Mens Tennis Forums banner

Omdat we niet willen onderdoen voor het Nederlandse topic.....#3

156K views 3K replies 8 participants last post by  Bart. 
#1 · (Edited)
Precies en mijn baas geeft ook aan dat ze mij op het werk ook niet kwijt willen, dus nog meer reden om te blijven. Soms moet je je dromen ook aanpassen natuurlijk. Dan maar wat extra en langere vakanties naar Zwitserland plannen.
Mooi om te horen :) En natuurlijk moet je je plannen aanpassen. Als we alles op voorhand al zouden weten, zou dat het plannen een stuk vlotten kunnen laten verlopen :lol:
 
#298 ·
Het regent elke dag, dus je hebt een mooi excuus:p

Na ja, ik ben er intussen wel al aan gewend. Heb mijn beklag eens gedaan bij een collega uit de productieafdeling en die zijn baas is eigenlijk net hetzelfde blijkbaar.

Goed zo, ben je nog van plan om er op uit te trekken?
 
#305 ·
Die dag viel toch nog wel mee? Bij ons in ieder geval. Vandaag was zelfs best lekker, maar wordt nu alweer minder. Zucht. Maar ik blijf herhalen, het goede weer komt tijdens mijn vakantie :lol:

lol vermoedelijk. Al was het vooral omdat we daar de beste aanbieding konden vinden denk ik :lol:
 
#328 ·
Mijn vakantie is begonnen :bounce: Gisteren genoten van de eerste dag, eerst naar Den Bosch met een vriendin en na het eten naar mijn vriend (die terug is na een paar daagjes buitenland). Lekker weer gehad, dus kunnen genieten.

Nu is het echt aftellen tot dinsdag, want ik kan niet wachten weer naar mijn prachtige Zwiserland te zijn :)
 
#352 ·
sorry, sorry, voor mijn weer veel te late replies. Ben echt nauwelijks thuis geweest, en die keren dat ik thuis was, ben ik nauwelijks online geweest. Ik moet me aanleren om af en toe eens vanaf mijn telefoon te berichten, of anders bij mijn vriend de computer te starten.
 
This is an older thread, you may not receive a response, and could be reviving an old thread. Please consider creating a new thread.
Top