Mens Tennis Forums banner

Omdat we niet willen onderdoen voor het Nederlandse topic.....#3

156K views 3K replies 8 participants last post by  Bart. 
#1 · (Edited)
Precies en mijn baas geeft ook aan dat ze mij op het werk ook niet kwijt willen, dus nog meer reden om te blijven. Soms moet je je dromen ook aanpassen natuurlijk. Dan maar wat extra en langere vakanties naar Zwitserland plannen.
Mooi om te horen :) En natuurlijk moet je je plannen aanpassen. Als we alles op voorhand al zouden weten, zou dat het plannen een stuk vlotten kunnen laten verlopen :lol:
 
#1,677 ·
Oh dat is goed nieuws! Succes! Ben benieuwd :)

Was er zaterdag en zondag. Vooral gisteren de eerste wedstrijd was echt leuk om te zien, heel spannend en onvoorspelbaar. Respect voor allebei de spelers. Gefeliciteerd voor België, ik had natuurlijk liever gezien dat Zwitserland won. Maar, misschien dat ik volgende ronde nu wel weer naar de DC ontmoeting in België wil, want nu komt een andere favoriet van mij op bezoek: Pospisil! :p
 
#1,678 ·
Wel, ze hadden eigenlijk niet mogen verliezen van Zwitserland zonder Federer en Wawrinka, maar je hebt er inderdaad wel een spannend weekend opzitten:p

Als het de volgende keer in België is, zal het ergens in Vlaanderen zijn deze keer, Antwerpen of Oostende ofzo. Zou je zo ver reizen?
 
#1,679 ·
Klopt,mze hebben het zichzelf nog behoorlijk moeilijk gemaakt. Jammer dat Zwitserland het dubbel niet kon winnen, dan was de laatste dag nog echt spannend geworden. Nu was 1 wedstrijd spannend, maar was het verschil in de laatste wedstrijd toch te groot.

Weet ik niet, missschien 1 dag als ik het kan combineren met een weekend weg. Ik zou het zeker in overweging nemen. Zou ook voor het eerst zijn dat ik naar een DC ontmoeting zonder Zwitserland ga haha.
Als het dichterbij is, zou jij dan wel meewillen?
 
This is an older thread, you may not receive a response, and could be reviving an old thread. Please consider creating a new thread.
Top