Vorfreude - Page 2 - MensTennisForums.com

MensTennisForums.com

MenstennisForums.com is the premier Men's Tennis forum on the internet. Registered Users do not see the above ads.Please Register - It's Free!

Reply

Old 04-07-2005, 06:39 PM   #16
country flag NiciSunflower
Registered User

NiciSunflower's Avatar

NiciSunflower has a reputation beyond reputeNiciSunflower has a reputation beyond reputeNiciSunflower has a reputation beyond reputeNiciSunflower has a reputation beyond reputeNiciSunflower has a reputation beyond reputeNiciSunflower has a reputation beyond reputeNiciSunflower has a reputation beyond reputeNiciSunflower has a reputation beyond reputeNiciSunflower has a reputation beyond reputeNiciSunflower has a reputation beyond reputeNiciSunflower has a reputation beyond repute
Default Re: Vorfreude

Auf RG und Wimbledon und wenn ich dann nicht grad Examensklausuren hab, dann freu ich mich auch auf Basel, zum Hinfahren halt. Ist ja nicht so weit weg von Freiburg.
Advertisement

Old 04-09-2005, 10:08 AM   #17
country flag Truc
Registered User

Truc's Avatar

Truc has a reputation beyond reputeTruc has a reputation beyond reputeTruc has a reputation beyond reputeTruc has a reputation beyond reputeTruc has a reputation beyond reputeTruc has a reputation beyond reputeTruc has a reputation beyond reputeTruc has a reputation beyond reputeTruc has a reputation beyond reputeTruc has a reputation beyond reputeTruc has a reputation beyond repute

Roland-Garros, eindeutig. Ich liebe Sandplatztennis, Rasentennis ist nicht mein Ding, zu schnell, zu viele gute Aufschläger, zu viel Regen...
Außerdem sind die Fernsehübertragungen von den French Open hier viel besser. Ich hoffe nur, dass uns Eurosport diesmal diese ganzen Radsport-Unterbrechungen am Nachmittag erspart, das war letztes Jahr ziemlich frustrierend.
Truc is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 04-10-2005, 08:22 PM   #18
country flag deflori
Registered User

deflori's Avatar

deflori has a reputation beyond reputedeflori has a reputation beyond reputedeflori has a reputation beyond reputedeflori has a reputation beyond reputedeflori has a reputation beyond reputedeflori has a reputation beyond reputedeflori has a reputation beyond reputedeflori has a reputation beyond reputedeflori has a reputation beyond reputedeflori has a reputation beyond reputedeflori has a reputation beyond repute

Roland Garros!! Definitiv!

Bin ein Freund der "Wühlerfraktion",die geilsten Rallys gibt es zudem auch auf Sand,Clay Forever !

Thread Tools

Posting Rules