Mon site sur Novak Djokovic - MensTennisForums.com

MensTennisForums.com

MenstennisForums.com is the premier Men's Tennis forum on the internet. Registered Users do not see the above ads.Please Register - It's Free!

Reply

Old 05-24-2006, 08:04 PM   #1
country flag Anne-Claire
Registered User

Anne-Claire's Avatar

Anne-Claire has a reputation beyond reputeAnne-Claire has a reputation beyond reputeAnne-Claire has a reputation beyond reputeAnne-Claire has a reputation beyond reputeAnne-Claire has a reputation beyond reputeAnne-Claire has a reputation beyond reputeAnne-Claire has a reputation beyond reputeAnne-Claire has a reputation beyond reputeAnne-Claire has a reputation beyond reputeAnne-Claire has a reputation beyond reputeAnne-Claire has a reputation beyond repute
Default Mon site sur Novak Djokovic

Salut tout le monde!

Un ptit post pour faire un peu de pub pour mon site sur le jeune joueur de tennis serbe Novak Djokovic que je viens de mettre en ligne!!

www.noledjokovic.com

Nhesitez pas a me faire part de vos commentaires et suggestions!

Ciao!

Janko - Nenad - Ana

Visit my Novak's website >> www.noledjokovic.com

Last edited by Anne-Claire : 02-01-2007 at 11:47 AM.
Anne-Claire is offline View My Blog!   Reply With Quote
Sponsored Links
Advertisement

Old 05-25-2006, 12:12 PM   #2
country flag Bubba08
Registered User

Bubba08's Avatar

Bubba08 has a reputation beyond reputeBubba08 has a reputation beyond reputeBubba08 has a reputation beyond reputeBubba08 has a reputation beyond reputeBubba08 has a reputation beyond reputeBubba08 has a reputation beyond reputeBubba08 has a reputation beyond reputeBubba08 has a reputation beyond reputeBubba08 has a reputation beyond reputeBubba08 has a reputation beyond reputeBubba08 has a reputation beyond repute
Default Re: Mon site sur Novak Djokovic

Les vilains, personne ne t'a répondu.

J'avoue je ne suis pas allé voir ton site, mais je suis sûr qu'il est trés bien fait!!
‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾‾
Bubba08 is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 05-26-2006, 08:53 PM   #3
country flag Saumon
Registered User

Saumon's Avatar

Saumon has a reputation beyond reputeSaumon has a reputation beyond reputeSaumon has a reputation beyond reputeSaumon has a reputation beyond reputeSaumon has a reputation beyond reputeSaumon has a reputation beyond reputeSaumon has a reputation beyond reputeSaumon has a reputation beyond reputeSaumon has a reputation beyond reputeSaumon has a reputation beyond reputeSaumon has a reputation beyond repute

ohh tu l'as vu à RG déja? tu lui as parlé? (il faut qu'il pense à mettre son maillot de l'équipe de France à l'entrainement!! )
Old 05-28-2006, 08:47 PM   #4
country flag Anne-Claire
Registered User

Anne-Claire's Avatar

Anne-Claire has a reputation beyond reputeAnne-Claire has a reputation beyond reputeAnne-Claire has a reputation beyond reputeAnne-Claire has a reputation beyond reputeAnne-Claire has a reputation beyond reputeAnne-Claire has a reputation beyond reputeAnne-Claire has a reputation beyond reputeAnne-Claire has a reputation beyond reputeAnne-Claire has a reputation beyond reputeAnne-Claire has a reputation beyond reputeAnne-Claire has a reputation beyond repute

Quote:
Originally Posted by Saumon
ohh tu l'as vu à RG déja? tu lui as parlé? (il faut qu'il pense à mettre son maillot de l'équipe de France à l'entrainement!! )
Oui oui je lai vu... il nous a dit qu il avait le maillot et quil le mettrait Il connaissait deja le lien de mon site donc ct marrant!

Janko - Nenad - Ana

Visit my Novak's website >> www.noledjokovic.com
Anne-Claire is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 05-29-2006, 06:41 AM   #5
country flag Yasmine
Registered User

Yasmine's Avatar

Yasmine has a reputation beyond reputeYasmine has a reputation beyond reputeYasmine has a reputation beyond reputeYasmine has a reputation beyond reputeYasmine has a reputation beyond reputeYasmine has a reputation beyond reputeYasmine has a reputation beyond reputeYasmine has a reputation beyond reputeYasmine has a reputation beyond reputeYasmine has a reputation beyond reputeYasmine has a reputation beyond repute

et dire qu'on l'a vu jouer sur le central samedi

For Breast Cancer, please click here once a day
Yasmine is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 01-04-2007, 05:00 PM   #6
country flag delsa
Registered User

delsa's Avatar

delsa has a reputation beyond reputedelsa has a reputation beyond reputedelsa has a reputation beyond reputedelsa has a reputation beyond reputedelsa has a reputation beyond reputedelsa has a reputation beyond reputedelsa has a reputation beyond reputedelsa has a reputation beyond reputedelsa has a reputation beyond reputedelsa has a reputation beyond reputedelsa has a reputation beyond repute

Bien joué! Elle est génialissime ta toile!
delsa is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 07-10-2007, 08:24 AM   #7
country flag amdany
Registered User

amdany's Avatar

amdany has a reputation beyond reputeamdany has a reputation beyond reputeamdany has a reputation beyond reputeamdany has a reputation beyond reputeamdany has a reputation beyond reputeamdany has a reputation beyond reputeamdany has a reputation beyond reputeamdany has a reputation beyond reputeamdany has a reputation beyond reputeamdany has a reputation beyond reputeamdany has a reputation beyond repute

il est très bien ton site Anne-Claire je l'adore ce Nole en plus
amdany is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 07-31-2007, 11:20 AM   #8
country flag Sean.J.S.
Registered User

Sean.J.S.'s Avatar

Sean.J.S. has a reputation beyond reputeSean.J.S. has a reputation beyond reputeSean.J.S. has a reputation beyond reputeSean.J.S. has a reputation beyond reputeSean.J.S. has a reputation beyond reputeSean.J.S. has a reputation beyond reputeSean.J.S. has a reputation beyond reputeSean.J.S. has a reputation beyond reputeSean.J.S. has a reputation beyond reputeSean.J.S. has a reputation beyond reputeSean.J.S. has a reputation beyond repute

Très bien. Ton site est fantastique!
Sean.J.S. is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 08-29-2007, 09:16 PM   #9
country flag safinaferrero
Registered User

safinaferrero's Avatar

safinaferrero has a reputation beyond reputesafinaferrero has a reputation beyond reputesafinaferrero has a reputation beyond reputesafinaferrero has a reputation beyond reputesafinaferrero has a reputation beyond reputesafinaferrero has a reputation beyond reputesafinaferrero has a reputation beyond reputesafinaferrero has a reputation beyond reputesafinaferrero has a reputation beyond reputesafinaferrero has a reputation beyond reputesafinaferrero has a reputation beyond repute

trés bon site

http://tennisgraphics.blogspot.com
http://tennisticious.blogspot.com & http://quote4ever.blogspot.com

Quote:
Por ti lucharé por todo el cariño que has puesto conmigo
Por todo tu tiempo por haber querido tenerme contigo
Y por tu calor y por tanta magia me quedo contigo
Y por tu calor y por tu carisma te llevo conmigo [...] ECDL
safinaferrero is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 09-01-2007, 07:35 PM   #10
country flag asma jaouadi
Registered User

asma jaouadi's Avatar

asma jaouadi has a reputation beyond reputeasma jaouadi has a reputation beyond reputeasma jaouadi has a reputation beyond reputeasma jaouadi has a reputation beyond reputeasma jaouadi has a reputation beyond reputeasma jaouadi has a reputation beyond reputeasma jaouadi has a reputation beyond reputeasma jaouadi has a reputation beyond reputeasma jaouadi has a reputation beyond reputeasma jaouadi has a reputation beyond reputeasma jaouadi has a reputation beyond repute

salut ANNE CLAIRE
MERCI pour le site c super
je t'encourage continue
bon courage
moi aussi je kiffie NOLE

ERNESTS GULBIS
asma jaouadi is offline View My Blog!   Reply With Quote
Reply

Thread Tools

Posting Rules