My new blog(spanish) - MensTennisForums.com

MensTennisForums.com

MenstennisForums.com is the premier Men's Tennis forum on the internet. Registered Users do not see the above ads.Please Register - It's Free!

Reply

Old 11-01-2008, 11:15 PM   #1
country flag psk
Registered User

psk's Avatar

psk has a reputation beyond reputepsk has a reputation beyond reputepsk has a reputation beyond reputepsk has a reputation beyond reputepsk has a reputation beyond reputepsk has a reputation beyond reputepsk has a reputation beyond reputepsk has a reputation beyond reputepsk has a reputation beyond reputepsk has a reputation beyond reputepsk has a reputation beyond repute
Default My new blog(spanish)

Hello

Some days ago I decided that it was the time to express my opinions in some place and I created this blog. I will update it everyday with results, news, opinions...

If you consider this is spam, delete it, I understand it but as I have seen this section...
I have been reading this forum since last year so of course, there is a link to this forum

----------------------------------

Buenas

Bueno, antes de nada, deciros que escribo esto porque he visto esta seccion, pero no es mi intencion hacer spam. Si considerais que lo es, me lo borrais y lo entendere

Siempre me ha gustado el tenis pero nunca he escrito nada en internet. Ni en foros, blogs...nunca. Asi que el otro dia decidi abrir un blog y expresar ahi resultados, mis opiniones, curiosidades, etc. Y aunque no lo vea nadie pues ahi tengo todo lo que he escrito y no cae en saco roto. Podeis leerlo, y si quereis, pues podeis participar. Por mi encantado de establecer un intercambio de opiniones con gente. Y si veis algun error en alguna informacion no dudeis en decirmelo

Este es el enlace: http://tenismasculino.blogspot.com

Saludos y gracias

Lee, participa o sugiere cualquier cosa. Todo sera bienvenido

http://tenismasculino.blogspot.com
psk is offline View My Blog!   Reply With Quote
Sponsored Links
Advertisement

Old 11-04-2008, 12:01 PM   #2
country flag psk
Registered User

psk's Avatar

psk has a reputation beyond reputepsk has a reputation beyond reputepsk has a reputation beyond reputepsk has a reputation beyond reputepsk has a reputation beyond reputepsk has a reputation beyond reputepsk has a reputation beyond reputepsk has a reputation beyond reputepsk has a reputation beyond reputepsk has a reputation beyond reputepsk has a reputation beyond repute
Default Re: My new blog(spanish)

He cambiado el diseño

Ahora creo que esta mejor y lo seguire mejorando

Lee, participa o sugiere cualquier cosa. Todo sera bienvenido

http://tenismasculino.blogspot.com
psk is offline View My Blog!   Reply With Quote
Reply

Thread Tools

Posting Rules