Kristof Vliegen - Page 15 - MensTennisForums.com

MensTennisForums.com

MenstennisForums.com is the premier Men's Tennis forum on the internet. Registered Users do not see the above ads.Please Register - It's Free!

Reply

Old 10-09-2004, 06:41 PM   #211
country flag misyou25
Registered User

misyou25's Avatar

misyou25 has a reputation beyond reputemisyou25 has a reputation beyond reputemisyou25 has a reputation beyond reputemisyou25 has a reputation beyond reputemisyou25 has a reputation beyond reputemisyou25 has a reputation beyond reputemisyou25 has a reputation beyond reputemisyou25 has a reputation beyond reputemisyou25 has a reputation beyond reputemisyou25 has a reputation beyond reputemisyou25 has a reputation beyond repute
Default Re: Kristof Vliegen

lets do 1...hes so cute in zagreb!
misyou25 is offline View My Blog!   Reply With Quote
Sponsored Links
Advertisement

Old 12-06-2004, 07:50 PM   #212
country flag misyou25
Registered User

misyou25's Avatar

misyou25 has a reputation beyond reputemisyou25 has a reputation beyond reputemisyou25 has a reputation beyond reputemisyou25 has a reputation beyond reputemisyou25 has a reputation beyond reputemisyou25 has a reputation beyond reputemisyou25 has a reputation beyond reputemisyou25 has a reputation beyond reputemisyou25 has a reputation beyond reputemisyou25 has a reputation beyond reputemisyou25 has a reputation beyond repute

how sweet....well done kristof you've been a good boy...
Attached Images
File Type: jpg troosten.jpg (61.8 KB, 26 views)
Old 12-06-2004, 07:58 PM   #213
country flag misyou25
Registered User

misyou25's Avatar

has anyone an interview (audio) of vliegen?
Old 12-22-2004, 05:13 PM   #214
zoeziepoezie
Registered User

zoeziepoezie's Avatar

zoeziepoezie has a reputation beyond reputezoeziepoezie has a reputation beyond reputezoeziepoezie has a reputation beyond reputezoeziepoezie has a reputation beyond reputezoeziepoezie has a reputation beyond reputezoeziepoezie has a reputation beyond reputezoeziepoezie has a reputation beyond reputezoeziepoezie has a reputation beyond reputezoeziepoezie has a reputation beyond reputezoeziepoezie has a reputation beyond reputezoeziepoezie has a reputation beyond repute

Kristof Vliegen

aan de kruising der wegen

Van San Marin thuisgekomen, waar hij zich heeft gekwetst, heeft Kristof Vliegen ons een onderhoud toegestaan, getekend door zijn spontaneïteit en fantasie. Buiten opname, heeft hij over zijn beroep gesproken waarvoor hij gepassioneerd is en over zijn objectieven. Hij is geen man die zijn verlangens voor werkelijkheid neemt, zoals zijn antwoord op onze eerste vraagt het trouwens aantoont:

- U bent de tweede Belgische speler in het ATP klassement geworden, gebruik makend van het tornooi van Umag en, u bent in de top 100 in het « entry system » getreden. Welke gevoelens roept dat bij u op?

- Ik heb niet nagedacht over het feit dat ik de tweede Belgische speler ben geworden; mijn eerste objectief herleidde zich tot het in de top 100 treden. Zeker, ik ben Gilles Elseneer en Olivier Rochus voorbijgestoken; maar ik zou mij binnenkort opnieuw achter kunnen bevinden… Iedere speler werkt ervoor om goed geklasseerd te zijn. Eigenlijk, wat vandaag voor mij van belang is, beperkt zich tot het feit dat ik mij in vertrouwen voel om verder te gaan…

- Maar hoe, in deze condities, uw nederlaag veklaren in de eerste ronde te San Marin?

- Het is heel eenvoudig. In de eerste ronde, leidde ik met 6/1 (mijn tegenspeler speelde heel slecht…) en, ik heb een lichte verzwikking opgelopen. Ik heb de kine geroepen, heb de match zo goed ik kon afgemaakt want, op het verkeerde been, ondervond ik moeilijkheden. Maar, deze nederlaag valt mij niet zo slecht uit. Ik had, mentaal en fysiek, wat rust nodig. Het was trouwens in mijn agenda voorzien dat ik nu verlof zou nemen. Mijn kwetsuur heeft mij een bijkomende week rust opgeleverd.

- Zal u, na deze vakantie, op tournee in de Verenigde Staten vertrekken?

- Neen. Ik zal eerst naar Geneve gaan. Ik heb er, twee jaren geleden, een challenger gewonnen. Ik heb beslist hem opnieuw te spelen omdat ik, met mijn klassement, een van de eerste reekshoofden zal zijn. Ik hoop het ver te maken in het tornooi: dat zou mij toestaan mijn plaats in de top 100 te verzekeren. Twee maanden geleden had ik deze drempel al overschreden; maar vervolgens had ik zestig punten te verdedigen en ik heb ze niet opnieuw kunnen veroveren. Tegenwoordig, zal ik eveneens een zestigtal punten te verdedigen hebben voor het einde van het jaar, die die ik vorig jaar had behaald tijdens een challenger (die ik te Groningen gewonnen heb) en een kwartfinale in een 125.000$ (te Bratislava). Maar vooral zal ik, van januari tot april van volgend jaar, slechts twintig punten te verdedigen hebben… Anderzijds, blijf ik hopen er op het US Open te behalen; indien niets verandert, zal ik de kwalificaties moeten doorstaan want ik ben tiende op de kandidatenlijst voor een directe toegang in de eindtabel. Maar, vermitst er op het ogenblik veel gewonden zijn, zal ik misschien aan deze verplichting ontkomen. Kortom, ik heb nu nog twee maanden om in het klassement te stijgen.

- U hebt lange tijd met Philippe Dehaes gewerkt. Vandaag, werkt u alleen. Overweegt u opnieuw een coach te nemen?

- Voor het ogenblik, train ik samen met Christophe Rochus in de Parival onder de leiding van Ananda Vandendooren. Hij zal ons te Geneve en op het US Open vergezellen, wat hij niet altijd de mogelijkheid heeft te doen wanneer wij naar het buitenland vertrekken, want hij houdt zich eveneens bezig met andere spelers die professionals willen worden. Ik denk niet van politiek te veranderen want de laatste resultaten die ik heb behaald, is in afwezigheid van een coach. Ik voel mij heel goed alleen en ik weet wat ik moet doen op een tennisterrein en niet moet doen erbuiten… Het behoort mij toe me te gedragen als een professional ten einde de weg die nu de mijne is te vervolgen.

- Maar is het niet moeilijk constant alleen te zijn op het circuit? Een speler in moeilijkheden kan kostbare steun vinden bij zijn coach…

- Zeker. Inderdaad, te Wimbledon zou ik iemand nodig hebben gehad. Maar dat is afhankelijk van de ene speler tot de andere. Ik denk over een sterk karakter te beschikken. Onrechtstreeks voel ik, op een terrein, de druk die een coach uitstraalt die zich op de banken van de tribune bevindt. Alleen, bespaar ik me die druk en concentreer ik me beter. In elk geval, ben ik het die moet spelen. Het voorbeeld van Federer, die eind vorig jaar zijn coach heeft ontslaan, toont aan dat het mogelijk is zich tot deze houding te beperken. Ik heb niet hetzelfde talent als hem, maar wij hebben min of meer hetzelfde karakter, zoals Christophe Rochus. Wij zijn overtuigd dat wat wij doen goed is. Zeker, er zijn mensen die dat niet denken en het is daarom dat wij, bij gelegenheid, met hen in conflict kunnen zijn. Maar, voor het ogenblik, heb ik in het buitenland niemand nodig. Dat gezegd zijnde, tijdens de training, heb ik natuurlijk de bijstand van iemand nodig op technisch, tactisch en fysisch vlak. Voor de rest, zal ik mij tevreden stellen mij een tiental weken per jaar, in Australië, te laten vergezellen. De langdurigheid van de reis rechtvaardigt het. Daartegen, de tornooien die zich in Europa afspelen leggen mij niet identieke schikkingen op, want ik kan heel regelmatig langs Brussel komen.

- Welke logische verklaring (indien mogelijk) geeft u voor het feit dat uw resultaten een duidelijk idee geven van wat een roetsjbaan is. Een dag, bent u in staat Nalbandian te verslaan en de volgende dag u te laten uitschakelen door een onbekende...

- Vooreerst, een speler die op de ATP 150ste geklasseerd staat, speelt heel goed tennis. Het verschil tussen hem en de 5e speler ter wereld is niet enorm en is dikwijls afhankelijk van de mentale ingesteldheid. Op sommige dagen verlies ik tegen spelers van wie ik bij mezelf zeg dat ze mij niet kunnen verslaan vermitst ik me op tennisvlak sterker voel dan zij: het is voldoende geen vertrouwen in zijn middelen te hebben om in de problemen te worden gebracht. Daartegen, wanneer ik Nalbandian versla, is dat heel anders. Ik ben op het terrein gekomen met de overtuiging dat ik niets te verliezen had – wat natuurlijk niet het geval is wanneer ik tegenstanders trotseer, minder goed geklasseerd dan ik, en waarvan ik bij mezelf zeg dat, gezien mijn reputatie en image, ik verplicht ben te winnen. Onlangs heb ik tegen Massu opgenomen. Ik vind hem niet zo sterk om 13e geklasseerd te staan. Het is iemand die vecht, die loopt, die goed opslaat, die niets mist. Ik heb met 6/3 6/4 verloren, maar ik heb in de loop van de match kansen gekregen. Indien ik hem had overwonnen, zou men van een topprestatie hebben gesproken; maar, ik beschouw dat op tennisvlak, ik beter ben dan hem…

- Het mentale aspect waarover u het heeft, zou dat niet rechtvaardigen dat u met een sportpsycholoog zou samenwerken?

- Ik heb geen psy nodig. Ik moet proberen mezelf niet te veel onder druk te zetten. Maar de druk is niet alleen een negatief element. Als men zich geen druk oplegt, zal er op het terrein niets gebeuren: ik weet het, ik zal niet behoorlijk spelen. Het is in de belangrijke momenten van een match dat men de goede spelers opmerkt.

- Wat het hoofdstuk over de druk betreft, bestaat er voor u een verschil tussen een Davis cup match en een tornooi enkelspel op het circuit?

- Ik heb nog geen enkelspel van vijf sets in Davis cup gespeeld. Ik heb slechts een ware ervaring in dubbel, aan de zijde van Olivier Rochus die een heel goede dubbelspeler is, zoals iedereen het moet weten sinds de laatste Roland-Garros. Maar men moet niet vergeten dat in Davis cup, telkens men gaat zitten bij verandering van kamp, er een coach is die wacht om zijn speler te motiveren of te kalmeren. Op tornooi, is men alleen op zijn bank… Het is op dat ogenblik dat de speler alleen de oplossingen voor zijn problemen moet vinden – zelfs al zit zijn coach in de tribunes.

- U bent een opmerkelijke dubbelspeler, zoals u het in Davis cup heeft bewezen. Waarom beoefent u zo weinig deze discipline op het circuit?

- Dat hangt spijtig genoeg niet van mij af. Mijn klassement staat mij niet toe in de dubbeltabellen te geraken. Ik beschik slechts over een vijftiental punten, wat mij min of meer op de 1025ste plaats klasseert… En mijn klassement in enkel is nog niet goed genoeg om mij toegang te verlenen tot de tabellen van het circuit. Te Rosmalen, stond ik als eerste op de wachtlijst samen met Robredo. Te Umag, bevond ik mij in dezelfde situatie. Men moet dus een beetje geluk hebben wat dit hoofdstuk betreft. Het is zeker dat ik meer in dubbel zou willen spelen, vooral dat dat de beste training zou vormen die bestaat voor mijn service-volley aaneenschakelingen. Ik zou een heel goed geklasseerde partner moeten hebben om een belangrijke plaats te verkrijgen. Met andere woorden, hoort het mij toe in enkel te stijgen.

Michel NESTOR, 18 augustus 2004

Krystof Vliegen

à la croisée des chemins

Rentré de San Marin, où il s’est blessé, Krystof Vliegen nous a accordé un entretien marqué par sa spontanéité et sa fantaisie. Hors enregistrement, il a parlé de son métier pour lequel il éprouve de la passion et de ses objectifs. Il est n’est pas homme à prendre ses désirs pour la réalité, comme le démontre d’ailleurs sa réponse à notre première question :

- Vous êtes devenu le deuxième joueur belge au classement ATP à la faveur du tournoi d’Umag et vous êtes rentré dans le top 100 à « l’entry system ». Quels sentiments cela vous inspire-t-il ?

- Je n’ai pas réfléchi au fait que je suis devenu le deuxième joueur belge ; mon premier objectif se résumait à entre dans le top 100. Bien sûr, j’ai dépassé Gilles Elseneer et Olivier Rochus ; mais je pourrais à nouveau me retrouver derrière eux, sous peu… Chaque joueur travaille pour être bien classé. En fait, aujourd’hui, l’important pour moi se résume au fait que je me sens en confiance pour continuer… (NDLR : Il est redescendu à la 102ème place au classement publié le 2 août par l’ATP, tandis qu’Olivier Rochus remontait à la 99ème.

- Mais comment expliquer dans ces conditions votre défaite au premier tour à San Marin ?

- C’est très simple. Au premier tour, je menais 6/1 (mon adversaire jouait très mal…) et je me suis fait une légère entorse. J’ai appelé le kiné, j’ai achevé le match tant bien que mal car, sur les contre-pieds, je me suis trouvé en difficulté. Mais cette défaite ne tombe pas si mal que ça pour moi. J’avais besoin mentalement et physiquement d’un peu de repos. Il était d’ailleurs prévu à mon agenda que je prenne maintenant des vacances. Ma blessure m’a offert une semaine de répit supplémentaire.

- Après ces vacances, vous partirez en tournée aux Etats-Unis ?

- Non. J’irai d’abord à Genève. J’y ai gagné un challenger il y a deux ans. J’ai décidé de le rejouer parce que, avec mon classement, je serai une des premières têtes de série. J’espère aller loin dans le tournoi : cela me permettrait d’assurer ma place dans le top 100. Il y a deux mois, j’avais déjà passé ce seuil ; mais j’avais soixante points à défendre par la suite et je n’ai pu les reconquérir. A présent, j’aurai également une soixantaine de points à défendre avant à la fin de l’année, ceux que j’avais pris l’année dernière lors d’un challenger (que j’ai gagné à Groningen) et d’un quart de finale dans un 125.000 $ (à Bratislava). Mais, surtout, de janvier jusqu’à avril de l’année prochaine, je n’aurai que vingt points à défendre… D’autre part, je ne désespère pas d’en obtenir à l’US Open ; si rien ne change, je devrai passer par les qualifications car je suis le dixième sur la liste des aspirants à une entrée directe dans le tableau final. Mais, comme il y a beaucoup de blessés pour l’instant, j’éviterai peut-être cette obligation. Bref, il me reste maintenant deux mois pour monter dans le classement.

- Vous avez travaillé longuement avec Philippe Dehaes. Aujourd’hui, vous travaillez seul. Envisagez-vous de reprendre un coach ?

- Pour l’instant, je m’entraîne au Parival avec Christophe Rochus sous la direction d’Ananda Vandendooren. Il va nous accompagner à Genève et à l’US Open, ce qu’il n’a pas toujours la possibilité de faire quand nous partons à l’étranger car il s’occupe aussi d’autres joueurs qui veulent devenir professionnels. Je ne pense pas changer de politique car les derniers résultats que j’ai faits, c’est en l’absence d’un coach. Je me sens très bien seul et je sais ce que je dois faire sur un terrain de tennis et ne pas faire en dehors… C’est à moi de me comporter comme un professionnel afin de poursuivre sur la voie qui est la mienne maintenant.

- Mais n’est-ce pas difficile d’être constamment seul sur le circuit ? Un joueur en difficulté peut trouver un appui précieux chez son coach…

- Bien sûr. Effectivement, à Wimbledon, j’aurais eu besoin de quelqu’un. Mais cela dépend d’un joueur à l’autre. J’estime posséder un caractère solide. Indirectement, sur un terrain, je sens la pression que dégage un coach qui se trouve sur les gradins. Seul, je m’épargne cette pression-là et je me concentre mieux. De toute manière, c’est moi qui dois jouer. L’exemple de Federer, qui s’est séparé de son coach à la fin de l’année dernière, montre qu’il est possible de s’en tenir à cette attitude. Je n’ai pas le même talent que lui, mais nous avons plus ou moins le même caractère, comme Christophe Rochus. Nous sommes persuadés que ce que nous faisons est bien. Certes, il y a des gens qui ne le pensent pas et c’est pour cela que nous pouvons avoir, à l’occasion, un conflit avec eux. Mais, pour l’instant, je n’ai besoin de personne à l’étranger. Cela dit, à l’entraînement, le concours de quelqu’un m’est évidemment nécessaire sur le plan technique, tactique et physique. Pour le reste, je me contenterai de me faire accompagner une dizaine de semaines par an, en Australie. La longueur du voyage le justifie. En revanche, les tournois qui se jouent en Europe ne m’imposent pas des dispositions identiques car je peux repasser très régulièrement par Bruxelles.

- Quelle explication rationnelle (si elle est possible) donnez-vous au fait que vos résultats donnent une idée précise de ce que sont les montagnes russes. Un jour, vous êtes capable de battre Nalbandian et le lendemain de vous faire éliminer par un anonyme…

- En premier lieu, un joueur classé 150ème à l’ATP joue très bien au tennis. La différence entre lui et le 5ème joueur du monde n’est pas énorme et relève souvent du domaine mental. Il y a des jours où je perds contre des adversaires dont je me dis qu’ils ne peuvent pas me battre car je me sens plus fort qu’eux sur le plan tennistique : il suffit de ne pas avoir confiance en ses moyens pour être mis en difficulté. Par contre, lorsque je bats Nalbandian, c’est tout différent. Je suis monté sur le terrain avec la conviction que je n’avais rien à perdre – ce qui n’est évidemment pas le cas lorsque j’affronte des adversaires moins bien classés que moi et dont je me dis qu’avec la réputation et l’image que j’ai, obligation m’est faite de gagner. J’ai joué Massu récemment. Je ne le trouve pas si fort au point d’être 13ème au classement. C’est quelqu’un qui se bat, qui court, qui sert bien, qui ne rate rien. J’ai perdu 6/3 6/4, mais j’ai eu des occasions en cours de match. Si je l’avais battu, on aurait parlé d’un exploit ; mais, je considère que sur le plan tennistique, je suis meilleur que lui…

- L’aspect mental dont vous parlez ne justifierait-il pas que vous travailliez avec un psychologue du sport ?

- Je n’ai pas besoin d’un psy. Je dois essayer de ne pas mettre trop de pression sur moi. Mais la pression n’est pas qu’un élément négatif. Si l’on ne se met pas de la pression, il ne se passera rien sur le terrain : je le sais, je ne jouerai pas convenablement. C’est dans les moments importants d’un match que l’on remarque les bons joueurs.

- Pour vous, existe-t-il une différence sur le chapitre de la pression entre un match de coupe Davis et un simple en tournoi sur le circuit ?

- Je n’ai pas encore joué un simple de cinq sets en coupe Davis. Je n’ai d’expérience véritable qu’en double, aux côtés d’Olivier Rochus qui est un très bon joueur de double, comme tout le monde doit le savoir depuis le dernier Roland-Garros. Mais il ne faut pas oublier qu’en coupe Davis, chaque fois que l’on va s’asseoir au changement de camp, il y a un coach qui attend pour motiver ou calmer son joueur. En tournoi, on est seul sur son banc… C’est à ce moment que le joueur doit trouver tout seul les solutions à ses problèmes –même s’il a son coach dans les tribunes.

- Vous êtes un remarquable joueur de double, comme vous l’avez prouvé en coupe Davis. Pourquoi pratiquez-vous si peu cette discipline sur le circuit ?

- Cela ne dépend malheureusement pas de moi. Mon classement ne me permet pas de rentrer dans les tableaux de double. Je possède seulement une quinzaine de points, ce qui me classe plus ou moins à la 1025ème place… Et mon classement en simple n’est pas encore assez bon pour me donner accès aux tableaux du circuit. A Rosmalen, j’étais premier sur la liste d’attente avec Robredo. A Umag, je me suis trouvé dans la même situation. Il faut donc avoir un peu de chance sur ce chapitre. C’est sûr que j’aimerais jouer davantage en double, surtout que cela constituerait le meilleur entraînement qui soit pour mes enchaînements service-volée. Il faudrait que j’aie un partenaire très bien classé pour me faire une place au soleil. Autant dire que c’est à moi de grimper en simple.

Michel NESTOR , le 2 août 2004

eSpeCiAlLy:

Olivier Rochus

Also good luck to ~Jarkko Nieminen~Juan Carlos Ferrero~Filippo Volandri~

"Rochus' career serves as tennis proof that size does matter — the size of a player's heart — and the smallest man on the ATP Tour continues to come up big in that area."
zoeziepoezie is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 01-07-2005, 08:15 AM   #215
Naomi_85
Registered User

Naomi_85 has much to be proud ofNaomi_85 has much to be proud ofNaomi_85 has much to be proud ofNaomi_85 has much to be proud ofNaomi_85 has much to be proud ofNaomi_85 has much to be proud ofNaomi_85 has much to be proud ofNaomi_85 has much to be proud ofNaomi_85 has much to be proud ofNaomi_85 has much to be proud of

Hi I've never posted here before but I'm a fan of Kristof and found this article
Good Luck to Kristof in his next match

Kim’s pal enjoying his game
http://www.indianexpress.com/full_s...ontent_id=62204

MICKY AIGNER
Posted online: Friday, January 07, 2005 at 0014 hours IST

CHENNAI, JANUARY 6: He’s slugged it out with Kim Clijsters, and remembers it well. “But that was then,” says Belgian Kristof Vliegen, who admits “she’s been an inspiration.”

With boyish looks, 22-year old Vliegen is the new-generation of Belgian players behind Xavier Malisse and Oliver Rochus, apart from veteran Christophe Rochus, in terms of age and rankings.

Vliegen talks highly of Kim, and not just because he’s attended the same school as she did — which he says is a “longish name to write,” but is based in Antwerp — and has just one aim: to make a name as big as Kim’s.

He’s a long way from that, but explains that every time she has played in Belgium, “he’s made it a point...if around, to go cheer her.” His reasoning is simple: “she needs that’’ and quickly points out Belgium’s pride. Ranked 106 on the ATP, Vliegen, just four years old on the circuit, calls 2004 as his toughest. With an impish smile he says, “somewhat unlucky,” and explains “that was just with the draws...the game was just fine.”

“What can you do when you are up against Roddick, Agassi, Canas...all who are good,” he says and adds, “then at the French Open it was The Man,” refering to Roger Federer. “Playing Federer is like playing against somebody who is ten times better than anybody.”

Cool and composed as he is while talking to, Vliegen likes to enjoy his time on court. During his match against Yen-Hsun Lu after losing a point, he turned to stick his finger in his mouth, and passes off the act saying “I like to enjoy.”

With U2 and David Gray his favourites, Vliegen, a resident of Maaseik, likes Manchester United and admires Boris Becker. On his maiden visit to India, Vliegen says, he “liked the place,” and feels it’s just another country...our business is play and that’s what I’ve come for.”
Naomi_85 is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 01-07-2005, 09:11 AM   #216
BelgianGirl
Registered User

BelgianGirl's Avatar

BelgianGirl has a reputation beyond reputeBelgianGirl has a reputation beyond reputeBelgianGirl has a reputation beyond reputeBelgianGirl has a reputation beyond reputeBelgianGirl has a reputation beyond reputeBelgianGirl has a reputation beyond reputeBelgianGirl has a reputation beyond reputeBelgianGirl has a reputation beyond reputeBelgianGirl has a reputation beyond reputeBelgianGirl has a reputation beyond reputeBelgianGirl has a reputation beyond repute

Thanks!
BelgianGirl is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 01-30-2005, 12:49 PM   #217
country flag Zara
Registered User

Zara's Avatar

Zara has much to be proud ofZara has much to be proud ofZara has much to be proud ofZara has much to be proud ofZara has much to be proud ofZara has much to be proud ofZara has much to be proud ofZara has much to be proud ofZara has much to be proud of

hey i went to the chennai open well because i stay in chennai and i like fell in love with kristof!!..he plays well and i think he is one of the next rising stars!!...i saw all his matches and i took tons of pictures of him!!..so if anyone wants..tell me!

Happy new year everyone...may 2008 bring you happiness!
Zara is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 01-31-2005, 06:30 AM   #218
Naomi_85
Registered User

Naomi_85 has much to be proud ofNaomi_85 has much to be proud ofNaomi_85 has much to be proud ofNaomi_85 has much to be proud ofNaomi_85 has much to be proud ofNaomi_85 has much to be proud ofNaomi_85 has much to be proud ofNaomi_85 has much to be proud ofNaomi_85 has much to be proud ofNaomi_85 has much to be proud of

I'd love to see your pics, if you want to share them if not that is ok

Where is Kristof playing next?

Tommy Haas

Guillermo & David

Marat
Old 01-31-2005, 09:12 AM   #219
country flag FlyGirl
Registered User

FlyGirl is infamous around these partsFlyGirl is infamous around these partsFlyGirl is infamous around these partsFlyGirl is infamous around these partsFlyGirl is infamous around these partsFlyGirl is infamous around these partsFlyGirl is infamous around these parts

hey zara, that is cool! so are you in love!!!!!!!! yeah send some pics so we can see them! so did you talk to him??
FlyGirl is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 02-20-2005, 06:06 AM   #220
country flag Zara
Registered User

Zara's Avatar

Zara has much to be proud ofZara has much to be proud ofZara has much to be proud ofZara has much to be proud ofZara has much to be proud ofZara has much to be proud ofZara has much to be proud ofZara has much to be proud ofZara has much to be proud of

hey guys sorry to have not posted..been having some troubles..i will send the pics asap and yeah i think i am in love..lol..i didnt get the chance to meet him tho!! very sad!

Happy new year everyone...may 2008 bring you happiness!
Zara is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 02-21-2005, 04:24 AM   #221
Naomi_85
Registered User

Kristof is playing Scottsdale

(1)Tommy Haas vs. (WC)Donald Young
(Q)vs. Davide Sanguinetti
Jeff Morrison vs. Christophe Rochus
(Q) vs. (5)Kevin Kim
(4)Taylor Dent vs. Wayne Arthurs
Justin Gimelstob vs. Kristof Vliegen
(Q) vs. Glenn Weiner
Yen-Hsun Lu vs. (8)Lars Burgsmuller

(6)Irakli Labadze vs. (WC)Alex Kuznetsov
Wesley Moodie vs. Giovanni Lapentti
Tomas Behrend vs. Mark Philippoussis
(WC)Brendan Evans vs. (3)Mario Ancic
(7)Kenneth Carlsen vs. James Blake
ALEX BOGOMOLOV, JR. vs. Jeff Salzenstein
Janko Tipsarevic vs. Jan-Michael Gambill
(Q) vs. (2)Vince Spadea

Tommy Haas

Guillermo & David

Marat
Old 06-26-2005, 12:39 PM   #222
country flag misyou25
Registered User

misyou25's Avatar

belated Happy Birthday
Old 08-27-2005, 10:01 PM   #223
country flag misyou25
Registered User

misyou25's Avatar

what is he doing this season he's not much on the major events!
Old 10-30-2005, 07:14 PM   #224
country flag dippykitty
Registered User

dippykitty's Avatar

dippykitty has a reputation beyond reputedippykitty has a reputation beyond reputedippykitty has a reputation beyond reputedippykitty has a reputation beyond reputedippykitty has a reputation beyond reputedippykitty has a reputation beyond reputedippykitty has a reputation beyond reputedippykitty has a reputation beyond reputedippykitty has a reputation beyond reputedippykitty has a reputation beyond reputedippykitty has a reputation beyond repute

Hi!

I saw Kristof in Basel this week (not literally, just on the tv!), what a week for him!

Does anyone know who his management company is?
dippykitty is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 10-30-2005, 07:52 PM   #225
country flag JuanRodriguez
Registered User

JuanRodriguez's Avatar

JuanRodriguez has a reputation beyond reputeJuanRodriguez has a reputation beyond reputeJuanRodriguez has a reputation beyond reputeJuanRodriguez has a reputation beyond reputeJuanRodriguez has a reputation beyond reputeJuanRodriguez has a reputation beyond reputeJuanRodriguez has a reputation beyond reputeJuanRodriguez has a reputation beyond reputeJuanRodriguez has a reputation beyond reputeJuanRodriguez has a reputation beyond reputeJuanRodriguez has a reputation beyond repute

Quote:
Originally Posted by dippykitty
Does anyone know who his management company is?
as far as I know it's still Vincent Stavaux who is managing everything involved with Kristof Vliegen. He became manager of Justine Henin in 2003, but he than admitted to continue doin' the management of Kristof.
Here's the address:

MR. VINCENT STAVAUX
PLACE RIVA BELLA 12/5
B--1420 BRAINE-L'ALLEUD
TEL: 32 2 3875135
FAX: 32 2 3875135
@: vincent.stavaux@skynet.be

Xavier Malisse & Kristof Vliegen & Olivier Rochus

Steve Darcis - Dick Norman - Christophe Rochus

Desein - Bemelmans - Masson - Mertens - Authom - Wauters
JuanRodriguez is offline View My Blog!   Reply With Quote
Reply