SOMMER! - Page 2 - MensTennisForums.com

MensTennisForums.com

MenstennisForums.com is the premier Men's Tennis forum on the internet. Registered Users do not see the above ads.Please Register - It's Free!

Reply

Old 05-07-2005, 06:34 PM   #16
country flag GermanBoy
Registered User

GermanBoy's Avatar

GermanBoy has a reputation beyond reputeGermanBoy has a reputation beyond reputeGermanBoy has a reputation beyond reputeGermanBoy has a reputation beyond reputeGermanBoy has a reputation beyond reputeGermanBoy has a reputation beyond reputeGermanBoy has a reputation beyond reputeGermanBoy has a reputation beyond reputeGermanBoy has a reputation beyond reputeGermanBoy has a reputation beyond reputeGermanBoy has a reputation beyond repute
Default Re: SOMMER!

Quote:
Originally Posted by Neely
Wenn ich dich mit solchen Ausdrücken überfordere, dann sags ruhig
Absolut!
Hiii alex! My exams aren't done yet, i finish on the 26th Aw hun, at least now your college work is done you have less distractions from the task at hand Try and stay calm, be strong and have confidence in the wonderful person you are! x
Quote:
Originally Posted by Avid Merrion
lol Alex, you're so goddamn demanding
GermanBoy is offline View My Blog!   Reply With Quote
Sponsored Links
Advertisement

Old 05-08-2005, 03:08 PM   #17
country flag NiciSunflower
Registered User

NiciSunflower's Avatar

NiciSunflower has a reputation beyond reputeNiciSunflower has a reputation beyond reputeNiciSunflower has a reputation beyond reputeNiciSunflower has a reputation beyond reputeNiciSunflower has a reputation beyond reputeNiciSunflower has a reputation beyond reputeNiciSunflower has a reputation beyond reputeNiciSunflower has a reputation beyond reputeNiciSunflower has a reputation beyond reputeNiciSunflower has a reputation beyond reputeNiciSunflower has a reputation beyond repute

Quote:
Originally Posted by deflori
Was willste denn da saubermachen?
Ist doch auch nicht anderes als in der Halle ode trägst du deine Klamotten 2 times?
Also ich weiß nicht wie's dir geht, aber meine Schuhe sehen immer aus wie Sau. Das Sauberschubbern nervt dann schon. Und nein, natürlich trag ich die Klamotten nicht 2mal, aber bevor ich sie in die Tasche stecke, zum heimtragen, versuch ich schon, sie einigermaßen sandfrei zu bekommen. Sonst hab' ich das Zeuch nämlich im Keller vor der WaMa liegen, und spätestens da wird's unschön.

Aber lass mich raten, du lässt waschen, gell?
Old 05-08-2005, 10:50 PM   #18
country flag deflori
Registered User

deflori's Avatar

deflori has a reputation beyond reputedeflori has a reputation beyond reputedeflori has a reputation beyond reputedeflori has a reputation beyond reputedeflori has a reputation beyond reputedeflori has a reputation beyond reputedeflori has a reputation beyond reputedeflori has a reputation beyond reputedeflori has a reputation beyond reputedeflori has a reputation beyond reputedeflori has a reputation beyond repute

hihihi ja das lasse ich noch - frägt sich wie lange(hehe)

Und du,mit den Schuhen da mach ich mir gar keinen Stress,ich mag es sogar wenn die so richtig schön voll Sand sind,siehe pic
Ist doch viel stylischer als mit nem sauberen aufzulaufen,aber Geschmäcker sind ja verschieden Anschliessend halt ab in ne Tüte und mit ins Auto,Sand in Räumen ist natürlich unschön

Hosen lassen sich ja nach kürzeren Matches nochmal tragen aber Shirt muss definiv sein...

Thread Tools

Posting Rules