news Paulo - MensTennisForums.com

MensTennisForums.com

MenstennisForums.com is the premier Men's Tennis forum on the internet. Registered Users do not see the above ads.Please Register - It's Free!

Reply

Old 12-29-2003, 06:21 PM   #1
country flag Marine
Registered User

Marine's Avatar

Marine has a reputation beyond reputeMarine has a reputation beyond reputeMarine has a reputation beyond reputeMarine has a reputation beyond reputeMarine has a reputation beyond reputeMarine has a reputation beyond reputeMarine has a reputation beyond reputeMarine has a reputation beyond reputeMarine has a reputation beyond reputeMarine has a reputation beyond reputeMarine has a reputation beyond repute
Default news Paulo

Salut à tous,

Je profite d'un petit répit après l'entraînement pour vous donner de mes nouvelles. Je m'entraîne depuis deux jours avec mon nouveau coach, Olivier Soulès, ça se passe super bien. On a commencé dimanche à travailler ensemble à Roland-Garros avant de s'envoler mercredi vers l'Inde.

Car c'est à Chennai que je vais commencer ma saison. J'aurais préféré jouer à Adelaïde mais je ne suis pas entré dans le tableau. Tant pis! Si je joue bien à Chennai, ensuite j'irais directement à Melbourne pour préparer l'Open d'Australie. Sinon, je jouerai les qualifs de Sydney.

Je suis très satisfait de ma préparation. Pendant six semaines, j'estime avoir fait du bon boulot aussi bien sur le plan physique qu'au niveau tennis. Au passage, je voudrais remercier Eric Deblicker qui m'a bien aidé pendant cette période et avec qui j'ai bien travaillé. Je vais pouvoir commencer la saison dans les meilleures dispositions. Sans souci physique, avec un nouveau coach et avec le sentiment d'avoir mis toutes les chances de mon côté. J'ai hâte de commencer. Je suis fin prêt.

J'ai passé Noël en famille à Strasbourg. C'était très agréable. Je souhaite à tout le monde de très bonnes fêtes. Je remercie tous ceux et toutes celles qui me soutiennent à travers leurs courriers, leurs messages d'encouragement. Je suis désolé de ne pas disposer d'assez de temps pour vous répondre. Merci encore et à bientôt.

Paul-Henri

(I'm going to translate...)

Guy Forget
Marine is offline View My Blog!   Reply With Quote
Sponsored Links
Advertisement

Old 12-29-2003, 07:39 PM   #2
country flag Marine
Registered User

Marine's Avatar

Marine has a reputation beyond reputeMarine has a reputation beyond reputeMarine has a reputation beyond reputeMarine has a reputation beyond reputeMarine has a reputation beyond reputeMarine has a reputation beyond reputeMarine has a reputation beyond reputeMarine has a reputation beyond reputeMarine has a reputation beyond reputeMarine has a reputation beyond reputeMarine has a reputation beyond repute

Hi everybody,

I take a bit of a respite after my training, to five of my news.
I practice for2 days with my new coach, Olivier Soulès, in RG. We have begun to work on sunday, and we go bound for India on wednesday.
I strat my season in Chennai. I would have prefered playing in Adelaide, but I was not qualified in the draw. Never mind !
If I Play well in Chennai, I'll go directly to Melbourne. Otherwise, I'll play quafifs in Sydney.
I'm very satisfied of my preparation. During 6 weeks, I think I worked a lot, and well, as well in tennis as physically.
I 'd like to thank Erick Deblicker, who helped me a lot duing this period. I'm going to start the new year in the best conditions: without injury, and with a coach. I'm aeger to play, I'm ready.
I was n Strasbourn in my family for CHristmas, it was great.
I send you my best wishes for ths new year.
Thanks for ur letters, ur support. I'm sorry not having enough time to answer.

thank you again, bye for now !

Paulo

Guy Forget
Old 12-29-2003, 10:04 PM   #3
country flag Via
Registered User

Via's Avatar

Via has a reputation beyond reputeVia has a reputation beyond reputeVia has a reputation beyond reputeVia has a reputation beyond reputeVia has a reputation beyond reputeVia has a reputation beyond reputeVia has a reputation beyond reputeVia has a reputation beyond reputeVia has a reputation beyond reputeVia has a reputation beyond reputeVia has a reputation beyond repute
Default Re: news Paulo

marine, let me know in case paulo will be playing qualies in sydney !!!
Via is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 12-29-2003, 10:35 PM   #4
country flag Marine
Registered User

Marine's Avatar

Ohh !!! You could take pics, it's for this reason you want to know ??
YOu're a good girl, Via !!

Guy Forget
Old 12-29-2003, 11:28 PM   #5
country flag lizabeth..*
Registered User

lizabeth..*'s Avatar

lizabeth..* has a reputation beyond reputelizabeth..* has a reputation beyond reputelizabeth..* has a reputation beyond reputelizabeth..* has a reputation beyond reputelizabeth..* has a reputation beyond reputelizabeth..* has a reputation beyond reputelizabeth..* has a reputation beyond reputelizabeth..* has a reputation beyond reputelizabeth..* has a reputation beyond reputelizabeth..* has a reputation beyond reputelizabeth..* has a reputation beyond repute

*grumbles*

RICHARD AND PAULO.....and I won't get to see either of them.....*fuming* unless....unless I beg my friend to let me go on the Saturday

GOOD LUCK

Fernando Verdasco | Paul-Henri Mathieu | Richard Gasquet

Jo-Wilfried Tsonga | Marat Safin | Juan Carlos Ferrero | Carlos Moya | David Nalbandian | Mathieu Montcourt | Nicolas Mahut

lizabeth..* is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 12-30-2003, 08:00 AM   #6
country flag Via
Registered User

Via's Avatar

Via has a reputation beyond reputeVia has a reputation beyond reputeVia has a reputation beyond reputeVia has a reputation beyond reputeVia has a reputation beyond reputeVia has a reputation beyond reputeVia has a reputation beyond reputeVia has a reputation beyond reputeVia has a reputation beyond reputeVia has a reputation beyond reputeVia has a reputation beyond repute

i can't take any pics during the qualies.... i will be working on the courts. but i will try to swap (yes... ) to get to do the matches i want. last year i asked for and got arnaud di pasquale's match, and people still remember me for that after almost a year.... *embarrassed*
Old 12-30-2003, 09:25 AM   #7
country flag esther
Registered User

esther's Avatar

esther has a reputation beyond reputeesther has a reputation beyond reputeesther has a reputation beyond reputeesther has a reputation beyond reputeesther has a reputation beyond reputeesther has a reputation beyond reputeesther has a reputation beyond reputeesther has a reputation beyond reputeesther has a reputation beyond reputeesther has a reputation beyond reputeesther has a reputation beyond repute

MARINE!! this is where we were meant to put that Arnaud photo!! loool *missed opportunity*
Old 12-31-2003, 02:20 AM   #8
country flag michelleg
Registered User

michelleg has a reputation beyond reputemichelleg has a reputation beyond reputemichelleg has a reputation beyond reputemichelleg has a reputation beyond reputemichelleg has a reputation beyond reputemichelleg has a reputation beyond reputemichelleg has a reputation beyond reputemichelleg has a reputation beyond reputemichelleg has a reputation beyond reputemichelleg has a reputation beyond reputemichelleg has a reputation beyond repute

Awww, Via, there are some of us out there who will be eternally grateful for your sacrifice!

(Like me. That pic of him you took is MAGNIFIQUE!)

How can I ever repay you???
michelleg is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 12-31-2003, 10:28 PM   #9
country flag Via
Registered User

Via's Avatar

lol... michelle, i didn't mean you should remember me. I meant my fellow workers who are still teasing me about it now. they thought i was a desperate Dip fan. (i even volunteered to carry his nameplate) i reckon i shouldn't try too hard to explain that little misunderstanding...

looks like Dip will still be out for a while? i haven't heard.
Old 01-01-2004, 12:48 AM   #10
country flag lizabeth..*
Registered User

lizabeth..*'s Avatar

lizabeth..* has a reputation beyond reputelizabeth..* has a reputation beyond reputelizabeth..* has a reputation beyond reputelizabeth..* has a reputation beyond reputelizabeth..* has a reputation beyond reputelizabeth..* has a reputation beyond reputelizabeth..* has a reputation beyond reputelizabeth..* has a reputation beyond reputelizabeth..* has a reputation beyond reputelizabeth..* has a reputation beyond reputelizabeth..* has a reputation beyond repute

Via...Just to let you know I added a link to your site on me Richie site.....I don't know why I hadn't done it earlier *feels bad* BUT ITS THERE NOW!! Thats the main point, lol.

GOOD LUCK

Fernando Verdasco | Paul-Henri Mathieu | Richard Gasquet

Jo-Wilfried Tsonga | Marat Safin | Juan Carlos Ferrero | Carlos Moya | David Nalbandian | Mathieu Montcourt | Nicolas Mahut

lizabeth..* is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 01-01-2004, 03:13 AM   #11
country flag michelleg
Registered User

michelleg has a reputation beyond reputemichelleg has a reputation beyond reputemichelleg has a reputation beyond reputemichelleg has a reputation beyond reputemichelleg has a reputation beyond reputemichelleg has a reputation beyond reputemichelleg has a reputation beyond reputemichelleg has a reputation beyond reputemichelleg has a reputation beyond reputemichelleg has a reputation beyond reputemichelleg has a reputation beyond repute

Via, according to the l'academie site, Dip is aiming for a return to the tour Estoril/Houston. (Secretly hoping here he comes to Houston since the padres live there...) However, that could change as his training ensues.

Ahh and don't take the ribbing too seriously. He's well worth the hassle!

P.S. Happy New Year (US Eastern) to all. Just got back from our First Night block party (read parents with kids having a party in the neighborhood for safety's sake) and want to wish all of the lovely Francophiles a happy, healthy and peaceful New Year. Allez Les Bleus!
michelleg is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 01-01-2004, 10:21 PM   #12
country flag Via
Registered User

Via's Avatar

hehe... liz, i feel flattered being listed alongside all those great tennis sites. thanks!!!

and yeah michelle, at least Dip is a presentable fella! hope you'll get him in houston!
Old 01-02-2004, 11:28 PM   #13
country flag Via
Registered User

Via's Avatar

liz... just to let you know that your richard site is now listed on my 'world of tennis' too!
Reply

Thread Tools

Posting Rules