Copa Davis Precios CHILE-PAKISTÁN - MensTennisForums.com

MensTennisForums.com

MenstennisForums.com is the premier Men's Tennis forum on the internet. Registered Users do not see the above ads.Please Register - It's Free!

Reply

Old 09-11-2005, 06:04 PM   #1
country flag +alonso
Registered User

+alonso's Avatar

+alonso has a reputation beyond repute+alonso has a reputation beyond repute+alonso has a reputation beyond repute+alonso has a reputation beyond repute+alonso has a reputation beyond repute+alonso has a reputation beyond repute+alonso has a reputation beyond repute+alonso has a reputation beyond repute+alonso has a reputation beyond repute+alonso has a reputation beyond repute+alonso has a reputation beyond repute
Default Copa Davis Precios CHILE-PAKISTÁN

En el caso de Chile-Pakistan

PRECIOS EN CHILE

Yo tengo hartas ganas de ir pero no cacho!!! no me han dado el permiso 100% iwal seria muu bkn eso si iría a galeria centro a lo mah $12.600 la mas barata nah no se hay una wenas tb por los costados.. weno revisen po
Advertisement

Old 09-12-2005, 08:27 AM   #2
country flag GonzoFan
Registered User

GonzoFan's Avatar

GonzoFan has a reputation beyond reputeGonzoFan has a reputation beyond reputeGonzoFan has a reputation beyond reputeGonzoFan has a reputation beyond reputeGonzoFan has a reputation beyond reputeGonzoFan has a reputation beyond reputeGonzoFan has a reputation beyond reputeGonzoFan has a reputation beyond reputeGonzoFan has a reputation beyond reputeGonzoFan has a reputation beyond reputeGonzoFan has a reputation beyond repute
Default Re: Copa Davis Precios CHILE-PAKISTÁN

igual las estan vendiendo un poco caras ...

Pero yo ya compre mi entrada no podia dejar de ir por lo menos un dia aunque ya se me fueron mis ahorros ... ahora empiezo a ahorrar para el partido con los Bryan si es que se juega ...

ojala que puedas ir Alonso asi en una de esas nos encontramos alla

Richard Gasquet/Tomas Berdych/Marat Safin/Tommy Haas/Rafael Nadal/Andy Roddick/Marcos Baghdatis
All the chilean players and some others

"Just give 100 percent.
And that's not just in tennis or sports; that's in life.
If you give 100 percent, you'll have no regrets."
Lleyton Hewitt
GonzoFan is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 09-12-2005, 01:32 PM   #3
country flag Fergie
Miss Fabray

Fergie's Avatar

Fergie has a reputation beyond reputeFergie has a reputation beyond reputeFergie has a reputation beyond reputeFergie has a reputation beyond reputeFergie has a reputation beyond reputeFergie has a reputation beyond reputeFergie has a reputation beyond reputeFergie has a reputation beyond reputeFergie has a reputation beyond reputeFergie has a reputation beyond reputeFergie has a reputation beyond repute

Estan un poco caras las entradas, cuando jugaron contra Japon aca en Viña los precios eran mas convenientes.

Yo voy a ir al partido de dobles y espero que sea el punto definitivo

Pain is only temporary but victory is forever
Fergie is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 09-14-2005, 06:01 PM   #4
country flag Carolinita
Registered User

Carolinita's Avatar

Carolinita has a reputation beyond reputeCarolinita has a reputation beyond reputeCarolinita has a reputation beyond reputeCarolinita has a reputation beyond reputeCarolinita has a reputation beyond reputeCarolinita has a reputation beyond reputeCarolinita has a reputation beyond reputeCarolinita has a reputation beyond reputeCarolinita has a reputation beyond reputeCarolinita has a reputation beyond reputeCarolinita has a reputation beyond repute

yo no se aun si pueda ir...se podrán devolver las entradas con anticipación si las compro y después no puedo ir??
Old 09-14-2005, 09:47 PM   #5
country flag Fergie
Miss Fabray

Fergie's Avatar

Fergie has a reputation beyond reputeFergie has a reputation beyond reputeFergie has a reputation beyond reputeFergie has a reputation beyond reputeFergie has a reputation beyond reputeFergie has a reputation beyond reputeFergie has a reputation beyond reputeFergie has a reputation beyond reputeFergie has a reputation beyond reputeFergie has a reputation beyond reputeFergie has a reputation beyond repute

Quote:
Originally Posted by Carolinita
yo no se aun si pueda ir...se podrán devolver las entradas con anticipación si las compro y después no puedo ir??
Mas te conviene revenderlas, no?

Old 09-16-2005, 06:36 PM   #6
country flag Carolinita
Registered User

Carolinita's Avatar

Carolinita has a reputation beyond reputeCarolinita has a reputation beyond reputeCarolinita has a reputation beyond reputeCarolinita has a reputation beyond reputeCarolinita has a reputation beyond reputeCarolinita has a reputation beyond reputeCarolinita has a reputation beyond reputeCarolinita has a reputation beyond reputeCarolinita has a reputation beyond reputeCarolinita has a reputation beyond reputeCarolinita has a reputation beyond repute

en realidad
Old 09-17-2005, 12:07 AM   #7
country flag Fergie
Miss Fabray

Fergie's Avatar

Considerando lo escasas que estan en una de esas te conviene mas!

Old 09-17-2005, 01:56 AM   #8
country flag +alonso
Registered User

+alonso's Avatar

+alonso has a reputation beyond repute+alonso has a reputation beyond repute+alonso has a reputation beyond repute+alonso has a reputation beyond repute+alonso has a reputation beyond repute+alonso has a reputation beyond repute+alonso has a reputation beyond repute+alonso has a reputation beyond repute+alonso has a reputation beyond repute+alonso has a reputation beyond repute+alonso has a reputation beyond repute

En una d esas me la vendís a mi si no puedo comprarla a tiempo

Thread Tools

Posting Rules