Omdat we niet willen onderdoen voor het Nederlandse topic.....#3 - Page 106 - MensTennisForums.com

MensTennisForums.com

MenstennisForums.com is the premier Men's Tennis forum on the internet. Registered Users do not see the above ads.Please Register - It's Free!

Reply

Old 11-25-2014, 08:23 AM   #1576
country flag Nymeria
Chiudi-fan

Nymeria's Avatar

Nymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond repute
Default Re: Omdat we niet willen onderdoen voor het Nederlandse topic.....#3

Quote:
Originally Posted by Bart. View Post
Voel je je toch even Zwitsers op zo'n momenten en dan leef je je helemaal uit
Haha ja. Alleen beetje jammer dat ik het volkslied niet ken, dus dat moet ik eens gaan oefenen

Hopp Suisse!
Nymeria is offline View My Blog!   Reply With Quote
Sponsored Links
Advertisement

Old 11-25-2014, 06:34 PM   #1577
country flag Bart.
Registered User

Bart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond repute

Quote:
Originally Posted by Nymeria View Post
Ooit komt het moment... of nooit

Dan moet je het gaan afleren Toch ken ik het gevoel wel hoor. Gelukkig konden wij werkmail niet op eigen computer openen. Dan moest je al de werklaptop starten. Dat was net een stap groter. Toch heb ik dat ook vaker gedaan.

Ja, dat heb ik jaren ook zo gedaan. Thuis gaat mijn werklaptop bijna nooit open. Onlangs er achter gekomen dat je je werkmails ook via een webmail kunt openen via een internetlink. Had dat beter niet ontdekt
Bart. is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 11-25-2014, 06:34 PM   #1578
country flag Bart.
Registered User

Bart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond repute

Quote:
Haha ja. Alleen beetje jammer dat ik het volkslied niet ken, dus dat moet ik eens gaan oefenen
Ben je toch niet zo Zwitsers als ik dacht
Old 11-25-2014, 09:11 PM   #1579
arn
Registered User

arn has a reputation beyond reputearn has a reputation beyond reputearn has a reputation beyond reputearn has a reputation beyond reputearn has a reputation beyond reputearn has a reputation beyond reputearn has a reputation beyond reputearn has a reputation beyond reputearn has a reputation beyond reputearn has a reputation beyond reputearn has a reputation beyond repute

Ik ben er niet rouwig om dat ik van thuis uit op geen enkel systeem van het werk kan. Ik sta in in een commerciële functie, mijn klanten en mijn privé moeten zich niet te veel mengen ;-) Ik woon dicht bij mijn agentschap, dus ik kom al genoeg klanten op straat tegen :-)
arn is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 11-25-2014, 09:12 PM   #1580
arn
Registered User

arn has a reputation beyond reputearn has a reputation beyond reputearn has a reputation beyond reputearn has a reputation beyond reputearn has a reputation beyond reputearn has a reputation beyond reputearn has a reputation beyond reputearn has a reputation beyond reputearn has a reputation beyond reputearn has a reputation beyond reputearn has a reputation beyond repute

Hoe ben je eigenlijk ooit bij het idee gekomen om specifiek de Zwitsers te volgen? Zijn er ook die je minder afkan of is de liefde onvoorwaardelijk? ;-)
arn is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 11-26-2014, 07:28 AM   #1581
country flag Nymeria
Chiudi-fan

Nymeria's Avatar

Nymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond repute

Quote:
Ja, dat heb ik jaren ook zo gedaan. Thuis gaat mijn werklaptop bijna nooit open. Onlangs er achter gekomen dat je je werkmails ook via een webmail kunt openen via een internetlink. Had dat beter niet ontdekt
Message to Bart: vergeet ontdekking

Hopp Suisse!
Old 11-26-2014, 07:29 AM   #1582
country flag Nymeria
Chiudi-fan

Nymeria's Avatar

Quote:
Ben je toch niet zo Zwitsers als ik dacht
Ik weet weer waarom ik het niet geleerd heb. Ik had ergens gelezen dat ze het volkslied willen veranderen. Ik vond het zonde energie te steken in het leren van een (lelijk) volkslied, als ze wellicht binnen niet al te lange tijd een nieuwe hebben De vraag is natuurlijk of het veranderen ooit door gaat.

Hopp Suisse!
Old 11-26-2014, 07:36 AM   #1583
country flag Nymeria
Chiudi-fan

Nymeria's Avatar

Quote:
Originally Posted by arn View Post
Hoe ben je eigenlijk ooit bij het idee gekomen om specifiek de Zwitsers te volgen? Zijn er ook die je minder afkan of is de liefde onvoorwaardelijk? ;-)
Ik ben niet per se voor alle Zwitsers, net zo min als ik voor alle Nederlanders ben. Het zijn immers individuen en ze zijn allemaal anders. Het is wel, als je eenmaal begint met het volgen van 1, dan zie je de anderen ook en dan vind je vaak sneller een reden om te supporteren. Van het team dat de Davis Cup gewonnen heeft zou ik mezelf echt fan noemen van Roger en Marco. Ik vind Michael gewoon super aardig. Met Stan heb ik wellicht het minste, maar ik vind het wel leuk om hem te zien spelen, vooral zijn backhand. En Stan heb ik echt op zien komen, toen ik hem voor het eerst zag was in 2005, toen stond hij 128ste van de wereld.

Ik heb al vanaf dat ik jongs ben iets met Zwitserland. Ik heb daar familie wonen. En ik ken gewoon veel Zwitsers die ik aardig vind. (En net als bij elk ander volk ook wel een paar die ik niet mag )

Hopp Suisse!
Old 11-26-2014, 06:21 PM   #1584
country flag Bart.
Registered User

Quote:
Ik weet weer waarom ik het niet geleerd heb. Ik had ergens gelezen dat ze het volkslied willen veranderen. Ik vond het zonde energie te steken in het leren van een (lelijk) volkslied, als ze wellicht binnen niet al te lange tijd een nieuwe hebben De vraag is natuurlijk of het veranderen ooit door gaat.
Ik denk dat ze wel belangrijkere zaken hebben dan een volkslied te veranderen, dus leer die handel maar.
Old 11-26-2014, 07:37 PM   #1585
country flag Nymeria
Chiudi-fan

Nymeria's Avatar

Quote:
Ik denk dat ze wel belangrijkere zaken hebben dan een volkslied te veranderen, dus leer die handel maar.
haha, zal eens kijken of ik het leer voor de volgende wedstrijd. Kan natuurlijk ook het Belgische leren. Kan ik bij allebei meezingen

Hopp Suisse!
Reply

Thread Tools

Posting Rules