Benoit Paire - Page 30 - MensTennisForums.com

MensTennisForums.com

MenstennisForums.com is the premier Men's Tennis forum on the internet. Registered Users do not see the above ads.Please Register - It's Free!

Reply

Old 06-22-2012, 10:27 AM   #436
country flag CooCooCachoo
MONSOON season.

CooCooCachoo's Avatar

CooCooCachoo has a reputation beyond reputeCooCooCachoo has a reputation beyond reputeCooCooCachoo has a reputation beyond reputeCooCooCachoo has a reputation beyond reputeCooCooCachoo has a reputation beyond reputeCooCooCachoo has a reputation beyond reputeCooCooCachoo has a reputation beyond reputeCooCooCachoo has a reputation beyond reputeCooCooCachoo has a reputation beyond reputeCooCooCachoo has a reputation beyond reputeCooCooCachoo has a reputation beyond repute
Default Re: Benoit Paire

Really tough opponent on grass (it's Ebden's favorite surface), but one in poor form.

Bachinger|Brands|Broady|Clezar|Crivoi|Crugnola|Cue vas|Eysseric|Giannessi|Gombos|Granollers
Grigelis|Huta Galung|Ilhan|Korolev|Kudla|Al. Kuznetsov|Lammer|Mannarino
Menendez|Naso|Paire|Peliwo|Polansky|Robert|Smyczek |J. Sousa|Sweeting

CooCooCachoo is offline View My Blog!   Reply With Quote
Sponsored Links
Advertisement

Old 06-22-2012, 06:56 PM   #437
country flag soulage
Registered User

soulage's Avatar

soulage has a reputation beyond reputesoulage has a reputation beyond reputesoulage has a reputation beyond reputesoulage has a reputation beyond reputesoulage has a reputation beyond reputesoulage has a reputation beyond reputesoulage has a reputation beyond reputesoulage has a reputation beyond reputesoulage has a reputation beyond reputesoulage has a reputation beyond reputesoulage has a reputation beyond repute

He lost in 3 sets

Next Wimbledon
soulage is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 06-22-2012, 07:43 PM   #438
country flag Gillouthe best
Registered User

Gillouthe best's Avatar

Gillouthe best has a reputation beyond reputeGillouthe best has a reputation beyond reputeGillouthe best has a reputation beyond reputeGillouthe best has a reputation beyond reputeGillouthe best has a reputation beyond reputeGillouthe best has a reputation beyond reputeGillouthe best has a reputation beyond reputeGillouthe best has a reputation beyond reputeGillouthe best has a reputation beyond reputeGillouthe best has a reputation beyond reputeGillouthe best has a reputation beyond repute

He had the match at his hands in the first game of the 3rd set, wasting two BP's, and then Ferru started reading his serve . Still, very good effort, and it looks like his serve has improved, also a bit his FH.
Old 06-23-2012, 09:01 AM   #439
country flag soulage
Registered User

soulage's Avatar

soulage has a reputation beyond reputesoulage has a reputation beyond reputesoulage has a reputation beyond reputesoulage has a reputation beyond reputesoulage has a reputation beyond reputesoulage has a reputation beyond reputesoulage has a reputation beyond reputesoulage has a reputation beyond reputesoulage has a reputation beyond reputesoulage has a reputation beyond reputesoulage has a reputation beyond repute

He had hypoglycemia after the last rain break which explains the score in that last set. He's not yet very professionnal

Old 06-26-2012, 02:19 PM   #440
country flag mistermim
Registered User

mistermim is on a distinguished road

He won 6-1, 6-3, (1)6-7, 6-3! Next up Dolgopolov!
mistermim is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 06-26-2012, 02:52 PM   #441
country flag CooCooCachoo
MONSOON season.

CooCooCachoo's Avatar

CooCooCachoo has a reputation beyond reputeCooCooCachoo has a reputation beyond reputeCooCooCachoo has a reputation beyond reputeCooCooCachoo has a reputation beyond reputeCooCooCachoo has a reputation beyond reputeCooCooCachoo has a reputation beyond reputeCooCooCachoo has a reputation beyond reputeCooCooCachoo has a reputation beyond reputeCooCooCachoo has a reputation beyond reputeCooCooCachoo has a reputation beyond reputeCooCooCachoo has a reputation beyond repute

Bien fait Benoît

Bachinger|Brands|Broady|Clezar|Crivoi|Crugnola|Cue vas|Eysseric|Giannessi|Gombos|Granollers
Grigelis|Huta Galung|Ilhan|Korolev|Kudla|Al. Kuznetsov|Lammer|Mannarino
Menendez|Naso|Paire|Peliwo|Polansky|Robert|Smyczek |J. Sousa|Sweeting

CooCooCachoo is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 06-26-2012, 04:42 PM   #442
country flag Gillouthe best
Registered User

Gillouthe best's Avatar

Gillouthe best has a reputation beyond reputeGillouthe best has a reputation beyond reputeGillouthe best has a reputation beyond reputeGillouthe best has a reputation beyond reputeGillouthe best has a reputation beyond reputeGillouthe best has a reputation beyond reputeGillouthe best has a reputation beyond reputeGillouthe best has a reputation beyond reputeGillouthe best has a reputation beyond reputeGillouthe best has a reputation beyond reputeGillouthe best has a reputation beyond repute

Good chance vs Dolgopolov in a match that will crazy for sure, Allez Benoît!
Old 06-26-2012, 04:51 PM   #443
country flag afterglows
Registered User

afterglows's Avatar

afterglows has a reputation beyond reputeafterglows has a reputation beyond reputeafterglows has a reputation beyond reputeafterglows has a reputation beyond reputeafterglows has a reputation beyond reputeafterglows has a reputation beyond reputeafterglows has a reputation beyond reputeafterglows has a reputation beyond reputeafterglows has a reputation beyond reputeafterglows has a reputation beyond reputeafterglows has a reputation beyond repute

Quote:
Originally Posted by Gillouthe best View Post
Good chance vs Dolgopolov in a match that will crazy for sure, Allez Benoît!
Yes, a match between those two could be really fun. I would like to see that.

I love Dolgo but ALLEZ BENOIT!!
afterglows is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 06-26-2012, 07:38 PM   #444
country flag soulage
Registered User

soulage's Avatar

I saw some games of the beginning and it was great play by Benoit Then on the scorebaord I saw he had missed many BP Well he won
Old 06-27-2012, 11:22 AM   #445
Shirogane
Registered User

Shirogane's Avatar

Shirogane has a reputation beyond reputeShirogane has a reputation beyond reputeShirogane has a reputation beyond reputeShirogane has a reputation beyond reputeShirogane has a reputation beyond reputeShirogane has a reputation beyond reputeShirogane has a reputation beyond reputeShirogane has a reputation beyond reputeShirogane has a reputation beyond reputeShirogane has a reputation beyond reputeShirogane has a reputation beyond repute

http://www.lequipe.fr/Tennis/Actuali...a-marge/294158

About his 1st round win: « J'aurais préféré gagner dans d'autres conditions, c'était un peu dur au niveau du jeu, pas un très bon match. Mais je suis content d'être passé et de me dire que j'ai un autre match à disputer dans lequel je vais pouvoir essayer de donner mon maximum. [...]
Je m'étais mis une petite pression, et je commettais des fautes que je ne faisais pas aux Pays-Bas. Ça m'a tendu, d'autant que je trouve que l'arbitre de chaise a été mauvais, les juges de ligne nuls et le court glissant. Mais je me permets de dire tout ça uniquement parce que j'ai gagné. (sourire). En tout cas, je ne suis pas ici pour m'arrêter au deuxième tour. Je viens de découvrir que je pouvais prendre du plaisir sur gazon, surface où je me trouvais nul jusqu'à la semaine dernière, et je me dis : pourquoi pas aller en deuxième semaine? »

About his next match against Dolgopolov: « ça risque en effet d'être assez spectaculaires, convient Paire, l'oeil pétillant, avec sûrement quelques coups bizarres. Mais faudra pas que j'entre dans le concours de celui qui réussira le coup le plus dingue, parce qu'il peut être plus fort que moi à ça. »

David Nalbandian ♦ Roger Federer ♦ Mikhail Youzhny ♦ Dustin Brown ♦ Nikolay Davydenko ♦ P-H. Herbert

Shirogane is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 06-28-2012, 04:52 PM   #446
country flag mistermim
Registered User

mistermim is on a distinguished road

Into his first GS R3 Defeated Dolgopolov 7-6, 6-4, 6-4
mistermim is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 06-28-2012, 06:25 PM   #447
country flag Tutu
Registered User

Tutu's Avatar

Tutu has a reputation beyond reputeTutu has a reputation beyond reputeTutu has a reputation beyond reputeTutu has a reputation beyond reputeTutu has a reputation beyond reputeTutu has a reputation beyond reputeTutu has a reputation beyond reputeTutu has a reputation beyond reputeTutu has a reputation beyond reputeTutu has a reputation beyond reputeTutu has a reputation beyond repute

This is great. After this match and the Ferrer match, I don't think it's a stretch to say that grass suits him more than any other surface. It suits his big serve, variety and volleys, flat backhand, moves well and the low bounce even seems to be better for his shaky forehand technique. He also seems to be improving so much mentally.

Huge opportunity against Baker.

WTA >>>>>>>>>>>>>>>>> ATP
Tutu is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 06-28-2012, 07:24 PM   #448
country flag enigma
Registered User

enigma's Avatar

enigma has a reputation beyond reputeenigma has a reputation beyond reputeenigma has a reputation beyond reputeenigma has a reputation beyond reputeenigma has a reputation beyond reputeenigma has a reputation beyond reputeenigma has a reputation beyond reputeenigma has a reputation beyond reputeenigma has a reputation beyond reputeenigma has a reputation beyond reputeenigma has a reputation beyond repute

First Round
Attached Images
File Type: jpg 1.jpg (99.2 KB, 12 views)
File Type: jpg 2.jpg (109.1 KB, 15 views)
Old 06-28-2012, 07:40 PM   #449
country flag soulage
Registered User

soulage's Avatar

First time in the third round of a slam He's solid

Old 06-29-2012, 04:56 PM   #450
country flag soulage
Registered User

soulage's Avatar

L'equipe

Reply

Thread Tools

Posting Rules