lieblingsspieler - Page 5 - MensTennisForums.com

MensTennisForums.com

MenstennisForums.com is the premier Men's Tennis forum on the internet. Registered Users do not see the above ads.Please Register - It's Free!

Reply

Old 05-18-2008, 07:14 PM   #61
country flag Chip_Charge
Registered User

Chip_Charge's Avatar

Chip_Charge has a reputation beyond reputeChip_Charge has a reputation beyond reputeChip_Charge has a reputation beyond reputeChip_Charge has a reputation beyond reputeChip_Charge has a reputation beyond reputeChip_Charge has a reputation beyond reputeChip_Charge has a reputation beyond reputeChip_Charge has a reputation beyond reputeChip_Charge has a reputation beyond reputeChip_Charge has a reputation beyond reputeChip_Charge has a reputation beyond repute
Default Re: lieblingsspieler

Hallo Hallo. Ist ja wenig los hier aber vielleicht ändert sich das ja noch.

Meine Lieblingsspieler: Roger Federer, Rafael Nadal (langweilig, ich weiß), Nicolas Kiefer, Sebastien Grosjean

Nicht mehr aktiv: John McEnroe, Jimmy Connors, Boris Becker, Patrick Rafter, Marcelo Rios, Goran Ivanisevic, Michael Stich
Chip_Charge is offline View My Blog!   Reply With Quote
Sponsored Links
Advertisement

Old 07-04-2008, 12:03 AM   #62
country flag Forza
Registered User

Forza's Avatar

Forza has a reputation beyond reputeForza has a reputation beyond reputeForza has a reputation beyond reputeForza has a reputation beyond reputeForza has a reputation beyond reputeForza has a reputation beyond reputeForza has a reputation beyond reputeForza has a reputation beyond reputeForza has a reputation beyond reputeForza has a reputation beyond reputeForza has a reputation beyond repute
Default Lieblingsspieler

Echt wehnig los ja!!!
Bin erst neu hier aber naja schreib ich mal...

Meine Lieblingsspieler sind Rafael Nadal und Andreas Seppi... nicht schlecht finde ich aber auch den Rest, also man kann nicht sagen dass ich jemanden nicht mag!!!
Bei den Damen sind es Ana Ivanovic, Marija Sharapova und Jelena Janovic (zur Zeit die Top 3 der Welt ) sowie Karin Knapp und naja Justine Henin war auch eine die ich sehr mochte ... wie bei den Herren auch kann ich nicht sagen, dass ich eine Spielerin nicht mag

http://www.youtube.com/watch?v=lNWUvvRYEGM

...VAMOS Leonardo MAYER...
Forza is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 07-19-2008, 10:56 PM   #63
country flag PiggyGotRoasted
Registered User

PiggyGotRoasted's Avatar

PiggyGotRoasted has a reputation beyond reputePiggyGotRoasted has a reputation beyond reputePiggyGotRoasted has a reputation beyond reputePiggyGotRoasted has a reputation beyond reputePiggyGotRoasted has a reputation beyond reputePiggyGotRoasted has a reputation beyond reputePiggyGotRoasted has a reputation beyond reputePiggyGotRoasted has a reputation beyond reputePiggyGotRoasted has a reputation beyond reputePiggyGotRoasted has a reputation beyond reputePiggyGotRoasted has a reputation beyond repute

Meine lieblingsspieler sind Nikolay Davydenko und Mikhail Youzhny. Davydenko ist gut
PiggyGotRoasted is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 09-18-2008, 05:58 PM   #64
country flag Ponte
Registered User

Ponte's Avatar

Ponte is on a distinguished road

Bei den ganz oben Baghdatis und Federer und weiter unten Andre Begemann^^
Ponte is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 12-17-2008, 01:36 PM   #65
country flag Cin123
Registered User

Cin123's Avatar

Cin123 has a reputation beyond reputeCin123 has a reputation beyond reputeCin123 has a reputation beyond reputeCin123 has a reputation beyond reputeCin123 has a reputation beyond reputeCin123 has a reputation beyond reputeCin123 has a reputation beyond reputeCin123 has a reputation beyond reputeCin123 has a reputation beyond reputeCin123 has a reputation beyond reputeCin123 has a reputation beyond repute

Meine Lieblingsspieler sind Rafael Nadal, Novak Djokovic und Juan Martin del Potro.
Wen ich gar nicht mag - Roger Federer und Andy Murray.
Reply

Thread Tools

Posting Rules