Hey Deutsche?! - MensTennisForums.com

MensTennisForums.com

MenstennisForums.com is the premier Men's Tennis forum on the internet. Registered Users do not see the above ads.Please Register - It's Free!

Reply

Old 06-26-2004, 01:07 PM   #1
country flag tousledbaby
Registered User

tousledbaby's Avatar

tousledbaby has a reputation beyond reputetousledbaby has a reputation beyond reputetousledbaby has a reputation beyond reputetousledbaby has a reputation beyond reputetousledbaby has a reputation beyond reputetousledbaby has a reputation beyond reputetousledbaby has a reputation beyond reputetousledbaby has a reputation beyond reputetousledbaby has a reputation beyond reputetousledbaby has a reputation beyond reputetousledbaby has a reputation beyond repute
Default Hey Deutsche?!

Hey

Ich bin seit kurzem in diesen Forum und man muss echt sagen, dass ich bis jetzt nur wenige Deutsche hier "gesehen" hab.
Es gibt wirklich wenige deutsche Tennis-Fans. Wer ist denn sonst noch hier aus Deutschland?
Meldet euch mal!
tousledbaby is offline View My Blog!   Reply With Quote
Sponsored Links
Advertisement

Old 06-26-2004, 01:47 PM   #2
country flag Neely
-

Neely's Avatar

Neely has a reputation beyond reputeNeely has a reputation beyond reputeNeely has a reputation beyond reputeNeely has a reputation beyond reputeNeely has a reputation beyond reputeNeely has a reputation beyond reputeNeely has a reputation beyond reputeNeely has a reputation beyond reputeNeely has a reputation beyond reputeNeely has a reputation beyond reputeNeely has a reputation beyond repute
Default Re: Hey Deutsche?!

naja, ganz so krass ist es nicht... ein paar Fans aus Deutschland sind hier schon da

Best of luck to all Germans : Nicolas Kiefer | Rainer Schüttler | Lars | Florian | Tommy
Neely is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 06-26-2004, 01:51 PM   #3
country flag Shadow
Registered User

Shadow has a reputation beyond reputeShadow has a reputation beyond reputeShadow has a reputation beyond reputeShadow has a reputation beyond reputeShadow has a reputation beyond reputeShadow has a reputation beyond reputeShadow has a reputation beyond reputeShadow has a reputation beyond reputeShadow has a reputation beyond reputeShadow has a reputation beyond reputeShadow has a reputation beyond repute

Hi!

Ich bin auch aus Deutschland
Old 06-27-2004, 09:23 PM   #4
MATTHIAS
Registered User

MATTHIAS's Avatar

MATTHIAS has a reputation beyond reputeMATTHIAS has a reputation beyond reputeMATTHIAS has a reputation beyond reputeMATTHIAS has a reputation beyond reputeMATTHIAS has a reputation beyond reputeMATTHIAS has a reputation beyond reputeMATTHIAS has a reputation beyond reputeMATTHIAS has a reputation beyond reputeMATTHIAS has a reputation beyond reputeMATTHIAS has a reputation beyond reputeMATTHIAS has a reputation beyond repute

ich auch
bin aber mehr auf www.wtaworld.com unterwegs
MATTHIAS is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 06-27-2004, 09:27 PM   #5
country flag athie
Registered User

athie's Avatar

athie has a reputation beyond reputeathie has a reputation beyond reputeathie has a reputation beyond reputeathie has a reputation beyond reputeathie has a reputation beyond reputeathie has a reputation beyond reputeathie has a reputation beyond reputeathie has a reputation beyond reputeathie has a reputation beyond reputeathie has a reputation beyond reputeathie has a reputation beyond repute

Deutsche aber deutsche I'm nicht Spieler sind das beste! Don't Lachen an meinen babefish Fähigkeiten

Does that make any sense at all! hehe
athie is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 06-27-2004, 09:44 PM   #6
country flag amethyst
Registered User

amethyst's Avatar

amethyst has a reputation beyond reputeamethyst has a reputation beyond reputeamethyst has a reputation beyond reputeamethyst has a reputation beyond reputeamethyst has a reputation beyond reputeamethyst has a reputation beyond reputeamethyst has a reputation beyond reputeamethyst has a reputation beyond reputeamethyst has a reputation beyond reputeamethyst has a reputation beyond reputeamethyst has a reputation beyond repute

Bin auch aus Deutschland, muss aber gestehen, dass ich die meisten deutschen Spieler bis auf Rainer Schüttler nicht mag (deshalb trifft man mich in der "deutschen Abteilung" hier auch nur im Schüttler-Thread). Na ja, mit Florian Mayer kann ich mich in Zukunft vielleicht auch noch anfreunden
amethyst is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 06-28-2004, 11:22 AM   #7
country flag Space Cowgirl
Registered User

Space Cowgirl's Avatar

Space Cowgirl has a reputation beyond reputeSpace Cowgirl has a reputation beyond reputeSpace Cowgirl has a reputation beyond reputeSpace Cowgirl has a reputation beyond reputeSpace Cowgirl has a reputation beyond reputeSpace Cowgirl has a reputation beyond reputeSpace Cowgirl has a reputation beyond reputeSpace Cowgirl has a reputation beyond reputeSpace Cowgirl has a reputation beyond reputeSpace Cowgirl has a reputation beyond reputeSpace Cowgirl has a reputation beyond repute

Ich wohne in Deutschland, bin aber aus Irland! Bin auch klar großer Rainer-Fan

Rainer = Lion
Kiwi = Scarecrow
Tommy = Tin Man
Flo = Dorothy

...but I still love 'em

Member #2 of Waskeholics United
Space Cowgirl is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 06-28-2004, 01:16 PM   #8
country flag Shadow
Registered User

Shadow has a reputation beyond reputeShadow has a reputation beyond reputeShadow has a reputation beyond reputeShadow has a reputation beyond reputeShadow has a reputation beyond reputeShadow has a reputation beyond reputeShadow has a reputation beyond reputeShadow has a reputation beyond reputeShadow has a reputation beyond reputeShadow has a reputation beyond reputeShadow has a reputation beyond repute

Quote:
Originally Posted by amethyst
Bin auch aus Deutschland, muss aber gestehen, dass ich die meisten deutschen Spieler bis auf Rainer Schüttler nicht mag (deshalb trifft man mich in der "deutschen Abteilung" hier auch nur im Schüttler-Thread). Na ja, mit Florian Mayer kann ich mich in Zukunft vielleicht auch noch anfreunden
Dann können wir uns die Hand geben
Old 11-24-2004, 03:00 PM   #9
country flag Stensland
Registered User

Stensland's Avatar

Stensland has a reputation beyond reputeStensland has a reputation beyond reputeStensland has a reputation beyond reputeStensland has a reputation beyond reputeStensland has a reputation beyond reputeStensland has a reputation beyond reputeStensland has a reputation beyond reputeStensland has a reputation beyond reputeStensland has a reputation beyond reputeStensland has a reputation beyond reputeStensland has a reputation beyond repute

nabend, bin auch noch n deutscher, bin zwar erst neu dabei (hier im forum), aber immerhin, just to let y'all know...
Stensland is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 11-24-2004, 03:17 PM   #10
country flag JMG
Registered User

JMG's Avatar

JMG has a reputation beyond reputeJMG has a reputation beyond reputeJMG has a reputation beyond reputeJMG has a reputation beyond reputeJMG has a reputation beyond reputeJMG has a reputation beyond reputeJMG has a reputation beyond reputeJMG has a reputation beyond reputeJMG has a reputation beyond reputeJMG has a reputation beyond reputeJMG has a reputation beyond repute

Ich war damals überrascht, dass hier überhaupt einige Deutsche sind.
JMG is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 11-25-2004, 10:50 AM   #11
country flag CooCooCachoo
MONSOON season.

CooCooCachoo's Avatar

CooCooCachoo has a reputation beyond reputeCooCooCachoo has a reputation beyond reputeCooCooCachoo has a reputation beyond reputeCooCooCachoo has a reputation beyond reputeCooCooCachoo has a reputation beyond reputeCooCooCachoo has a reputation beyond reputeCooCooCachoo has a reputation beyond reputeCooCooCachoo has a reputation beyond reputeCooCooCachoo has a reputation beyond reputeCooCooCachoo has a reputation beyond reputeCooCooCachoo has a reputation beyond repute

Ich bin niederländisch

Bachinger|Brands|Broady|Clezar|Crivoi|Crugnola|Cue vas|Eysseric|Giannessi|Granollers
Grigelis|Huta Galung|Ilhan|Korolev|Kudla|Al. Kuznetsov|Lammer|Mannarino
Menendez|Naso|Paire|Peliwo|Polansky|Robert|Smyczek |J. Sousa|Sweeting

CooCooCachoo is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 11-25-2004, 02:15 PM   #12
country flag RogerRocks
Registered User

RogerRocks's Avatar

RogerRocks has a reputation beyond reputeRogerRocks has a reputation beyond reputeRogerRocks has a reputation beyond reputeRogerRocks has a reputation beyond reputeRogerRocks has a reputation beyond reputeRogerRocks has a reputation beyond reputeRogerRocks has a reputation beyond reputeRogerRocks has a reputation beyond reputeRogerRocks has a reputation beyond reputeRogerRocks has a reputation beyond reputeRogerRocks has a reputation beyond repute

Bin auch aus deutschland, berlin.
Bin UN Gesandter .....hehe scherz
RogerRocks is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 11-25-2004, 03:57 PM   #13
country flag Neely
-

Neely's Avatar

Neely has a reputation beyond reputeNeely has a reputation beyond reputeNeely has a reputation beyond reputeNeely has a reputation beyond reputeNeely has a reputation beyond reputeNeely has a reputation beyond reputeNeely has a reputation beyond reputeNeely has a reputation beyond reputeNeely has a reputation beyond reputeNeely has a reputation beyond reputeNeely has a reputation beyond repute

Quote:
Originally Posted by RogerRocks
Bin UN Gesandter .....hehe scherz
und Bayern-Fan...?!

Best of luck to all Germans : Nicolas Kiefer | Rainer Schüttler | Lars | Florian | Tommy
Neely is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 11-25-2004, 06:32 PM   #14
country flag Space Cowgirl
Registered User

Space Cowgirl's Avatar

Space Cowgirl has a reputation beyond reputeSpace Cowgirl has a reputation beyond reputeSpace Cowgirl has a reputation beyond reputeSpace Cowgirl has a reputation beyond reputeSpace Cowgirl has a reputation beyond reputeSpace Cowgirl has a reputation beyond reputeSpace Cowgirl has a reputation beyond reputeSpace Cowgirl has a reputation beyond reputeSpace Cowgirl has a reputation beyond reputeSpace Cowgirl has a reputation beyond reputeSpace Cowgirl has a reputation beyond repute

Die meisten Bayern-Fans kommen gar nicht aus München (ein bisschen wie die Manchester United-Fans) Die Münchner sind Fans der Löwen (1860 München)

Rainer = Lion
Kiwi = Scarecrow
Tommy = Tin Man
Flo = Dorothy

...but I still love 'em

Member #2 of Waskeholics United
Space Cowgirl is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 11-25-2004, 08:11 PM   #15
country flag JMG
Registered User

JMG's Avatar

JMG has a reputation beyond reputeJMG has a reputation beyond reputeJMG has a reputation beyond reputeJMG has a reputation beyond reputeJMG has a reputation beyond reputeJMG has a reputation beyond reputeJMG has a reputation beyond reputeJMG has a reputation beyond reputeJMG has a reputation beyond reputeJMG has a reputation beyond reputeJMG has a reputation beyond repute

Quote:
Originally Posted by Space Cowgirl
Die meisten Bayern-Fans kommen gar nicht aus München (ein bisschen wie die Manchester United-Fans) Die Münchner sind Fans der Löwen (1860 München)

Das ist ja das Schlimme, dass die überall sind
Aber gut, ich bin ja auch hessischer Hannover-Fan.
JMG is offline View My Blog!   Reply With Quote
Reply

Thread Tools

Posting Rules