News about Di pasquale??? - Page 6 - MensTennisForums.com

MensTennisForums.com

MenstennisForums.com is the premier Men's Tennis forum on the internet. Registered Users do not see the above ads.Please Register - It's Free!

Reply

Old 01-11-2007, 08:08 PM   #76
country flag Marine
Registered User

Marine's Avatar

Marine has a reputation beyond reputeMarine has a reputation beyond reputeMarine has a reputation beyond reputeMarine has a reputation beyond reputeMarine has a reputation beyond reputeMarine has a reputation beyond reputeMarine has a reputation beyond reputeMarine has a reputation beyond reputeMarine has a reputation beyond reputeMarine has a reputation beyond reputeMarine has a reputation beyond repute
Default Re: News about Di pasquale???

Magali, what's ur avatar ?
Marine is offline View My Blog!   Reply With Quote
Sponsored Links
Advertisement

Old 01-11-2007, 10:13 PM   #77
country flag Magali
Registered User

Magali's Avatar

Magali has a reputation beyond reputeMagali has a reputation beyond reputeMagali has a reputation beyond reputeMagali has a reputation beyond reputeMagali has a reputation beyond reputeMagali has a reputation beyond reputeMagali has a reputation beyond reputeMagali has a reputation beyond reputeMagali has a reputation beyond reputeMagali has a reputation beyond reputeMagali has a reputation beyond repute

Quote:
Originally Posted by Marine View Post
Magali, what's ur avatar ?
It's Arnaud (Clément) taking a pic of Nico Mahut with a fan in Metz Before it was Nico that took the pic with Arnaud. I thought it was funny to take a picture of it.
Magali is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 01-11-2007, 10:23 PM   #78
country flag Anne-Claire
Registered User

Anne-Claire's Avatar

Anne-Claire has a reputation beyond reputeAnne-Claire has a reputation beyond reputeAnne-Claire has a reputation beyond reputeAnne-Claire has a reputation beyond reputeAnne-Claire has a reputation beyond reputeAnne-Claire has a reputation beyond reputeAnne-Claire has a reputation beyond reputeAnne-Claire has a reputation beyond reputeAnne-Claire has a reputation beyond reputeAnne-Claire has a reputation beyond reputeAnne-Claire has a reputation beyond repute

Quote:
Originally Posted by Magali View Post
It's Arnaud (Clément) taking a pic of Nico Mahut with a fan in Metz Before it was Nico that took the pic with Arnaud. I thought it was funny to take a picture of it.
That's so funny, I was there too and was laughing loudly by viewing arnaud and nico taking this pics!!

Nice avatar

Janko - Nenad - Ana

Visit my Novak's website >> www.noledjokovic.com
Anne-Claire is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 02-05-2007, 05:39 PM   #79
country flag GermanBoy
Registered User

GermanBoy's Avatar

GermanBoy has a reputation beyond reputeGermanBoy has a reputation beyond reputeGermanBoy has a reputation beyond reputeGermanBoy has a reputation beyond reputeGermanBoy has a reputation beyond reputeGermanBoy has a reputation beyond reputeGermanBoy has a reputation beyond reputeGermanBoy has a reputation beyond reputeGermanBoy has a reputation beyond reputeGermanBoy has a reputation beyond reputeGermanBoy has a reputation beyond repute

Quote:
Originally Posted by Magali View Post
Arnaud just said on TV that he's gonna get married this year so good luck to him in his new life !!

Good Lord, at first he retires and if that wasn't hard enough he also announces he is going to marry...

However, of course I wish Arnaud all the best for his future...
Hiii alex! My exams aren't done yet, i finish on the 26th Aw hun, at least now your college work is done you have less distractions from the task at hand Try and stay calm, be strong and have confidence in the wonderful person you are! x
Quote:
Originally Posted by Avid Merrion
lol Alex, you're so goddamn demanding
GermanBoy is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 03-11-2008, 04:25 PM   #80
country flag Truc
Registered User

Truc's Avatar

Truc has a reputation beyond reputeTruc has a reputation beyond reputeTruc has a reputation beyond reputeTruc has a reputation beyond reputeTruc has a reputation beyond reputeTruc has a reputation beyond reputeTruc has a reputation beyond reputeTruc has a reputation beyond reputeTruc has a reputation beyond reputeTruc has a reputation beyond reputeTruc has a reputation beyond repute

*bump* for Ome:
Quote:
Arnaud Di Pasquale : « Je marchais comme un papy de 90 ans »
« UN JOUR, sur un Challenger à Andrézieux-Bouthéon, j’ai senti une petite pointe dans les fesses. Le problème a persisté, le point est descendu doucement et la douleur a progressé de jour en jour. Chaque matin, je marchais comme un papy de quatre-vingt-dix ans. Il fallait plusieurs heures pour que je remarche normalement. Il me fallait quatre ou cinq minutes pour entrer ou sortir d’une bagnole. Arrivé à Indian Wells, Rémi (Barbarin) et Arnaud (Clément) m’appelaient “Bébel” parce qu’ils pensaient que je faisais l’acteur. J’ai décidé de zapper Key Biscayne pour rentrer passer des examens à Paris. Le doc m’a dit que j’avais une hernie discale au niveau des vertèbres L 4-L 5. J’étais presque content de savoir enfin ce que j’avais ! On a d’abord cru que ça se résorberait tout seul, on a donc soigné avec des infiltrations. Après la deuxième, j’ai cru que c’était guéri. Et puis, un jour, sur un footing, crac ! J’étais effondré… J’ai donc été opéré en août 2003. Après, je n’ai jamais récupéré l’intégralité de mes moyens. Tous les mois et demi, je me tapais un lumbago. J’ai dû essayer six ou sept fois de revenir, à chaque fois il y avait un problème. Les sensations étaient là, mais le corps ne suivait plus. Je ne pouvais pas jouer de mon point fort (le physique) : même à l’échauffement, je gérais… Et plus le match était long, plus il laissait des traces. Un jour, sur un Challenger à Olbia, je suis même resté coincé sur la lunette des chiottes : impossible d’atteindre le papier hygiénique ! J’ai pris l’avion le lendemain alors que j’étais encore en course dans le tournoi. Voilà, je n’ai plus jamais rejoué comme avant. » – V. C.
Short summary in Jo's thread since it's part of a series of articles about back problems in L'Equipe today:
http://www.menstennisforums.com/show...&postcount=368
Truc is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 03-11-2008, 04:41 PM   #81
country flag Ome
Registered User

Ome's Avatar

Ome has a reputation beyond reputeOme has a reputation beyond reputeOme has a reputation beyond reputeOme has a reputation beyond reputeOme has a reputation beyond reputeOme has a reputation beyond reputeOme has a reputation beyond reputeOme has a reputation beyond reputeOme has a reputation beyond reputeOme has a reputation beyond reputeOme has a reputation beyond repute

Merci Fran

I've been thinking about him a lot lately
Old 03-11-2008, 09:25 PM   #82
country flag KathyK
Registered User

KathyK's Avatar

KathyK has a reputation beyond reputeKathyK has a reputation beyond reputeKathyK has a reputation beyond reputeKathyK has a reputation beyond reputeKathyK has a reputation beyond reputeKathyK has a reputation beyond reputeKathyK has a reputation beyond reputeKathyK has a reputation beyond reputeKathyK has a reputation beyond reputeKathyK has a reputation beyond reputeKathyK has a reputation beyond repute

Arnaud stopped his career so early, he's not 30!

I just found this amazing video on youtube:
http://www.youtube.com/watch?v=bTS5O1zTGxI
We all already know he has one of the most beautiful chest of French tennis players, now we know more
I miss Dip so much
KathyK is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 12-14-2008, 08:42 PM   #83
country flag Marine
Registered User

Marine's Avatar

Marine has a reputation beyond reputeMarine has a reputation beyond reputeMarine has a reputation beyond reputeMarine has a reputation beyond reputeMarine has a reputation beyond reputeMarine has a reputation beyond reputeMarine has a reputation beyond reputeMarine has a reputation beyond reputeMarine has a reputation beyond reputeMarine has a reputation beyond reputeMarine has a reputation beyond repute

Arnaud has become a daddy !

It's a boy, Arthur. Congrats to the new parents

http://www.purepeople.com/21278-Le-t...est-papa-.html

Guy Forget
Old 12-15-2008, 10:57 AM   #84
country flag soulage
Registered User

soulage's Avatar

soulage has a reputation beyond reputesoulage has a reputation beyond reputesoulage has a reputation beyond reputesoulage has a reputation beyond reputesoulage has a reputation beyond reputesoulage has a reputation beyond reputesoulage has a reputation beyond reputesoulage has a reputation beyond reputesoulage has a reputation beyond reputesoulage has a reputation beyond reputesoulage has a reputation beyond repute

Congrats I've just seen the news in Tennis Mag. 4kg at birth Big baby lol. They add that now DIP is agent of players for IMG. He replaces Nicolas Lamperin who goes to Lagardere. I don't know if he will continues to comment on tv

Last edited by soulage : 12-15-2008 at 11:04 AM.
soulage is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 12-15-2008, 07:00 PM   #85
country flag Marine
Registered User

Marine's Avatar

Agent de joueurs...la grosse planque. lol

Guy Forget
Reply

Thread Tools

Posting Rules