lieblingsspieler - Page 2 - MensTennisForums.com

MensTennisForums.com

MenstennisForums.com is the premier Men's Tennis forum on the internet. Registered Users do not see the above ads.Please Register - It's Free!

Reply

Old 12-28-2004, 04:54 PM   #16
country flag Björki
Sitzen ist fürn Arsch

Björki's Avatar

Björki has a reputation beyond reputeBjörki has a reputation beyond reputeBjörki has a reputation beyond reputeBjörki has a reputation beyond reputeBjörki has a reputation beyond reputeBjörki has a reputation beyond reputeBjörki has a reputation beyond reputeBjörki has a reputation beyond reputeBjörki has a reputation beyond reputeBjörki has a reputation beyond reputeBjörki has a reputation beyond repute
Default Re: lieblingsspieler

siehe signature

Bryans || Djokovic || Paire || Chiudinelli || Nalbandian || Hanley || Rojer || Nadal
Söderling || Verdasco || Wawrinka || Simon || O. Rochus || Leo Mayer

Björkman || Arthurs || Edberg || Rafter || T.Johansson || M.Norman || Aspelin
Björki is offline View My Blog!   Reply With Quote
Sponsored Links
Advertisement

Old 05-11-2005, 09:01 PM   #17
country flag Idril
Registered User

Idril's Avatar

Idril has a reputation beyond reputeIdril has a reputation beyond reputeIdril has a reputation beyond reputeIdril has a reputation beyond reputeIdril has a reputation beyond reputeIdril has a reputation beyond reputeIdril has a reputation beyond reputeIdril has a reputation beyond reputeIdril has a reputation beyond reputeIdril has a reputation beyond reputeIdril has a reputation beyond repute

seit 4 Jahre MARIO ANCIC

vamos Rafa:worship
: ajmo Nole
Idril is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 07-11-2005, 11:17 AM   #18
country flag Maratfan
Registered User

Maratfan's Avatar

Maratfan has a reputation beyond reputeMaratfan has a reputation beyond reputeMaratfan has a reputation beyond reputeMaratfan has a reputation beyond reputeMaratfan has a reputation beyond reputeMaratfan has a reputation beyond reputeMaratfan has a reputation beyond reputeMaratfan has a reputation beyond reputeMaratfan has a reputation beyond reputeMaratfan has a reputation beyond reputeMaratfan has a reputation beyond repute

Wer mein absoluter Favorit ist, sieht man ja, oder?
Mag aber auch noch Coria, Robredo , Roddick, Ancic, Gaudio, Guga(leider ist seine Karriere wohl bald vorbei
Old 09-04-2005, 02:06 AM   #19
country flag Paialii
Registered User

Paialii's Avatar

Paialii has a reputation beyond reputePaialii has a reputation beyond reputePaialii has a reputation beyond reputePaialii has a reputation beyond reputePaialii has a reputation beyond reputePaialii has a reputation beyond reputePaialii has a reputation beyond reputePaialii has a reputation beyond reputePaialii has a reputation beyond reputePaialii has a reputation beyond reputePaialii has a reputation beyond repute

Ich liebe Federer, Agassi und Roddick (weil Andy ist ). Also ich mag James Blake und Pete Sampras, natürlich

Serena Williams
Martina Navratilova
Steffi Graf

Andy Roddick | Roger Federer | Venus Williams | Lleyton Hewitt | Maria Sharapova | Justine Henin-Hardenne | Kim Clijsters

Paialii is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 09-05-2005, 01:32 PM   #20
country flag Corinna
Registered User

Corinna's Avatar

Corinna has a reputation beyond reputeCorinna has a reputation beyond reputeCorinna has a reputation beyond reputeCorinna has a reputation beyond reputeCorinna has a reputation beyond reputeCorinna has a reputation beyond reputeCorinna has a reputation beyond reputeCorinna has a reputation beyond reputeCorinna has a reputation beyond reputeCorinna has a reputation beyond reputeCorinna has a reputation beyond repute

Quote:
Originally Posted by Paialii
Ich liebe Federer, Agassi und Roddick (weil Andy ist ). Also ich mag James Blake und Pete Sampras, natürlich
guter geschmack
ich fine dein av echt super
Old 09-10-2005, 11:15 PM   #21
country flag Marko
Registered User

Marko has a reputation beyond reputeMarko has a reputation beyond reputeMarko has a reputation beyond reputeMarko has a reputation beyond reputeMarko has a reputation beyond reputeMarko has a reputation beyond reputeMarko has a reputation beyond reputeMarko has a reputation beyond reputeMarko has a reputation beyond reputeMarko has a reputation beyond reputeMarko has a reputation beyond repute

PARADORN SRICHAPHAN UND JAMES BLAKE ROCKEN ALLE VOM PLATZ
Marko is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 11-15-2005, 04:07 PM   #22
country flag TenniStine
Registered User

TenniStine is on a distinguished road

mein absoluter lieblingstennis spieler ist FERNANDO VERDASCO(er hat übrigens heute geburtstag) HAPPY BIRTHDAY NANDO
TenniStine is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 11-16-2005, 09:51 PM   #23
country flag ClaycourtaZzZz.
Registered User

ClaycourtaZzZz.'s Avatar

ClaycourtaZzZz. has a reputation beyond reputeClaycourtaZzZz. has a reputation beyond reputeClaycourtaZzZz. has a reputation beyond reputeClaycourtaZzZz. has a reputation beyond reputeClaycourtaZzZz. has a reputation beyond reputeClaycourtaZzZz. has a reputation beyond reputeClaycourtaZzZz. has a reputation beyond reputeClaycourtaZzZz. has a reputation beyond reputeClaycourtaZzZz. has a reputation beyond reputeClaycourtaZzZz. has a reputation beyond reputeClaycourtaZzZz. has a reputation beyond repute

Andy Murray.

All youngsters

Murray Baghdatis Monfils JMDP Gasquet

Roger Federer, what an arrogant asshole.
ClaycourtaZzZz. is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 12-29-2005, 12:22 PM   #24
country flag Washa Koroleva
Registered User

Washa Koroleva's Avatar

Washa Koroleva has a reputation beyond reputeWasha Koroleva has a reputation beyond reputeWasha Koroleva has a reputation beyond reputeWasha Koroleva has a reputation beyond reputeWasha Koroleva has a reputation beyond reputeWasha Koroleva has a reputation beyond reputeWasha Koroleva has a reputation beyond reputeWasha Koroleva has a reputation beyond reputeWasha Koroleva has a reputation beyond reputeWasha Koroleva has a reputation beyond reputeWasha Koroleva has a reputation beyond repute

Gott ist das lang her.

Super Wahl, Lo!

"Age is an issue of mind over matter. If you don't mind, it doesn't matter."
- Mark Twain
Washa Koroleva is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 12-31-2005, 01:19 PM   #25
country flag iine:
Registered User

iine:'s Avatar

iine: has a reputation beyond reputeiine: has a reputation beyond reputeiine: has a reputation beyond reputeiine: has a reputation beyond reputeiine: has a reputation beyond reputeiine: has a reputation beyond reputeiine: has a reputation beyond reputeiine: has a reputation beyond reputeiine: has a reputation beyond reputeiine: has a reputation beyond reputeiine: has a reputation beyond repute

also meine lieblingsspieler sind federer, roddick, ferrero und safin!
Old 01-01-2006, 08:11 PM   #26
country flag Corinna
Registered User

Corinna's Avatar

Corinna has a reputation beyond reputeCorinna has a reputation beyond reputeCorinna has a reputation beyond reputeCorinna has a reputation beyond reputeCorinna has a reputation beyond reputeCorinna has a reputation beyond reputeCorinna has a reputation beyond reputeCorinna has a reputation beyond reputeCorinna has a reputation beyond reputeCorinna has a reputation beyond reputeCorinna has a reputation beyond repute

Quote:
Originally Posted by iine:
also meine lieblingsspieler sind federer, roddick, ferrero und safin!
cooler geschmack
Old 05-17-2006, 07:15 PM   #27
country flag Danbun
Registered User

Danbun is on a distinguished road

HI!
Meine Lieblingsspieler sind: Gaudio, Lapentti, Nalbandian, Ferrero, Robredo, Zabaleta und Marc Lopez!
Danbun is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 05-17-2006, 10:21 PM   #28
country flag Lilly112233
Registered User

Lilly112233 is on a distinguished road

Richard Gasquet
Lleyton Hewitt
Andy Roddick

Und die franzosen mag ich eigentlich alle..
Lilly112233 is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 05-25-2006, 10:03 PM   #29
country flag Fabian123
Registered User

Fabian123 has a reputation beyond reputeFabian123 has a reputation beyond reputeFabian123 has a reputation beyond reputeFabian123 has a reputation beyond reputeFabian123 has a reputation beyond reputeFabian123 has a reputation beyond reputeFabian123 has a reputation beyond reputeFabian123 has a reputation beyond reputeFabian123 has a reputation beyond reputeFabian123 has a reputation beyond reputeFabian123 has a reputation beyond repute

Gilles Muller

Mario Ancic
Andre Agassi
Novak Djokovic
Tomas Berdych
Fernando Verdasco
James Blake
Paul-Henri Mathieu
Andy Roddick

und noch ein paar...

bei den Damen ist Venus Williams ganz,ganz,ganz klar meine #1!

Marin Cilic

Gilles Muller, Mischa Zverev, Novak Djokovic & Mario Ancic

Also good luck to:

Amer Delic - James Blake - Andy Roddick - Tomas Berdych - Paul-Henri Mathieu - Alex Kuznetsov - Benjamin Becker
Fabian123 is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 07-24-2006, 09:21 AM   #30
country flag Kimmi
Registered User

Kimmi's Avatar

Kimmi has a reputation beyond reputeKimmi has a reputation beyond reputeKimmi has a reputation beyond reputeKimmi has a reputation beyond reputeKimmi has a reputation beyond reputeKimmi has a reputation beyond reputeKimmi has a reputation beyond reputeKimmi has a reputation beyond reputeKimmi has a reputation beyond reputeKimmi has a reputation beyond reputeKimmi has a reputation beyond repute

bevor das deutsche forum hier komplett einschläft, will ich auch einfach nochmal meine Lieblinge nennen, obwohl man die meisten auch schon in meiner Signatur sieht...
Also an erster Stelle kommt ganz klar Roger Federer und dann kommt eine ganze Weile nichts
Dann mag ich noch Nalbandian, Gasquet, Safin, Baghdatis, Blake, Henman, Robredo, Berdych,...
Andy Roddick mag ich als Spieler nicht so sehr, aber als Mensch finde ich ihn sehr sympathisch und witzig
Ich mag nicht besonders: Massu, Nadal, Coria
Reply

Thread Tools

Posting Rules