Omdat we niet willen onderdoen voor het Nederlandse topic... #2 - Page 254 - MensTennisForums.com

MensTennisForums.com

MenstennisForums.com is the premier Men's Tennis forum on the internet. Registered Users do not see the above ads.Please Register - It's Free!

Reply

Old 04-11-2010, 06:26 PM   #3796
country flag Nymeria
Chiudi-fan

Nymeria's Avatar

Nymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond repute
Default Re: Omdat we niet willen onderdoen voor het Nederlandse topic... #2

Quote:
Originally Posted by Bart. View Post
Als je in die week moet werken, zal er van veek bijkomen niet echt sprake zijn

Nee, er waren net genoeg kamers om te verdelen, maar we waren dan ook maar met 12. Eerst zouden we wel verspreid gezeten hebben, maar die gastvrouw heeft de kamers zo kunnen verdelen dat "the boys" en "the girls" apart lagen, ook op vraag van de prof die blijkbaar dacht dat we van plan waren orgieën te houden ofzo. Net alsof we op de middelbare school zaten
Ik heb de hele week slecht geslapen.

Je, de metrostations gaan daar ook al voor 12 uur dicht en dan te bedenken dat er om half 12 nog een massa volk de metro moet nemen...

Ja, dat wel, al heb ik nu ook foto's gezien van de anderen die naar de VS zijn geweest, en dat zou toch ook wel mooi geweest zijn. Maar ja, ik zal er ooit wel eens geraken.
Nee dat is waar. Dus ik zal wel moe zijn in Parijs. Gelukkig krijg je bij zo'n reis altijd al energie van de leuke belevenissen. Dus dan voel je de moeheid niet zo. Na Parijs heb ik 3 dagen om bij te komen

Oh dan was het wel een groot B&B. Vaak heb je daar maar enkele bedden.
Ach wat kinderachtig, gescheiden slapen. Maar dat doen ze vaak bij van die schoolreizen he. Al werkt het toch nooit geloof ik, niet als de groep groot is tenminste. Bij en groep van 12 is de controle iets makkelijker.
Een reis met school is ook niet om te slapen

Klinkt lastig allemaal voor een grote stad. Ik zou juist verwachten dat Londen 24 uur per dag "open" is.

Natuurlijk is de VS ook mooi, maar soms is het juist interessanter om de verschillen dicht bij huis te zien. Daar verwacht je het toch minder. Hoe lang zijn die anderen naar de VS geweest?
Als je het wilt, zal je daar zeker een keer komen!

Hopp Suisse!
Nymeria is offline View My Blog!   Reply With Quote
Sponsored Links
Advertisement

Old 04-11-2010, 06:28 PM   #3797
country flag Nymeria
Chiudi-fan

Nymeria's Avatar

Nymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond repute

Quote:
Een oudleerlingendag bedoel je? Dat is bij ons ook elk jaar, maar daar komen enkel oudere vrouwen naartoe heb ik al gemerkt... En die uit het middelbaar hoef ik eigenlijk niet echt meer te zien. Zou liever die uit de bachelor veel liever nog eens terug zien, maar ik vrees dat niemand het echt in zich heeft om dan zoiets te organiseren en ervoor te zorgen dat iedereen komt
Ja inderdaad, zo kun je het ook noemen. Bij ons verdelen ze het zo dat je met mensen zit die wel in ong. dezelfde tijd op school gezeten hebben. Dus dan is het wel leuk. Vorig jaar ben ik ook geweest en heb al een uitnodiging ontvangen om volgend jaar weer te komen. Had vorig jaar een jongen leren kennen die het allemaal organiseert en ook al gaf hij nog geen les op de school toen ik er was, vorig jaar heb ik vooral met hem staan praten. En dit jaar was hij dus ook een "bekende" om mee bij te kletsen, al ken ik hem amper

Hopp Suisse!
Old 04-11-2010, 06:29 PM   #3798
country flag Nymeria
Chiudi-fan

Nymeria's Avatar

Quote:
Nu zit er een eend met haar 6 jongen in de tuin

EDIT: het zijn er 7
Ah wat leuk Ik heb nog geen jonge eendjes gezien dit jaar, ik vind ze altijd erg schattig. Zal eens op gaan letten bij het water, ze zullen er vast wel zijn!

Hopp Suisse!
Old 04-11-2010, 07:16 PM   #3799
country flag Bart.
Registered User

Bart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond repute

Quote:
Originally Posted by Chiudi-fan View Post
Hoe merk je dat een kat vergeetachtig is? Dat is wel fijn dat ze heel levendig is. Hopelijk komt ze de zomer goed door. Met die warme temperaturen is het vaak moeilijk voor oudere dieren.

Dat is duidelijk. Ik heb echt geen flauw idee, maar 20 klinkt echt heel oud
Aan kleine dingen. Soms vergeet ze te eten of vergeet dat ze net gegeten heeft. Staat ze boven te huilen om beneden te eten, maar eens beneden keert ze weer naar boven, alsof ze zich afvraagt waarom ze nu weer beneden was. Of anders eet ze wel, keert dan terug naar boven en enkele minuten nadien staat ze weer te huilen om naar te benen te komen om te eten. Zijn zo kleine dingen die ze vroeger niet deed en die toch opvallen.
Ze zoekt de warmte eigenlijk op. Op een hete zomerdag kan ze soms heel de namiddag op de vensterbank in de zon liggen.
Bart. is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 04-11-2010, 07:25 PM   #3800
country flag Bart.
Registered User

Bart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond repute

Quote:
Nee dat is waar. Dus ik zal wel moe zijn in Parijs. Gelukkig krijg je bij zo'n reis altijd al energie van de leuke belevenissen. Dus dan voel je de moeheid niet zo. Na Parijs heb ik 3 dagen om bij te komen

Oh dan was het wel een groot B&B. Vaak heb je daar maar enkele bedden.
Ach wat kinderachtig, gescheiden slapen. Maar dat doen ze vaak bij van die schoolreizen he. Al werkt het toch nooit geloof ik, niet als de groep groot is tenminste. Bij en groep van 12 is de controle iets makkelijker.
Een reis met school is ook niet om te slapen

Klinkt lastig allemaal voor een grote stad. Ik zou juist verwachten dat Londen 24 uur per dag "open" is.

Natuurlijk is de VS ook mooi, maar soms is het juist interessanter om de verschillen dicht bij huis te zien. Daar verwacht je het toch minder. Hoe lang zijn die anderen naar de VS geweest?
Als je het wilt, zal je daar zeker een keer komen!
Nee, tijdens het tennis zul je waarschijnlijk geen tijd hebben om moe te zijn.

Er waren 9 kamers. Zou je niet gezegd hebben als je vlak voor dat huis stond. Maar de huizen daar zien er meestal klein uit langs de buitenkant, maar schijn bedriegt dus.
De meeste schoolreizen die ik heb gemaakt, zijn allemaal heel braaf verlopen hoor

Waren daar 2 weken, maar die waren ook met 50 man ofzo en de meesten daarvan ken ik ook enkel van ziens in de les, dus zal ook niet zo gezellig geweest zijn. Daarom ben ik langs de ene kant ook wel blij dat ik daar niet ben me mee geweest. Engeland was wel interessant en ook een pak goedkoper, we krijgen zelfs nog een pak geld terug.
Old 04-11-2010, 07:30 PM   #3801
country flag Bart.
Registered User

Quote:
Ja inderdaad, zo kun je het ook noemen. Bij ons verdelen ze het zo dat je met mensen zit die wel in ong. dezelfde tijd op school gezeten hebben. Dus dan is het wel leuk. Vorig jaar ben ik ook geweest en heb al een uitnodiging ontvangen om volgend jaar weer te komen. Had vorig jaar een jongen leren kennen die het allemaal organiseert en ook al gaf hij nog geen les op de school toen ik er was, vorig jaar heb ik vooral met hem staan praten. En dit jaar was hij dus ook een "bekende" om mee bij te kletsen, al ken ik hem amper
Dus jij gaat daar niet naartoe om je oude klasgenoten terug te zien

Ik kreeg vroeger ook elk jaar zo'n brief, maar volgens mij sturen ze die nu nog steeds naar mijn oude adres
Old 04-11-2010, 07:37 PM   #3802
country flag Bart.
Registered User

Quote:
Ah wat leuk Ik heb nog geen jonge eendjes gezien dit jaar, ik vind ze altijd erg schattig. Zal eens op gaan letten bij het water, ze zullen er vast wel zijn!
Ja, die zijn idd heel schattig. Ze zijn de tuin binnengeglipt omdat mijn vader het hek aan het schilderen was, dus dat stond de hele tijd open, maar dat is ook de enige manier om weer naar buiten te kunnen omdat de rest van de tuin omheind is omwille van de honden. Ik heb de hele tuin nog eens doorzocht en ik denk dat ze weg zijn. Ik hoop het toch, anders heeft de hond er morgenvroeg wel eentje te pakken

In Engeland heb ik een vrouwtje van een eend doodgereden op straat zien liggen en dat mannetje zat op het water er vlak bij duidelijk te wachten op dat vrouwtje. Echt erg
Old 04-18-2010, 06:29 PM   #3803
country flag Nymeria
Chiudi-fan

Nymeria's Avatar

Quote:
Aan kleine dingen. Soms vergeet ze te eten of vergeet dat ze net gegeten heeft. Staat ze boven te huilen om beneden te eten, maar eens beneden keert ze weer naar boven, alsof ze zich afvraagt waarom ze nu weer beneden was. Of anders eet ze wel, keert dan terug naar boven en enkele minuten nadien staat ze weer te huilen om naar te benen te komen om te eten. Zijn zo kleine dingen die ze vroeger niet deed en die toch opvallen.
Ze zoekt de warmte eigenlijk op. Op een hete zomerdag kan ze soms heel de namiddag op de vensterbank in de zon liggen.
als je een kat door en door kent, dan valt zoiets sneller op natuurlijk. Het klinkt wel logisch zo. Maar als dat het ergste is, dan valt het echt reuze mee voor zo'n oude kat.

Hopp Suisse!
Old 04-18-2010, 06:32 PM   #3804
country flag Nymeria
Chiudi-fan

Nymeria's Avatar

Quote:
Nee, tijdens het tennis zul je waarschijnlijk geen tijd hebben om moe te zijn.

Er waren 9 kamers. Zou je niet gezegd hebben als je vlak voor dat huis stond. Maar de huizen daar zien er meestal klein uit langs de buitenkant, maar schijn bedriegt dus.
De meeste schoolreizen die ik heb gemaakt, zijn allemaal heel braaf verlopen hoor

Waren daar 2 weken, maar die waren ook met 50 man ofzo en de meesten daarvan ken ik ook enkel van ziens in de les, dus zal ook niet zo gezellig geweest zijn. Daarom ben ik langs de ene kant ook wel blij dat ik daar niet ben me mee geweest. Engeland was wel interessant en ook een pak goedkoper, we krijgen zelfs nog een pak geld terug.
Nee, dan kun je je er makkelijk overheen zetten. Dan vergeet je dingen als moeheid.

De schoolreizen bij ons verlopen nooit braaf geloof ik.

Oh 2 weken is veel te kort voor zo'n reis. Dan kun je veel beter zelf een keer die kant op gaan. Ik weet zeker dat je daar een keer gaat komen!

Hopp Suisse!
Old 04-18-2010, 06:33 PM   #3805
country flag Nymeria
Chiudi-fan

Nymeria's Avatar

Quote:
Dus jij gaat daar niet naartoe om je oude klasgenoten terug te zien

Ik kreeg vroeger ook elk jaar zo'n brief, maar volgens mij sturen ze die nu nog steeds naar mijn oude adres
Nee eigenlijk niet

Wij krijgen er geen brief over, bij ons gaat het allemaal via het internet. Was er maar toevallig achter gekomen vorig jaar. Nu hebben ze mijn mailadres en krijg ik dus een mail als er zoiets is. Maar het is er toch elke keer heel druk, mensen die er van horen geven het door aan anderen en zo komen er toch heel veel mensen.

Hopp Suisse!
Old 04-18-2010, 06:36 PM   #3806
country flag Nymeria
Chiudi-fan

Nymeria's Avatar

Quote:
Ja, die zijn idd heel schattig. Ze zijn de tuin binnengeglipt omdat mijn vader het hek aan het schilderen was, dus dat stond de hele tijd open, maar dat is ook de enige manier om weer naar buiten te kunnen omdat de rest van de tuin omheind is omwille van de honden. Ik heb de hele tuin nog eens doorzocht en ik denk dat ze weg zijn. Ik hoop het toch, anders heeft de hond er morgenvroeg wel eentje te pakken

In Engeland heb ik een vrouwtje van een eend doodgereden op straat zien liggen en dat mannetje zat op het water er vlak bij duidelijk te wachten op dat vrouwtje. Echt erg
Wat leuk. Heb je er ook foto's van gemaakt? Ik vind het altijd leuk al die verschillende dieren. Ik moet gewoon constant mijn camera bij me hebben eigenlijk.
Hopelijk zijn ze veilig weer weg gegaan dan. Geen goede combinatie lijkt me, honden en eenden. Zeker die kleintjes niet.

Oh wat ontzettend zielig Hopelijk komt dat mannetje er overheen. Ik vind het zo zielig, dode dieren door een aanrijding

Hopp Suisse!
Old 04-19-2010, 02:44 PM   #3807
country flag Bart.
Registered User

Quote:
als je een kat door en door kent, dan valt zoiets sneller op natuurlijk. Het klinkt wel logisch zo. Maar als dat het ergste is, dan valt het echt reuze mee voor zo'n oude kat.
Ja, maar athletisch is ze ook al helemaal niet meer, maar dat is al langer dan vandaag. Ook vermargeren, vroeger was ze eigenlijk te dik om gezond te zijn, nu is ze aan de magere kant, maar oudere mensen vermageren ook natuurlijk.
Old 04-19-2010, 02:56 PM   #3808
country flag Bart.
Registered User

Quote:
Nee, dan kun je je er makkelijk overheen zetten. Dan vergeet je dingen als moeheid.

De schoolreizen bij ons verlopen nooit braaf geloof ik.

Oh 2 weken is veel te kort voor zo'n reis. Dan kun je veel beter zelf een keer die kant op gaan. Ik weet zeker dat je daar een keer gaat komen!
Waarschijnlijk wel.

Vertel

Nu de paasvakantie voorbij is, worden de ervaringen gedeeld natuurlijk. Iemand heeft me vandaag verteld dat het echt wel de moeite was daar en dat ik beter mee was geweest. Op die twee weken hebben ze wel veel gezien: Atlanta, San Francisco, LA, San Diego een nationaal park,...
Old 04-19-2010, 03:03 PM   #3809
country flag Bart.
Registered User

Quote:
Wat leuk. Heb je er ook foto's van gemaakt? Ik vind het altijd leuk al die verschillende dieren. Ik moet gewoon constant mijn camera bij me hebben eigenlijk.
Hopelijk zijn ze veilig weer weg gegaan dan. Geen goede combinatie lijkt me, honden en eenden. Zeker die kleintjes niet.

Oh wat ontzettend zielig Hopelijk komt dat mannetje er overheen. Ik vind het zo zielig, dode dieren door een aanrijding
Nee, daarvoor zaten ze te verscholen en als ik dan buiten ging kijken, liepen ze weg... Plots waren ze weg en niemand heeft ze zien vertrekken. Nee, de onze heeft het op jonge vogels gemunt. Vorig jaar heeft ze een heel nest vogels gedood die net ui het nest gevlogen waren

Ik hoop het. Eenden zijn wel monogaam natuurlijk
Old 04-19-2010, 03:18 PM   #3810
country flag Bart.
Registered User

Quote:
Nee eigenlijk niet

Wij krijgen er geen brief over, bij ons gaat het allemaal via het internet. Was er maar toevallig achter gekomen vorig jaar. Nu hebben ze mijn mailadres en krijg ik dus een mail als er zoiets is. Maar het is er toch elke keer heel druk, mensen die er van horen geven het door aan anderen en zo komen er toch heel veel mensen.
Heb even op de website van mijn middelbare school gekeken en heb gezien dat je je moet inschrijven in de oudleerlingenvereniging, dus je zult daar ook wel mails over krijgen. Maar dat boeit mij echt niet.

Trouwens, ben een aantal jaar geleden eens naar een reünie geweest met mijn klasgenoten uit de lagere school. Viel eigenlijk wat tegen. Iedereen is zo veranderd en de sfeer van toen is er echt niet meer. Heel soms zie ik nog iemand van de middelbare school op de trein, dat vind ik dan wel leuker. Maar met heel de klas terug samen zijn, ik weet het niet...
Reply

Thread Tools

Posting Rules