Coria´s comeback! - Page 4 - MensTennisForums.com

MensTennisForums.com

MenstennisForums.com is the premier Men's Tennis forum on the internet. Registered Users do not see the above ads.Please Register - It's Free!

Reply

Old 06-12-2007, 10:56 PM   #46
country flag jayjay
Registered User

jayjay's Avatar

jayjay has a reputation beyond reputejayjay has a reputation beyond reputejayjay has a reputation beyond reputejayjay has a reputation beyond reputejayjay has a reputation beyond reputejayjay has a reputation beyond reputejayjay has a reputation beyond reputejayjay has a reputation beyond reputejayjay has a reputation beyond reputejayjay has a reputation beyond reputejayjay has a reputation beyond repute
Default Re: Coria´s comeback!

Quote:
Originally Posted by Guille's Girl View Post
I can't imagine seeing him without Adidas @.@ I hope he doesn't start wearing Diadora or that ugly shit that Davydenko is in
Adidas should have kept him on. Wankers. Impossible is nothing.
jayjay is offline View My Blog!   Reply With Quote
Sponsored Links
Advertisement

Old 06-13-2007, 12:49 PM   #47
country flag Guille's Girl
Registered User

Guille's Girl's Avatar

Guille's Girl has a reputation beyond reputeGuille's Girl has a reputation beyond reputeGuille's Girl has a reputation beyond reputeGuille's Girl has a reputation beyond reputeGuille's Girl has a reputation beyond reputeGuille's Girl has a reputation beyond reputeGuille's Girl has a reputation beyond reputeGuille's Girl has a reputation beyond reputeGuille's Girl has a reputation beyond reputeGuille's Girl has a reputation beyond reputeGuille's Girl has a reputation beyond repute

They clearly proved that statement wrong Screw 'em.

Someday, we'll all be free.

!*~Guillermo Sebastian Mago Coria~*!
Guille's Girl is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 06-15-2007, 11:48 AM   #48
country flag tanga
Registered User

tanga has a reputation beyond reputetanga has a reputation beyond reputetanga has a reputation beyond reputetanga has a reputation beyond reputetanga has a reputation beyond reputetanga has a reputation beyond reputetanga has a reputation beyond reputetanga has a reputation beyond reputetanga has a reputation beyond reputetanga has a reputation beyond reputetanga has a reputation beyond repute

hola a todos !!
como estan ???
sobre lo q dijo moya, con la mano en el corazon no me gusto nada, pero se q lo dice con buena fe, pero muchas veces cuando se opina de otro hay q tener mucho cuidado con lo q se dice y mas un gran jugador como lo es el q lo q diga recorrera todo el mundo, creo q no sabe casi nada de lo q yo vivi los ultimos meses y de las cosas q hice para poder dar una opinion, es verdad q soy un poco cerrado y siempre hice la mia, me gusta mucho estar con mi gente de trabajo, si hable con varios jugadores sobre mis cosas como les puse en otro mensaje y no solo hable con jugadores de tenis si no con otros deportistas q me dieron muy buenos consejos y con personas muy importantes q han pasado por momentos q las cosas no salian como uno quiere...
este tema del juicio me lo vienen cambiando desde el ano pasado y nunca me dejo meterme a full desde hace muchos meses en lo q mas quiero q es el tenis, y voy a usa a cerrar la herida mas grande q me hicieron en mi vida, tuve q bancarme muchas cosas por culpa de este doping, muchos comentarios,burlas, gente q se borro, noches y noches sin poder dormir y dias enteros llorando sin parar como un nene por lo q estaba viviendo, cada vez q hay un doping sale mi nombre, es muy dificil poder limpiar mi nombre porq siempre se recordara pero por lo menos estamos haciendo todo lo posible para q los responsables paguen por la cagada q hicieron, no tiene precio el dolor y el mal momento q vivi yo y todas las personas q estuvieron y siguen estando a mi lado..
les mando un fuerte abrazo y ahora les escribire a la vuelta..
ojooo q esto no se resolvera en 2 semanas, llevara varios anos mas... y queda muy claro q jamas tome algo para sacar ventajas, cuando me dio doping era mi mejor momento, re pendejo y con muy buenos resultados, eso me mato en mi carrera..

thanks anouk
tanga is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 06-15-2007, 01:26 PM   #49
country flag rubsch
Registered User

rubsch's Avatar

rubsch has a reputation beyond reputerubsch has a reputation beyond reputerubsch has a reputation beyond reputerubsch has a reputation beyond reputerubsch has a reputation beyond reputerubsch has a reputation beyond reputerubsch has a reputation beyond reputerubsch has a reputation beyond reputerubsch has a reputation beyond reputerubsch has a reputation beyond reputerubsch has a reputation beyond repute

I don't understand anything! Translation please

Roger Federer-Richard Gasquet-Lleyton Hewitt
rubsch is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 06-15-2007, 04:49 PM   #50
country flag jayjay
Registered User

jayjay's Avatar

jayjay has a reputation beyond reputejayjay has a reputation beyond reputejayjay has a reputation beyond reputejayjay has a reputation beyond reputejayjay has a reputation beyond reputejayjay has a reputation beyond reputejayjay has a reputation beyond reputejayjay has a reputation beyond reputejayjay has a reputation beyond reputejayjay has a reputation beyond reputejayjay has a reputation beyond repute

Quote:
Originally Posted by rubsch View Post
I don't understand anything! Translation please
The significant part is that he says he wants that issue closed (the court case/doping) to stop the sleepless nights relating to all the misinformation spread about his situation. To end the days spent crying about what happened. And so that doping is removed from his name forever.

He also effectively told Moya that he doesn't know what he is on about, but he understands Moya did not mean it in a malicious way. And had a pleasant word to say of his critics at the end.
jayjay is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 06-15-2007, 05:15 PM   #51
country flag Guille's Girl
Registered User

Guille's Girl's Avatar

Guille's Girl has a reputation beyond reputeGuille's Girl has a reputation beyond reputeGuille's Girl has a reputation beyond reputeGuille's Girl has a reputation beyond reputeGuille's Girl has a reputation beyond reputeGuille's Girl has a reputation beyond reputeGuille's Girl has a reputation beyond reputeGuille's Girl has a reputation beyond reputeGuille's Girl has a reputation beyond reputeGuille's Girl has a reputation beyond reputeGuille's Girl has a reputation beyond repute

A pleasant word??? I'm sensing sarcasm!! TELL US WHAT HE SAID!

Thanks

Someday, we'll all be free.

!*~Guillermo Sebastian Mago Coria~*!
Guille's Girl is offline View My Blog!   Reply With Quote
Reply

Thread Tools

Posting Rules