Wichtige Tenniswörter - MensTennisForums.com

MensTennisForums.com

MenstennisForums.com is the premier Men's Tennis forum on the internet. Registered Users do not see the above ads.Please Register - It's Free!

Reply

Old 12-06-2010, 05:41 PM   #1
country flag Jarl_02
Registered User

Jarl_02 has a reputation beyond reputeJarl_02 has a reputation beyond reputeJarl_02 has a reputation beyond reputeJarl_02 has a reputation beyond reputeJarl_02 has a reputation beyond reputeJarl_02 has a reputation beyond reputeJarl_02 has a reputation beyond reputeJarl_02 has a reputation beyond reputeJarl_02 has a reputation beyond reputeJarl_02 has a reputation beyond reputeJarl_02 has a reputation beyond repute
Default Wichtige Tenniswörter

Hallo alle!
Ich lerne Deutsch seit 2 Jahren und ich glaube ich hab eine gute Niveau erreicht.
Aber die "Tenniswörter" kenne ich nicht! zum Beispiel auf Englisch gibt es Forehand, Dropshot, Serve usw.
Ich hab ein Interview von Federer auf Schwiezerduutsch gesehen und er hat Stoppball gesagt, dann hab ich danach gesucht und es heisst Dropshot.
Na ja, kann jemand mir die andere wichtige Wörter lehren?

Jarl_02 is offline View My Blog!   Reply With Quote
Sponsored Links
Advertisement

Old 12-16-2010, 02:49 AM   #2
country flag Jarl_02
Registered User

Jarl_02 has a reputation beyond reputeJarl_02 has a reputation beyond reputeJarl_02 has a reputation beyond reputeJarl_02 has a reputation beyond reputeJarl_02 has a reputation beyond reputeJarl_02 has a reputation beyond reputeJarl_02 has a reputation beyond reputeJarl_02 has a reputation beyond reputeJarl_02 has a reputation beyond reputeJarl_02 has a reputation beyond reputeJarl_02 has a reputation beyond repute
Default Re: Wichtige Tenniswörter

Na ja, ich glaube es gibt keine wichtige Tenniswörter auf Deutsch...
Jarl_02 is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 01-09-2011, 04:51 PM   #3
country flag PoorMan'sDavy
Registered User

PoorMan'sDavy's Avatar

PoorMan'sDavy has a reputation beyond reputePoorMan'sDavy has a reputation beyond reputePoorMan'sDavy has a reputation beyond reputePoorMan'sDavy has a reputation beyond reputePoorMan'sDavy has a reputation beyond reputePoorMan'sDavy has a reputation beyond reputePoorMan'sDavy has a reputation beyond reputePoorMan'sDavy has a reputation beyond reputePoorMan'sDavy has a reputation beyond reputePoorMan'sDavy has a reputation beyond reputePoorMan'sDavy has a reputation beyond repute

Breakball -- klingt ein bisschen komisch irgendwie.
PoorMan'sDavy is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 01-09-2011, 05:15 PM   #4
country flag Björki
Sitzen ist fürn Arsch

Björki's Avatar

Björki has a reputation beyond reputeBjörki has a reputation beyond reputeBjörki has a reputation beyond reputeBjörki has a reputation beyond reputeBjörki has a reputation beyond reputeBjörki has a reputation beyond reputeBjörki has a reputation beyond reputeBjörki has a reputation beyond reputeBjörki has a reputation beyond reputeBjörki has a reputation beyond reputeBjörki has a reputation beyond repute

serve = Aufschlag
return = Rückschlag

Bryans || Djokovic || Paire || Chiudinelli || Nalbandian || Hanley || Rojer || Nadal
Söderling || Verdasco || Wawrinka || Simon || O. Rochus || Leo Mayer

Björkman || Arthurs || Edberg || Rafter || T.Johansson || M.Norman || Aspelin
Björki is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 03-12-2011, 12:45 PM   #5
country flag _Chaz
Registered User

_Chaz has a reputation beyond repute_Chaz has a reputation beyond repute_Chaz has a reputation beyond repute_Chaz has a reputation beyond repute_Chaz has a reputation beyond repute_Chaz has a reputation beyond repute_Chaz has a reputation beyond repute_Chaz has a reputation beyond repute_Chaz has a reputation beyond repute_Chaz has a reputation beyond repute_Chaz has a reputation beyond repute

forehand = Vorhand
backhand = Rückhand

I also like: Wawrinka | Tsonga | Tipsarevic | Isner | Raonic | Baker

Warm regards: 6-3 6-0 / 6-3 6-4
_Chaz is online now View My Blog!   Reply With Quote
Old 05-09-2013, 04:24 PM   #6
country flag HuaTuo
Registered User

HuaTuo's Avatar

HuaTuo has a reputation beyond reputeHuaTuo has a reputation beyond reputeHuaTuo has a reputation beyond reputeHuaTuo has a reputation beyond reputeHuaTuo has a reputation beyond reputeHuaTuo has a reputation beyond reputeHuaTuo has a reputation beyond reputeHuaTuo has a reputation beyond reputeHuaTuo has a reputation beyond reputeHuaTuo has a reputation beyond reputeHuaTuo has a reputation beyond repute

serve = Angabe (in Woerterbuch)

Federer aus der Schweiz; Haas aus Deutschland; Melzer aus Österreich
alle Spieler, die Deutsch als Muttersprache sprechen
HuaTuo is offline View My Blog!   Reply With Quote
Reply

Thread Tools

Posting Rules