Qui sont vos joueurs préférés? - Page 15 - MensTennisForums.com

MensTennisForums.com

MenstennisForums.com is the premier Men's Tennis forum on the internet. Registered Users do not see the above ads.Please Register - It's Free!

Reply

Old 09-21-2007, 12:45 AM   #211
country flag safinaferrero
Registered User

safinaferrero's Avatar

safinaferrero has a reputation beyond reputesafinaferrero has a reputation beyond reputesafinaferrero has a reputation beyond reputesafinaferrero has a reputation beyond reputesafinaferrero has a reputation beyond reputesafinaferrero has a reputation beyond reputesafinaferrero has a reputation beyond reputesafinaferrero has a reputation beyond reputesafinaferrero has a reputation beyond reputesafinaferrero has a reputation beyond reputesafinaferrero has a reputation beyond repute
Default Re: Qui sont vos joueurs préférés?

Mes joueurs préferés (pour rester dans le topic)
Marat Yéti ex lover Safin , Tommy Robredo, Fernando Verdasco, JC FeRReRo, David Ferrer, Mario Ancic, Carlos Moya

http://tennisgraphics.blogspot.com
http://tennisticious.blogspot.com & http://quote4ever.blogspot.com

Quote:
Por ti lucharé por todo el cariño que has puesto conmigo
Por todo tu tiempo por haber querido tenerme contigo
Y por tu calor y por tanta magia me quedo contigo
Y por tu calor y por tu carisma te llevo conmigo [...] ECDL
safinaferrero is offline View My Blog!   Reply With Quote
Sponsored Links
Advertisement

Old 09-21-2007, 11:51 AM   #212
country flag amdany
Registered User

amdany's Avatar

amdany has a reputation beyond reputeamdany has a reputation beyond reputeamdany has a reputation beyond reputeamdany has a reputation beyond reputeamdany has a reputation beyond reputeamdany has a reputation beyond reputeamdany has a reputation beyond reputeamdany has a reputation beyond reputeamdany has a reputation beyond reputeamdany has a reputation beyond reputeamdany has a reputation beyond repute

Mes joueurs préférés sont:
Marat Safin, Nole Djokovic, Mario Ancic, Dmitry Tursunov, Gael Monfils, Andy Murray, Jo-Wilfried Tsonga, Ernests Gulbis et Guga.

Last edited by amdany : 09-26-2008 at 11:14 AM.
amdany is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 09-21-2007, 02:27 PM   #213
country flag Bibir
Registered User

Bibir's Avatar

Bibir has a reputation beyond reputeBibir has a reputation beyond reputeBibir has a reputation beyond reputeBibir has a reputation beyond reputeBibir has a reputation beyond reputeBibir has a reputation beyond reputeBibir has a reputation beyond reputeBibir has a reputation beyond reputeBibir has a reputation beyond reputeBibir has a reputation beyond reputeBibir has a reputation beyond repute

Safin (un presque retraité),
Guga (un quasi retraité),
Ivanisecic (un déjà retraité)
...Et Nadal quand il joue contre Federer.

Edit: j'étais fan d'andré quand j'étais petite. L'erreur est humaine.
Old 09-30-2007, 07:47 PM   #214
country flag sharapower
Registered User

sharapower's Avatar

sharapower has a reputation beyond reputesharapower has a reputation beyond reputesharapower has a reputation beyond reputesharapower has a reputation beyond reputesharapower has a reputation beyond reputesharapower has a reputation beyond reputesharapower has a reputation beyond reputesharapower has a reputation beyond reputesharapower has a reputation beyond reputesharapower has a reputation beyond reputesharapower has a reputation beyond repute

Tomas berdych, Novak Djokovic et Fernando Verdasco
Old 09-18-2008, 12:07 PM   #215
country flag Venle
Registered User

Venle has a reputation beyond reputeVenle has a reputation beyond reputeVenle has a reputation beyond reputeVenle has a reputation beyond reputeVenle has a reputation beyond reputeVenle has a reputation beyond reputeVenle has a reputation beyond reputeVenle has a reputation beyond reputeVenle has a reputation beyond reputeVenle has a reputation beyond reputeVenle has a reputation beyond repute

Federer et Gasquet

Bien sûr que j'adore des autres joueurs aussi, mais ils sont mes favoris plus grands

(Désolée pour mon francais )
Venle is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 09-24-2008, 02:25 PM   #216
country flag glycina
Registered User

glycina has a reputation beyond reputeglycina has a reputation beyond reputeglycina has a reputation beyond reputeglycina has a reputation beyond reputeglycina has a reputation beyond reputeglycina has a reputation beyond reputeglycina has a reputation beyond reputeglycina has a reputation beyond reputeglycina has a reputation beyond reputeglycina has a reputation beyond reputeglycina has a reputation beyond repute

C'est interessant.
Ce thread est maintenant reactive apres un an de stagnation!
Je ne sais pas si j'ai deja poste pour ce thread.

Bonjour, Venle!
Moi aussi, j'aime Roger( surtout, surtout) et Richie.
Venle, tu es finlandais(e)?
Moi, j'ai ete a Helsinki et a Turku.
Je ne peux pas dire ici mon nom, mais une fille finlandaise que j'ai rencontree a Helsinki m'a dit qu'elle avait une impression que mon nom etait un des noms finlandais.
glycina is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 12-07-2008, 07:04 PM   #217
country flag maelenn
Registered User

maelenn's Avatar

maelenn is on a distinguished road

Bonjour tout le monde!!Moi je suis fan d'Ancic, Del Potro, Robredo et tous les latinos en général!!
maelenn is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 12-15-2008, 03:05 PM   #218
country flag glycina
Registered User

glycina has a reputation beyond reputeglycina has a reputation beyond reputeglycina has a reputation beyond reputeglycina has a reputation beyond reputeglycina has a reputation beyond reputeglycina has a reputation beyond reputeglycina has a reputation beyond reputeglycina has a reputation beyond reputeglycina has a reputation beyond reputeglycina has a reputation beyond reputeglycina has a reputation beyond repute

Bonjour!
Ancic me fait penser toujours a une statue grecque. Quel beau garcon!
Mais, bien sur, Roger est toujours le meilleur et le plus beau de tous pour moi!
glycina is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 12-23-2008, 05:04 PM   #219
country flag reggie1
Registered User

reggie1 has a reputation beyond reputereggie1 has a reputation beyond reputereggie1 has a reputation beyond reputereggie1 has a reputation beyond reputereggie1 has a reputation beyond reputereggie1 has a reputation beyond reputereggie1 has a reputation beyond reputereggie1 has a reputation beyond reputereggie1 has a reputation beyond reputereggie1 has a reputation beyond reputereggie1 has a reputation beyond repute

Bonjour, Mon Francais est terrible, Je suis desole, (aussi Je n'ai pas la bonne accents sur mon clavier) mais J'aime Richard Gasquet, Paul Henri Mathieu, Gilles Simon, JW T'songa et Mario Ancic. Mais Gasquet est mon joueur prefere.
reggie1 is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 11-28-2014, 04:48 PM   #220
country flag Federer-Fan
Registered User

Federer-Fan's Avatar

Federer-Fan has a reputation beyond reputeFederer-Fan has a reputation beyond reputeFederer-Fan has a reputation beyond reputeFederer-Fan has a reputation beyond reputeFederer-Fan has a reputation beyond reputeFederer-Fan has a reputation beyond reputeFederer-Fan has a reputation beyond reputeFederer-Fan has a reputation beyond reputeFederer-Fan has a reputation beyond reputeFederer-Fan has a reputation beyond reputeFederer-Fan has a reputation beyond repute

Federer et Tsonga sont mes deux joueurs préférés, ce sont en fait les deux seuls joueurs dont je suis fan.

Quote:
Originally Posted by Chris Kuerten
He will never win another title above 500 level
This comment was made right after Federer's loss to Tsonga in Toronto final. One week later, Federer won Cincinnati Masters, beating in the final Chris Kuerten's favorite player for the 16th time in 16 meetings.
Federer-Fan is offline View My Blog!   Reply With Quote
Reply

Thread Tools

Posting Rules