Joyeux anniversaire Naide - MensTennisForums.com

MensTennisForums.com

MenstennisForums.com is the premier Men's Tennis forum on the internet. Registered Users do not see the above ads.Please Register - It's Free!

Reply

Old 12-02-2008, 08:03 PM   #1
country flag Eden
Friends will be friends

Eden's Avatar

Eden has a reputation beyond reputeEden has a reputation beyond reputeEden has a reputation beyond reputeEden has a reputation beyond reputeEden has a reputation beyond reputeEden has a reputation beyond reputeEden has a reputation beyond reputeEden has a reputation beyond reputeEden has a reputation beyond reputeEden has a reputation beyond reputeEden has a reputation beyond repute
Smile Joyeux anniversaire Naide

Naima
Eden is offline View My Blog!   Reply With Quote
Sponsored Links
Advertisement

Old 12-09-2008, 01:51 PM   #2
country flag Venle
Registered User

Venle has a reputation beyond reputeVenle has a reputation beyond reputeVenle has a reputation beyond reputeVenle has a reputation beyond reputeVenle has a reputation beyond reputeVenle has a reputation beyond reputeVenle has a reputation beyond reputeVenle has a reputation beyond reputeVenle has a reputation beyond reputeVenle has a reputation beyond reputeVenle has a reputation beyond repute
Default Re: Joyeux anniversaire Naide

Joyeux anniversaire en retard
Venle is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 12-15-2008, 01:58 PM   #3
country flag glycina
Registered User

glycina has a reputation beyond reputeglycina has a reputation beyond reputeglycina has a reputation beyond reputeglycina has a reputation beyond reputeglycina has a reputation beyond reputeglycina has a reputation beyond reputeglycina has a reputation beyond reputeglycina has a reputation beyond reputeglycina has a reputation beyond reputeglycina has a reputation beyond reputeglycina has a reputation beyond repute

Qui est Naide?
Mon anniversaire, c'est le 9 decembre.
glycina is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 12-22-2008, 09:38 AM   #4
country flag new-york
Registered User

new-york's Avatar

new-york has a reputation beyond reputenew-york has a reputation beyond reputenew-york has a reputation beyond reputenew-york has a reputation beyond reputenew-york has a reputation beyond reputenew-york has a reputation beyond reputenew-york has a reputation beyond reputenew-york has a reputation beyond reputenew-york has a reputation beyond reputenew-york has a reputation beyond reputenew-york has a reputation beyond repute

Quote:
Originally Posted by glycina View Post
Qui est Naide?
Mon anniversaire, c'est le 9 decembre.
c'est comme si je rentrais chez toi et m'asseyait sur le canapé en disant:

"Vous êtes qui. (???) Chez moi le fauteuil est en vison bleu nuit."
Old 12-22-2008, 09:39 AM   #5
country flag new-york
Registered User

new-york's Avatar

new-york has a reputation beyond reputenew-york has a reputation beyond reputenew-york has a reputation beyond reputenew-york has a reputation beyond reputenew-york has a reputation beyond reputenew-york has a reputation beyond reputenew-york has a reputation beyond reputenew-york has a reputation beyond reputenew-york has a reputation beyond reputenew-york has a reputation beyond reputenew-york has a reputation beyond repute

et j'espère que vous n'avez pas dû couper le gateau en quinze, Naïde.
Old 12-23-2008, 02:27 PM   #6
country flag glycina
Registered User

glycina has a reputation beyond reputeglycina has a reputation beyond reputeglycina has a reputation beyond reputeglycina has a reputation beyond reputeglycina has a reputation beyond reputeglycina has a reputation beyond reputeglycina has a reputation beyond reputeglycina has a reputation beyond reputeglycina has a reputation beyond reputeglycina has a reputation beyond reputeglycina has a reputation beyond repute

Quote:
Originally Posted by new-york View Post
c'est comme si je rentrais chez toi et m'asseyait sur le canapé en disant:

"Vous êtes qui. (???) Chez moi le fauteuil est en vison bleu nuit."
Ha, Ha, Ha!
Mais je me suis vraiment demande si Nadie etait quelqu'un(e)
que je connaissais par <user's name> utilise dans ce forum.
Il parait que je ne le(la) connais pas du tout.
glycina is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 12-27-2008, 08:06 AM   #7
country flag Naide
Registered User

Naide's Avatar

Naide has a reputation beyond reputeNaide has a reputation beyond reputeNaide has a reputation beyond reputeNaide has a reputation beyond reputeNaide has a reputation beyond reputeNaide has a reputation beyond reputeNaide has a reputation beyond reputeNaide has a reputation beyond reputeNaide has a reputation beyond reputeNaide has a reputation beyond reputeNaide has a reputation beyond repute

Merci pour vos messages.
Je postais plus avant mais j'ai perdu l'habitude
Naide is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 09-27-2010, 04:43 AM   #8
country flag garfunkel3008
Banned!

garfunkel3008 has a reputation beyond reputegarfunkel3008 has a reputation beyond reputegarfunkel3008 has a reputation beyond reputegarfunkel3008 has a reputation beyond reputegarfunkel3008 has a reputation beyond reputegarfunkel3008 has a reputation beyond reputegarfunkel3008 has a reputation beyond reputegarfunkel3008 has a reputation beyond reputegarfunkel3008 has a reputation beyond reputegarfunkel3008 has a reputation beyond reputegarfunkel3008 has a reputation beyond repute

qui est Naide? Je crois que je ne le sais pas.
garfunkel3008 is offline View My Blog!   Reply With Quote
Reply

Thread Tools

Posting Rules