Ola MTF - Page 3 - MensTennisForums.com

MensTennisForums.com

MenstennisForums.com is the premier Men's Tennis forum on the internet. Registered Users do not see the above ads.Please Register - It's Free!

Reply

Old 12-18-2013, 01:47 PM   #31
country flag gcgoncalves
Registered User

gcgoncalves's Avatar

gcgoncalves has a reputation beyond reputegcgoncalves has a reputation beyond reputegcgoncalves has a reputation beyond reputegcgoncalves has a reputation beyond reputegcgoncalves has a reputation beyond reputegcgoncalves has a reputation beyond reputegcgoncalves has a reputation beyond reputegcgoncalves has a reputation beyond reputegcgoncalves has a reputation beyond reputegcgoncalves has a reputation beyond reputegcgoncalves has a reputation beyond repute

Acho que tem muito mais. 20 é pouco.

Bem vindo ao Rui. Ele é fã do cara que mais detesto no circuito. Mas gosto é igual cu, então vamos respeitar.

Se estiver a fim de jogar um joguinho legal aqui no fórum vai no sub-fórum TennisTipping.

Abraço e divirta-se!

TT Doubles Titles:
2014: Glasgow F1 (w/a1canada), Dallas CH* (w/lolada_4)
gcgoncalves is offline View My Blog!   Reply With Quote
Sponsored Links
Advertisement

Old 12-18-2013, 01:57 PM   #32
country flag Doktor Carpet
Registered User

Doktor Carpet's Avatar

Doktor Carpet has a reputation beyond reputeDoktor Carpet has a reputation beyond reputeDoktor Carpet has a reputation beyond reputeDoktor Carpet has a reputation beyond reputeDoktor Carpet has a reputation beyond reputeDoktor Carpet has a reputation beyond reputeDoktor Carpet has a reputation beyond reputeDoktor Carpet has a reputation beyond reputeDoktor Carpet has a reputation beyond reputeDoktor Carpet has a reputation beyond reputeDoktor Carpet has a reputation beyond repute
Default Re: Ola MTF

Quote:
Originally Posted by gcgoncalves View Post
Acho que tem muito mais. 20 é pouco.

Bem vindo ao Rui. Ele é fã do cara que mais detesto no circuito. Mas gosto é igual cu, então vamos respeitar.

Se estiver a fim de jogar um joguinho legal aqui no fórum vai no sub-fórum TennisTipping.

Abraço e divirta-se!

O que eu não entendo é porque vocês botam bandeiras de outros países!
Doktor Carpet is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 12-18-2013, 02:08 PM   #33
country flag gcgoncalves
Registered User

gcgoncalves's Avatar

gcgoncalves has a reputation beyond reputegcgoncalves has a reputation beyond reputegcgoncalves has a reputation beyond reputegcgoncalves has a reputation beyond reputegcgoncalves has a reputation beyond reputegcgoncalves has a reputation beyond reputegcgoncalves has a reputation beyond reputegcgoncalves has a reputation beyond reputegcgoncalves has a reputation beyond reputegcgoncalves has a reputation beyond reputegcgoncalves has a reputation beyond repute

Eu moro no Canadá há 10 anos. Cidadão canadense, filhos canadenses. Aqui é o meu lugar. Simples.

Já vi gente que escolhe a bandeira pra poder jogar a Davis Cup no TennisTipping.

Tem gente aqui com cada ideia. Tem gente que até gosta do Nadal. Por aí já se vê que pode-se esperar de tudo no MTF.

TT Doubles Titles:
2014: Glasgow F1 (w/a1canada), Dallas CH* (w/lolada_4)
gcgoncalves is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 12-18-2013, 02:12 PM   #34
Registered User

Doktor Carpet's Avatar

Doktor Carpet has a reputation beyond reputeDoktor Carpet has a reputation beyond reputeDoktor Carpet has a reputation beyond reputeDoktor Carpet has a reputation beyond reputeDoktor Carpet has a reputation beyond reputeDoktor Carpet has a reputation beyond reputeDoktor Carpet has a reputation beyond reputeDoktor Carpet has a reputation beyond reputeDoktor Carpet has a reputation beyond reputeDoktor Carpet has a reputation beyond reputeDoktor Carpet has a reputation beyond repute

Quote:
Eu moro no Canadá há 10 anos. Cidadão canadense, filhos canadenses. Aqui é o meu lugar. Simples.

Já vi gente que escolhe a bandeira pra poder jogar a Davis Cup no TennisTipping.

Tem gente aqui com cada ideia. Tem gente que até gosta do Nadal. Por aí já se vê que pode-se esperar de tudo no MTF.
Ah, agora eu entendi. A razão de boa parte deve ser essa mesmo!
Old 12-18-2013, 03:07 PM   #35
country flag Sauletekis
Registered User

Sauletekis's Avatar

Sauletekis has a reputation beyond reputeSauletekis has a reputation beyond reputeSauletekis has a reputation beyond reputeSauletekis has a reputation beyond reputeSauletekis has a reputation beyond reputeSauletekis has a reputation beyond reputeSauletekis has a reputation beyond reputeSauletekis has a reputation beyond reputeSauletekis has a reputation beyond reputeSauletekis has a reputation beyond reputeSauletekis has a reputation beyond repute

Quote:
Originally Posted by MachineGun View Post
E pa', caralho! Que portuguesada, por aqui!
LOL, nao sabia que eras falante de língua portuguesa

Quote:
Originally Posted by Doktor Carpet View Post
haha...

Dava pra fazer um sub-fórum só com nativos de língua portuguesa aqui. Tem uns 20 pelo menos.
Sub.forum não há. Mas tem um tópico no non-tennis só para falar língua portuguesa criado pela Jelena (uma alemã que é tradutora de português, entre outras línguas). O tópico está muito perdido lá bem para o fundo, porque ninguém escreve nele há bastante tempo.
Quote:

No meu caso não é isso. Jogo TT há quase 2 anos, e não tenho a bandeira lituana por causa disso. Tive lá a estudar 4 meses e apaixonei-me pelo país e pelas pessoas, tanto que já lá voltei entretanto. Claro que continuo a ser 100% português, mas a bandeira lituana é uma espécie de homenagem a um país que me diz muito

Sporting Clube de Portugal, Fútbol Club Barcelona, Newcastle United Football Club, FK Vilniaus Žalgiris
Sauletekis is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 12-18-2013, 04:15 PM   #36
Registered User

Doktor Carpet's Avatar

Quote:
Originally Posted by Sauletekis View Post

Sub.forum não há. Mas tem um tópico no non-tennis só para falar língua portuguesa criado pela Jelena (uma alemã que é tradutora de português, entre outras línguas). O tópico está muito perdido lá bem para o fundo, porque ninguém escreve nele há bastante tempo.

)
Boa, eu pensei em criar um tópico assim, mas se já existe um, vou então procurar mais tarde e tentar reativar.
Old 12-18-2013, 07:13 PM   #37
country flag Sauletekis
Registered User

Sauletekis's Avatar

Sauletekis has a reputation beyond reputeSauletekis has a reputation beyond reputeSauletekis has a reputation beyond reputeSauletekis has a reputation beyond reputeSauletekis has a reputation beyond reputeSauletekis has a reputation beyond reputeSauletekis has a reputation beyond reputeSauletekis has a reputation beyond reputeSauletekis has a reputation beyond reputeSauletekis has a reputation beyond reputeSauletekis has a reputation beyond repute

http://www.menstennisforums.com/show...s#post16845977

Sporting Clube de Portugal, Fútbol Club Barcelona, Newcastle United Football Club, FK Vilniaus Žalgiris
Sauletekis is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 12-18-2013, 07:31 PM   #38
Registered User

Doktor Carpet's Avatar

Quote:
Originally Posted by Sauletekis View Post
Old 01-05-2014, 08:31 AM   #39
country flag Fargif
Registered User

Fargif has a reputation beyond reputeFargif has a reputation beyond reputeFargif has a reputation beyond reputeFargif has a reputation beyond reputeFargif has a reputation beyond reputeFargif has a reputation beyond reputeFargif has a reputation beyond reputeFargif has a reputation beyond reputeFargif has a reputation beyond reputeFargif has a reputation beyond reputeFargif has a reputation beyond repute

Quote:
Originally Posted by Orka_n View Post
I like you already, now don't go crazy like most other Rafa fans.

Welcome to MTF, the Land of the Blind.
Man if that´s Davydenko then thats my Kriptonite. I can take Nole and Berdyche Gulbis and Rosol, even Darcis.

But that guy argh.
Fargif is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 01-05-2014, 08:33 AM   #40
country flag Fargif
Registered User

Fargif has a reputation beyond reputeFargif has a reputation beyond reputeFargif has a reputation beyond reputeFargif has a reputation beyond reputeFargif has a reputation beyond reputeFargif has a reputation beyond reputeFargif has a reputation beyond reputeFargif has a reputation beyond reputeFargif has a reputation beyond reputeFargif has a reputation beyond reputeFargif has a reputation beyond repute

Quote:
Originally Posted by Orka_n View Post
I like you already, now don't go crazy like most other Rafa fans.

Welcome to MTF, the Land of the Blind.
Quote:
Originally Posted by Unforced Terror View Post
funny how none of the portugese posters have portugese flags. Speaks volumes about how much shame Lenders has brought to the country.
Im proud of my country, not in everything, but speacially my flag, dont know why others dont use them, but to each its own.

I wanted to respond to all but that would make alot of posts.

So thanks again for your greetings.
Fargif is offline View My Blog!   Reply With Quote
Reply

Thread Tools

Posting Rules