputeemmanuelle76 FRA has a reputation beyond reputeemmanuelle76 FRA has a reputation beyond repute

mon joueur préféré c'est ROGER : quel classe !
emmanuelle76 FRA is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 02-14-2005, 09:50 PM   #103
country flag zoltan83
Registered User

zoltan83's Avatar

Bienvenue emmanuelle!!

Quote:
Old 02-14-2005, 09:52 PM   #104
country flag LefandePatty
Registered User

LefandePatty has a reputation beyond reputeLefandePatty has a reputation beyond reputeLefandePatty has a reputation beyond reputeLefandePatty has a reputation beyond reputeLefandePatty has a reputation beyond reputeLefandePatty has a reputation beyond reputeLefandePatty has a reputation beyond reputeLefandePatty has a reputation beyond reputeLefandePatty has a reputation beyond reputeLefandePatty has a reputation beyond reputeLefandePatty has a reputation beyond repute

Quote:
Originally Posted by emmanuelle76 FRA
mon joueur préféré c'est ROGER : quel classe !
c'est clair!!!
LefandePatty is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 02-25-2005, 09:14 PM   #105
country flag Cute Babi
Registered User

Cute Babi's Avatar

Cute Babi has a reputation beyond reputeCute Babi has a reputation beyond reputeCute Babi has a reputation beyond reputeCute Babi has a reputation beyond reputeCute Babi has a reputation beyond reputeCute Babi has a reputation beyond reputeCute Babi has a reputation beyond reputeCute Babi has a reputation beyond reputeCute Babi has a reputation beyond reputeCute Babi has a reputation beyond reputeCute Babi has a reputation beyond repute

Bonjour tout le monde
Moi c'est Roger c'est pas difficile d'en savoir . Mais aussi Moya
Comme une bonne bresilienne Guga aussi

Alors :

Roger Moya Guga

Roger

Proud Passenger on the FEDERER EXPRESS=>> seat 78

Moya, Love u too

Visit me
Cute Babi is offline View My Blog!   Reply With Quote
Reply

Thread Tools