Alors, personne ne parle francais sur ce board?? - Page 2 - MensTennisForums.com

MensTennisForums.com

MenstennisForums.com is the premier Men's Tennis forum on the internet. Registered Users do not see the above ads.Please Register - It's Free!

Reply

Old 08-27-2002, 04:34 AM   #16
country flag Mimi
Registered User

Mimi's Avatar

Mimi has a reputation beyond reputeMimi has a reputation beyond reputeMimi has a reputation beyond reputeMimi has a reputation beyond reputeMimi has a reputation beyond reputeMimi has a reputation beyond reputeMimi has a reputation beyond reputeMimi has a reputation beyond reputeMimi has a reputation beyond reputeMimi has a reputation beyond reputeMimi has a reputation beyond repute

je peux parler un peu le francaise mais tres mal

Epic movies, like brokeback mountain, are seldom found in the industry or worthy for the mainstream viewer. As often as I have watched the clips of this movie, I always find something more to it. For one, the gay stuff doesn't enter the picture for me, only the dimension of the highest love I have ever witnessed in life or on film.
Mimi is offline View My Blog!   Reply With Quote
Sponsored Links
Advertisement

Old 08-27-2002, 11:01 AM   #17
country flag Mrs. B
MY BOY HAS 17 GRAND SLAMS

Mrs. B's Avatar

Mrs. B has a reputation beyond reputeMrs. B has a reputation beyond reputeMrs. B has a reputation beyond reputeMrs. B has a reputation beyond reputeMrs. B has a reputation beyond reputeMrs. B has a reputation beyond reputeMrs. B has a reputation beyond reputeMrs. B has a reputation beyond reputeMrs. B has a reputation beyond reputeMrs. B has a reputation beyond reputeMrs. B has a reputation beyond repute

Salut tout le monde!!!

FRENCH KISS
Mrs. B is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 08-27-2002, 04:19 PM   #18
country flag 2ace2
Registered User

2ace2's Avatar

2ace2 has a reputation beyond repute2ace2 has a reputation beyond repute2ace2 has a reputation beyond repute2ace2 has a reputation beyond repute2ace2 has a reputation beyond repute2ace2 has a reputation beyond repute2ace2 has a reputation beyond repute2ace2 has a reputation beyond repute2ace2 has a reputation beyond repute2ace2 has a reputation beyond repute2ace2 has a reputation beyond repute

Ah, je parle Français!!!
Old 08-28-2002, 08:59 PM   #19
country flag Barrie_Dude
Registered User

Barrie_Dude's Avatar

Barrie_Dude has a reputation beyond reputeBarrie_Dude has a reputation beyond reputeBarrie_Dude has a reputation beyond reputeBarrie_Dude has a reputation beyond reputeBarrie_Dude has a reputation beyond reputeBarrie_Dude has a reputation beyond reputeBarrie_Dude has a reputation beyond reputeBarrie_Dude has a reputation beyond reputeBarrie_Dude has a reputation beyond reputeBarrie_Dude has a reputation beyond reputeBarrie_Dude has a reputation beyond repute

Je Ne Comrende Pas Francais! (like hell I don't)
Old 08-29-2002, 05:45 PM   #20
country flag karenrac
Registered User

karenrac's Avatar

karenrac has a reputation beyond reputekarenrac has a reputation beyond reputekarenrac has a reputation beyond reputekarenrac has a reputation beyond reputekarenrac has a reputation beyond reputekarenrac has a reputation beyond reputekarenrac has a reputation beyond reputekarenrac has a reputation beyond reputekarenrac has a reputation beyond reputekarenrac has a reputation beyond reputekarenrac has a reputation beyond repute

Je parle un peu francais...
Old 08-29-2002, 05:46 PM   #21
Mary Cherry
Registered User

Mary Cherry's Avatar

Mary Cherry has a reputation beyond reputeMary Cherry has a reputation beyond reputeMary Cherry has a reputation beyond reputeMary Cherry has a reputation beyond reputeMary Cherry has a reputation beyond reputeMary Cherry has a reputation beyond reputeMary Cherry has a reputation beyond reputeMary Cherry has a reputation beyond reputeMary Cherry has a reputation beyond reputeMary Cherry has a reputation beyond reputeMary Cherry has a reputation beyond repute

Je suis française, je connais déjà certains d' entre vous :

* Davheed,
* Sans tam tam,

!!!!!
Alors on tend la main et on se retrouve fou
Pourtant quelqu'un m'a dit ..... "
Mary Cherry is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 08-31-2002, 08:25 AM   #22
sanstamtam
Registered User

sanstamtam

Mary Cherry.

Moi mes joueurs préférés sont Lleyton Hewitt, les frères Rochus et Xavier Malisse.
sanstamtam is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 09-01-2002, 04:44 AM   #23
Ace Tracker
Registered User

Ace Tracker's Avatar

Ace Tracker has a reputation beyond reputeAce Tracker has a reputation beyond reputeAce Tracker has a reputation beyond reputeAce Tracker has a reputation beyond reputeAce Tracker has a reputation beyond reputeAce Tracker has a reputation beyond reputeAce Tracker has a reputation beyond reputeAce Tracker has a reputation beyond reputeAce Tracker has a reputation beyond reputeAce Tracker has a reputation beyond reputeAce Tracker has a reputation beyond repute

et pourquoi pas Dick Norman et Giles Elseneer?
Ace Tracker is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 09-04-2002, 06:02 PM   #24
sanstamtam
Registered User

sanstamtam

eux aussi je les encourage mais bon je ne les connais pas très bien car ils sont un peu moins médiatisés.

Crois en tes rêves!
sanstamtam is offline View My Blog!   Reply With Quote
Reply

Thread Tools

Posting Rules