"Indoor" season 2008 - Page 5 - MensTennisForums.com

MensTennisForums.com

MenstennisForums.com is the premier Men's Tennis forum on the internet. Registered Users do not see the above ads.Please Register - It's Free!

Reply

Old 10-11-2008, 06:03 PM   #61
country flag lisaplenske
Registered User

lisaplenske's Avatar

lisaplenske has a reputation beyond reputelisaplenske has a reputation beyond reputelisaplenske has a reputation beyond reputelisaplenske has a reputation beyond reputelisaplenske has a reputation beyond reputelisaplenske has a reputation beyond reputelisaplenske has a reputation beyond reputelisaplenske has a reputation beyond reputelisaplenske has a reputation beyond reputelisaplenske has a reputation beyond reputelisaplenske has a reputation beyond repute
Default Re: "Indoor" season 2008

gael

it was so tough today, I expected him to retire cause seemed like to be so bothered ,touching his knee...
Thank God,he fought and finally win to reach is first finale this year no?
Allez Gael,just one step,the last

Tsonga - Simon - Monfils - Mathieu - Chardy - Baghdatis
Mannarino - Safin - Santoro - Gulbis- Nishikori
lisaplenske is offline View My Blog!   Reply With Quote
Sponsored Links
Advertisement

Old 10-11-2008, 07:00 PM   #62
country flag simplet
Registered User

simplet's Avatar

simplet has a reputation beyond reputesimplet has a reputation beyond reputesimplet has a reputation beyond reputesimplet has a reputation beyond reputesimplet has a reputation beyond reputesimplet has a reputation beyond reputesimplet has a reputation beyond reputesimplet has a reputation beyond reputesimplet has a reputation beyond reputesimplet has a reputation beyond reputesimplet has a reputation beyond repute

Man, when was the last time we had a week without at least one french player in the final of a tournament? US open?
simplet is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 10-12-2008, 06:57 AM   #63
country flag Truc
Registered User

Truc's Avatar

Truc has a reputation beyond reputeTruc has a reputation beyond reputeTruc has a reputation beyond reputeTruc has a reputation beyond reputeTruc has a reputation beyond reputeTruc has a reputation beyond reputeTruc has a reputation beyond reputeTruc has a reputation beyond reputeTruc has a reputation beyond reputeTruc has a reputation beyond reputeTruc has a reputation beyond repute

Yes!

In L'Equipe today ("Title in sight" - of course people are getting a bit excited because he's playing a guy ranked #125 in the final, but I watched Petzsche yesterday and he's on fire, it won't be as easy as it looks on paper imo, Philipp was playing like in a trance in the 3rd set! He is much, much better than in Bangkok):
Quote:
Titre en vue
Gaël Monfils, vainqueur hier de Kohlschreiber, dispute sa première finale de l’année, contre Petzschner, 125e joueur mondial !

FORFAIT LA SEMAINE dernière à Tokyo à cause d’une épaule douloureuse, blessé à la nuque au début de la semaine, voilà pourtant Gaël Monfils en finale à Vienne ! Mais comme il avait raison de se méfier de ce Philipp Kohlschreiber ! Classé quatre rangs derrière lui (32e contre 28e), l’Allemand n’a lâché l’affaire hier que dans les tout derniers instants d’une demi-finale haletante qui dura un tout petit peu moins de trois heures (2 h 51’). Le match commença sur les chapeaux de roue et toute la première manche fut émaillée de jeux de service très disputés. Plus incisif, Monfils claqua deux aces coup sur coup à 5-4 pour empocher le set. La qualité des échanges resta ensuite aussi remarquable, à l’image de la défense de Gaël Monfils, qui courait partout et distillait des amorties formidables tandis que Kohlschreiber jouait au gagne-terrain pour finir au filet des points bâtis presque à chaque fois sur un revers exceptionnel. En fin de set, on crut déceler une petite baisse de régime du Français, mais il se retrouva quand même en position de servir pour le match, à 5-4.
« J’ai prouvé que, mentalement, j’étais fort »
Las, son service s’enraya et l’Allemand finit par égaliser à un set partout. « C’est Kohlschreiber qui a été plus agressif. Il a bien joué ce jeu-là. Moi, j’ai retenu un petit peu plus. Mais je ne me suis pas posé mille questions par rapport à ça. » Et c’est une des principales forces de Monfils, cette forme d’amnésie volontaire pour rester dans le coup. Même si, à l’attaque du troisième set, comme il le reconnut : « Ça commençait à devenir dur. » Mais il fit aussitôt remarquer : « J’ai montré que j’étais un gros fighter. Je me suis reconcentré aussitôt. » À 1-1, au terme d’un jeu long de vingt minutes, Monfils ne manqua pas sa… septième balle de break, sous les yeux de son coach, Roger Rasheed, dans lesquels on pouvait lire une grosse dose de confiance à peine teintée de crainte : « C’était physique, ce match. J’ai démontré que j’étais présent dans la difficulté. Mes jambes brûlaient… La surface d’ici est vachement abrasive ; mes chaussures s’usent très vite, les semelles deviennent un petit peu lisses et, du coup, je glisse pas mal, mais j’essaie quand même tout le temps d’être en contrôle. »
Monfils mena 3-1, mais Kohlschreiber, tombeur de Roddick cette année à l’Open d’Australie (6-4, 3-6, 7-6, 6-7, 8-6), ne s’avoua nullement vaincu. Et, tandis qu’on voyait entre les points le Français courbé en deux, main gauche sur genou gauche, appuyé côté droit sur sa raquette comme sur une canne, façon papy, tentant d’emmagasiner tout l’oxygène qui lui manquait, Kohlschreiber en profita pour passer à deux points du match, à 5-4, 30 A. Le match bascula pourtant du côté de Monfils qui, servant à 6-5, 40-0, obtint trois balles de match. Curieusement, on eût dit qu’il attendait alors que l’adversaire lui laisse la victoire. Mais celui-ci, déçu pour déçu, lança d’ultimes assauts et égalisa à 6-6. Au tie-break toutefois, comme la veille, Monfils fut intraitable (7-2), avant de tomber de tout son long, par plaisir : « J’ai fait un bon tie-break. J’ai réussi à oublier la frustration des trois balles de match. J’ai prouvé que, mentalement, j’étais fort. »
Le voilà en finale pour la première fois en 2008. Difficile de ne pas penser que son objectif « secret » évoqué la veille n’est pas tout simplement de gagner un titre. Ce serait seulement son deuxième après Sopot, sur terre battue, en 2005 (plus de trois ans, déjà !). « Non, non ! se révolte Monfils. Mon objectif, il est en moi et il le reste. Vous me demandez si gagner un titre c’est une obsession ? Je réponds qu’à chaque fois que je dispute un tournoi c’est pour le gagner ! » Il admet quand même : « N’avoir gagné qu’un titre pendant toute ma carrière, ça fait bizarre (même s’il n’a que 22 ans), mais je ne pense qu’à récupérer et à livrer une bonne bataille contre Petzschner. »
Petzschner, un autre Allemand, un autre Philipp, 125e ATP, que le Français connaît bien pour l’avoir battu pas plus tard qu’il y a deux semaines à Bangkok en quarts de finale : « J’avais lutté. Il est en pleine confiance, il a un jeu atypique, pas facile à manoeuvrer. Va falloir bien servir et aller chercher la victoire. »
DOMINIQUE BONNOT
The article isn't so negative about the quality of the match.
Gaël about the loss of the 2nd set: "Kohlschreiber was more aggressive then. He played well in that last game. I was holding back my shots a little bit. But I didn't start to think hard about it." And the journalist says this sort of intentional amnesia in a match is one of his main qualities. [It reminds me of that statement of Champion in Monte-Carlo when he said one of the biggest qualities of Gaël is that he doesn't mind when he's playing poorly.]
There also was a lot of confidence in the eyes of Rasheed during the match and not much fear. The 3rd game of the 3rd set lasted 20 minutes and Gaël finally took his 7th BP. "It was a physical fight. I proved I'm still there when things are getting tough. My legs were burning. The surface here is very abrasive, the shoes are wearing out really fast and I slide quite a lot, but I try to stay in control."
Then Kohli came back, Gaël served for the match, but seemed to wait for the opponent to hand him the win then and Kohli took it to a TB. "I played a good tiebreak. I managed to forget the frustration of the 3 missed MP. I proved that I was mentally strong."
He's asked again if the secret goal he was talking about yesterday is to finally win a 2nd title. "No, no! My goal is secret and it will remain secret. You're asking if I'm obsessed with winning a title? Everytime I play a tournament I play to win it, I answer that all the time! It feels weird to have won only one title in my career, but I'm just thinking about recovering for tomorrow and putting on a good fight against Petzschner."
About their match in Bangkok where he won 7-6 6-4: "I had to fight. He's very confident, he has an atypical game, not easy to play. I'll need to serve well and go for the victory."

Last edited by Truc : 10-12-2008 at 07:31 AM.
Truc is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 10-12-2008, 08:22 AM   #64
country flag Puschkin
Registered User

Puschkin's Avatar

Puschkin has a reputation beyond reputePuschkin has a reputation beyond reputePuschkin has a reputation beyond reputePuschkin has a reputation beyond reputePuschkin has a reputation beyond reputePuschkin has a reputation beyond reputePuschkin has a reputation beyond reputePuschkin has a reputation beyond reputePuschkin has a reputation beyond reputePuschkin has a reputation beyond reputePuschkin has a reputation beyond repute

Quote:
Originally Posted by Truc View Post
In L'Equipe today ("Title in sight" - of course people are getting a bit excited because he's playing a guy ranked #125 in the final, but I watched Petzsche yesterday and he's on fire, it won't be as easy as it looks on paper imo, Philipp was playing like in a trance in the 3rd set! He is much, much better than in Bangkok):
Totally agree. I belittled Petzschner after he defeated Wawrinka on Monday, but I saw him again in the quuarters against Moya, and he just humiliated the Spaniard, absolutely in very hot form.

~♠ Gasquetaires ♠~

un pour tous, tous pour un
‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾
Puschkin is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 10-12-2008, 08:51 AM   #65
country flag Truc
Registered User

Truc's Avatar

Truc has a reputation beyond reputeTruc has a reputation beyond reputeTruc has a reputation beyond reputeTruc has a reputation beyond reputeTruc has a reputation beyond reputeTruc has a reputation beyond reputeTruc has a reputation beyond reputeTruc has a reputation beyond reputeTruc has a reputation beyond reputeTruc has a reputation beyond reputeTruc has a reputation beyond repute

I'm a big Petzsche fan and I hardly recognized him yesterday, he was on fire! He's also in the doubles final and seems to feel as confident as JMDP at the moment.
Yesterday he was playing better than Gaël, clearly. But if Gaël manages to play like he did against Sexy and Gonzo, he should win imo, so I still think Gaël is the favourite today, but definitely not as clearly as most Frenchies think because they have never heard of Petzsche and only know Gaël beat him 2 weeks ago.

Yesterday somebody wrote on WLT again that Gaël is impressive because he manages to beat very good players and to enter the top 20 "playing like shit" while most players need to play their best tennis to achieve that. It made me laugh because that's exactly how I feel about him.
Philipp is playing out of his mind atm, Gaël has a bigger margin.
I don't think either that Gaël will underestimate him because it's not his style imo, even if everybody thinks he's an arrogant prick. And Rasheed was attending Philipp's match yesterday and will tell him to be very, very careful.
Philipp will be much fresher today, though, the difference between their matches was quite shocking in that regard.
Old 10-12-2008, 08:20 PM   #66
country flag lisaplenske
Registered User

lisaplenske's Avatar

lisaplenske has a reputation beyond reputelisaplenske has a reputation beyond reputelisaplenske has a reputation beyond reputelisaplenske has a reputation beyond reputelisaplenske has a reputation beyond reputelisaplenske has a reputation beyond reputelisaplenske has a reputation beyond reputelisaplenske has a reputation beyond reputelisaplenske has a reputation beyond reputelisaplenske has a reputation beyond reputelisaplenske has a reputation beyond repute

gael

well poor gael his opponent today is just a nightmare to play cause his game is not played anymore since the 80s,those slice and then BAM a bombing forehand, and gael who got furious and didnt know how to handle this guy who come from another tennis planet
another loss in finale for gael but perhaps he will learn a lot from this match today,I wish it.

Good luck in Madrid!

Tsonga - Simon - Monfils - Mathieu - Chardy - Baghdatis
Mannarino - Safin - Santoro - Gulbis- Nishikori
lisaplenske is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 10-13-2008, 06:43 AM   #67
country flag Truc
Registered User

Truc's Avatar

Most people discovered Philipp yesterday, but Gaël knew him. He already said in Bangkok "son jeu est space". That is not an excuse.
Anyway, there is absolutely no excuse for that joke of an attitude yesterday.
Everytime I think he's going to improve in that regard, he does it again.

I'm still so mad at him, and it looks like Rasheed also is, which I can't blame him for.

To go with the embarrassing acting on the court, here's the embarrassing post-match interview in L'Equipe today:
Quote:
« Je n’étais pas assez frais»

GAËL MONFILS a perdu hier sa cinquième finale d’affilée. Le Français ne croit pas à une malédiction. Gaël Monfils, dominé 6-4, 6-4 sur deux breaks, n’a pas pu résoudre le casse-tête posé par Philipp Petzschner. Issu des qualifications, l’Allemand (24 ans), qui va passer de la 125e à la70e place mondiale aujourd’hui,a joué intelligemment, en « appliquant parfaitement la tactique de mon coach », a-t-il expliqué. Tactique qui consistait à distribuer en faux rythme des balles basses et coupées, revers contre revers, puis à délivrer un “cachou” ou une amortie, en coup droit. Après s’être énervé d’entrée après l’arbitre (avertissement pour avoir lancé une injure), le Français – qui entre néanmoins aujourd’hui pour la première fois de sa vie dans le top 20 (19e) – a beaucoup grimacé en touchant son genou gauche pendant les trois quarts du match.Mais il est sorti du court en félicitant chaudement son adversaire.

« QU’AVIEZ-VOUS exactement au genou ?
– Il faut arrêter de se focaliser sur mes blessures. Il paraît, on m’a dit, qu’il y a quatre jours on parlait vachement de mon épaule, mon cou, là de mon genou… Je suis comme tout le monde, j’ai des blessures. Chaque fois que je vous le dis, vous vous foutez de ma gueule. Je préfère ne plus rien vous dire.
– Votre “ body language ” ne laissait aucune équivoque…
– J’ai toujours un problème au genou (il désigne sa rotule gauche). Et, cette semaine, j’ai tiré vachement dessus. Mes muscles sont hyper contractés, cela tire sur la rotule. J’ai mal au genou, mais ce n’est pas pour ça que j’ai perdu. Je joue avec. Toute ma vie, je vais jouer avec. Quand je suis tendu,mon genou me serre davantage.
– Vous avez joué en effet avec moins de relâchement…
– Ce n’est pas une question de relâchement. C’était plus dur. Samedi, j’ai fait un gros match (6-4, 5-7, 7-6 contre Kohlschreiber). J’ai récupéré, mais pas assez. Aujourd’hui (hier), je ne peux rien faire. C’est un gars bien, qui mérite sa victoire. Je suis content pour lui. Il a un jeu hyper chiant. Son revers était bas et rasant, court, long ; amorties, volées… Le mec a bien joué. Mieux qu’à Bangkok (victoire de Monfils, il y a quinze jours). Je n’arrivais pas du tout à fléchir mes jambes. Les balles étaient lourdes. Je n’étais pas assez frais dans la tête et physiquement pour essayer de le battre. Bravo à lui, ils nous a tous fait déjouer, et nous a tous bien battus (Wawrinka, Moya, Lopez, Monfils). Il n’a pas volé ses matches.
– Vous allez être pour la première fois dans le top 20. Que ressentez-vous ?
– Franchement, je verrai demain (aujourd’hui). Et encore, je ne sais même pas si je regarderai. Je suis concentré sur le fait de me débarrasser de ces courbatures d’ici à deux jours pour aborder Madrid dans les meilleures conditions.
– À la Race, vous êtes seizième, il y a peut-être un coup à jouer par rapport au Masters, non ?
– Je ne regarde pas les données chiffrées. Pour l’instant, j’essaie de jouer, de bien m’entraîner. Dans notre premier contact après le match, Roger (Rasheed, son coach) m’a davantage parlé de ma semaine, qui a été bonne, que de la finale. Il m’a dit : “ Avec tes jambes lourdes, c’était plus dur pour toi de développer ton jeu. Nous allons travailler vachement ça après la saison. ”
– Après votre premier titre (à Sopot, en 2005), vous avez perdu cinq finales de suite, croyez-vous à une sorte de malédiction ? Un stress lié aux finales ?
– Non. À Metz, je joue Ljubicic, 4e mondial (16e à l’époque, en fait). À Lyon, je perds contre Roddick, qui est numéro 3 (exact). À Doha, je joue Federer, numéro 1 (re-exact). À Pörtschach, Monaco était seizième (47e…) sur terre battue… Ici, le mec a mieux joué que moi. C’est vrai, c’était la finale la plus “ facile ” à jouer. J’aurais pu gagner, je n’ai pas réussi. »
DOMINIQUE BONNOT
Petzsche playing clever without much pace, a lot of BH slice and then a big FH or a dropshot all of a sudden. Gaël first was upset at the chair umpire who had warned him for swearing and then he grimaced during 3/4 of the match constantly holding his left knee. But he was full of praise for his opponent at the end.
[I think that's a good summary of the match, there is nothing to say about Gaël's game indeed.]

He's asked about the problem with his knee and says people should stop focussing on his injuries. [Good joke, Gaël!] Everytime he talks about injuries journalists make fun of him. He prefers not to say anything anymore. He always has a problem with his knee and it was hurting this week because his muscles are tense. His knee hurt, but that's not the reason why he lost. He plays with the pain, he will play like that for the rest of his life [is he going to grimace like that for the rest of his career too?] When he's tense, his knee is bothering him more.
A journalist says he was looking tense indeed... He means it was not the issue. It was tough, he had not recovered from the Kohli match. He couldn't do anything against Petzsche who is a great guy and deserves his victory. He's happy for him. His game is very annoying with the very flat BH, short, long, the dropshots, the volleys... He played well, better than in Bangkok. Gaël couldn't flex his legs at all. He wasn't fresh enough in his mind and physically to beat him. Congrats to Petzsche, he didn't let his opponents play their game this week and beat everybody fair and square.
He's asked about the fact that he will enter the top 20 for the 1st time, says he is just focussing on recovering for Madrid in 2 days.
Q: he's now #16 in the Race, maybe he can still qualify for the Masters? A: He doesn't look at the rankings. For the time being he's just trying to practice and play well. When he saw Rasheed just after the match, Rasheed talked more about his good week and said it was hard for Gaël to develop his game today with his legs feeling heavy, and they're going to work a lot on that during the off-season.
It's the 5th final he loses, is that a malediction? "No. In Metz I play Ljubicic who is ranked #4 in the world [#16, actually]. In Lyon I lose to Roddick who is number 2 [yes]. In Doha I play against Federer, number 1 [yes]. In Pörtschach Monaco who is ranked #16 [#47 ^^]... This time the guy played better than me. It's true, it was the "easiest" final. I could have won, but I didn't."

Last edited by Truc : 10-16-2008 at 08:59 AM.
Old 10-13-2008, 06:45 AM   #68
country flag Truc
Registered User

Truc's Avatar

And the little clash with Rasheed:
Du rififi dans l’air
HIER, APRÈS SON PASSAGE EN SALLE DE PRESSE, Gaël Monfils a quitté le stade aussi vite que possible dans l’espoir d’attraper un avion pour Paris et d’aller aujourd’hui à Madrid. Un peu plus tard, Roger Rasheed était toujours au stade, se dirigeant vers le bureau des joueurs (transports et prize-money). « Je reviens tout de suite », nous assura-t-il en prenant néanmoins la direction de son hôtel. Mais un témoin d’une scène entre le Français et son coach rapportait : « Ça a clashé entre Monfils et lui dans les vestiaires. Monfils a dit : “Réfléchis bien” et l’ex-coach de Hewitt (qui s’y connaît en forte tête) a répondu : “Si je réfléchis, cela va être lourd de conséquences…” » Une brouille passagère à mettre sur le compte de la déception, peut-être.

They were seen argueing in the locker-rooms after the match, Gaël told Rasheed “Think well about it” and Rasheed answered “If I do, it will have serious consequences”.
Old 10-13-2008, 04:40 PM   #69
country flag Truc
Registered User

Truc's Avatar

1st match of the day tomorrow on Court 1, start 11 am.
Old 10-14-2008, 06:09 AM   #70
country flag Truc
Registered User

Truc's Avatar

In L'Equipe today:
Quote:
MONFILS-RASHEED, TOUT VA BIEN. – Gaël Monfils a tenu à rectifier les informations publiées hier dans nos colonnes, selon lesquelles il y aurait eu un clash dans le vestiaire de Vienne entre lui et son coach, Roger Rasheed, à l’issue de la finale perdue par le Français. En réalité, il y a bien eu engueulade, mais elle opposait l’entraîneur australien de Monfils à Philippe Manicom, l’ostéopathe du joueur, qui n’aurait pas apprécié des paroles dures prononcées par le coach à l’adresse de Monfils. Ce dernier précise : « Je n’ai rien à voir là-dedans. Cela se passe super bien avec Roger. On apprend à se connaître et on prend beaucoup de plaisir à travailler ensemble. Tout ce que je souhaite, c’est bosser en paix, bien faire mon boulot et progresser dans mon tennis. Il y a absolument zéro embrouille entre lui et moi. » Et de citer pour info quelques mots réconfortants pianotés par Rasheed et envoyés par texto dimanche soir, où il apparaît clairement que l’Australien est « fier » de son poulain et « très satisfait (de ses) progrès ». Reste à aplanir d’éventuelles dissensions internes au groupe, et tout ira bien pour Monfils, encore « qualifiable » pour le Masters.
Gaël asked them to set the record straight after yesterday's article about him argueing with Rasheed. There was a clash indeed, just not between him and Rasheed, but between Rasheed and Manicom (his "acupuncturist") who was upset at Rasheed saying too harsh things about Gaël. Gaël: "I had nothing to do with it. Everything is great with Roger. We get to know each other and we really enjoy working together. All I want is to work in peace, to do my job well and to improve in my game. There is absolutely zero problem between him and me". And he mentions a few comforting words Rasheed sent to him per SMS on Sunday evening showing that Rasheed is "proud" of him and "very satisfied with his improvements".

Well, if "we" could get rid of Manicom that way, at least the huge joke of the Vienna final wouldn't have been a complete waste! It always looks like a strange team with Rasheed not afraid to be harsh and Manicom lost in admiration for Gaël.

But I'm not sure if it's true, Gaël is becoming more and more phoney with the media. We'll see if Rasheed is there today.

Last edited by Truc : 10-15-2008 at 10:16 PM.
Old 10-14-2008, 07:27 AM   #71
country flag amdany
Registered User

amdany's Avatar

amdany has a reputation beyond reputeamdany has a reputation beyond reputeamdany has a reputation beyond reputeamdany has a reputation beyond reputeamdany has a reputation beyond reputeamdany has a reputation beyond reputeamdany has a reputation beyond reputeamdany has a reputation beyond reputeamdany has a reputation beyond reputeamdany has a reputation beyond reputeamdany has a reputation beyond repute

Manicom
amdany is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 10-14-2008, 04:26 PM   #72
country flag Truc
Registered User

Truc's Avatar

It's looking good for Gaël not to win a single set in doubles this year, just one more tournament to go!

As I wrote in the chat thread, Rasheed was there indeed today and all smile, so I guess they're fine. Good to know he had some harsh words about Gaël after Vienna though.

Today's match was a mere formality, Fognini was plain embarrassing. Bring on Gonzo.
Old 10-15-2008, 07:42 AM   #73
country flag Truc
Registered User

Truc's Avatar

Why the hell is Gaël favourite for the bookies against Gonzo?
Old 10-15-2008, 08:13 AM   #74
country flag Månu
Registered User

Månu's Avatar

Månu has a reputation beyond reputeMånu has a reputation beyond reputeMånu has a reputation beyond reputeMånu has a reputation beyond reputeMånu has a reputation beyond reputeMånu has a reputation beyond reputeMånu has a reputation beyond reputeMånu has a reputation beyond reputeMånu has a reputation beyond reputeMånu has a reputation beyond reputeMånu has a reputation beyond repute
Wink Re: "Indoor" season 2008

Quote:
Originally Posted by Truc View Post
Why the hell is Gaël favourite for the bookies against Gonzo?
Maybe because he has beaten him in Vienna

"We still believe that all people are born bad and are made good by society, rather than the opposite" Trey Parker & Matt Stone
Månu is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 10-15-2008, 03:02 PM   #75
country flag amdany
Registered User

amdany's Avatar

amdany has a reputation beyond reputeamdany has a reputation beyond reputeamdany has a reputation beyond reputeamdany has a reputation beyond reputeamdany has a reputation beyond reputeamdany has a reputation beyond reputeamdany has a reputation beyond reputeamdany has a reputation beyond reputeamdany has a reputation beyond reputeamdany has a reputation beyond reputeamdany has a reputation beyond repute

I guess the bookies were right
amdany is offline View My Blog!   Reply With Quote
Reply

Thread Tools

Posting Rules