Who's going? - Page 19 - MensTennisForums.com

MensTennisForums.com

MenstennisForums.com is the premier Men's Tennis forum on the internet. Registered Users do not see the above ads.Please Register - It's Free!

Reply

Old 02-19-2005, 12:12 PM   #271
country flag saskia_kane
Registered User

saskia_kane's Avatar

saskia_kane is a splendid one to beholdsaskia_kane is a splendid one to beholdsaskia_kane is a splendid one to beholdsaskia_kane is a splendid one to beholdsaskia_kane is a splendid one to beholdsaskia_kane is a splendid one to beholdsaskia_kane is a splendid one to behold
Default Re: Who's going?

ik was er gisteren.... Kheb nog iets te hard Roger lopen schreeuwen, waardoor een aantal mensen achter mij een beetje gingen zeuren haahha....
maar was een mooie wedstrijd, roger was niet helemaal in vorm.
En ook Henman- ancic gezien!!! wow wat was dat een mooie wedstrijd! en die Ancic is echt goed!!! Daar gaat roger het vandaag volgens mij nog wel moeilijk mee krijgen!!

Roger Federer

Passenger #76 on the Federer Express
saskia_kane is offline View My Blog!   Reply With Quote
Sponsored Links
Advertisement

Old 02-19-2005, 01:58 PM   #272
country flag RogiNie
Registered User

RogiNie's Avatar

RogiNie has a reputation beyond reputeRogiNie has a reputation beyond reputeRogiNie has a reputation beyond reputeRogiNie has a reputation beyond reputeRogiNie has a reputation beyond reputeRogiNie has a reputation beyond reputeRogiNie has a reputation beyond reputeRogiNie has a reputation beyond reputeRogiNie has a reputation beyond reputeRogiNie has a reputation beyond reputeRogiNie has a reputation beyond repute

Quote:
Originally Posted by saskia_kane
ik was er gisteren.... Kheb nog iets te hard Roger lopen schreeuwen, waardoor een aantal mensen achter mij een beetje gingen zeuren haahha....
maar was een mooie wedstrijd, roger was niet helemaal in vorm.
En ook Henman- ancic gezien!!! wow wat was dat een mooie wedstrijd! en die Ancic is echt goed!!! Daar gaat roger het vandaag volgens mij nog wel moeilijk mee krijgen!!
Ik was er ook gisteren? waar zat je ongeveer??
kvond het ook een wedstrijd... Achteraf was Roger echt droog ... het hele publiek lag in een deuk

Jarkko Nieminen > Janko Tipsarevic > Mario Ancic > Gilles Muller > Marco Chiudinelli > David Nalbandian
RogiNie is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 02-19-2005, 03:01 PM   #273
country flag Cervantes
Registered User

Cervantes's Avatar

Cervantes has a reputation beyond reputeCervantes has a reputation beyond reputeCervantes has a reputation beyond reputeCervantes has a reputation beyond reputeCervantes has a reputation beyond reputeCervantes has a reputation beyond reputeCervantes has a reputation beyond reputeCervantes has a reputation beyond reputeCervantes has a reputation beyond reputeCervantes has a reputation beyond reputeCervantes has a reputation beyond repute

Quote:
Originally Posted by Lady_Carlita
dat was ik dus!! Hey Buuf!!

het viel achteraf wel mee, en ben wel blij met het racket 2ehands of niet
2ehands of niet, toch leuk. en dan loop je maar een weekje mank

Berdych, Blake, J. Johansson, Ljubicic, Nalbandian and Tursunov

2005 PAW Year-end ranking: 1
2006 PAW Year-end ranking: 1
2007 PAW Year-end ranking: 6

Career titles (7): 2004 – Toronto AMS; 2005 – Monte Carlo AMS, Roland Garros, Kitzbühel; 2006 – Doha, Beijing; 2007 - Kitzbühel.
Finalist (3): 2005 – Miami AMS, Barcelona; 2006 – Bastad.
Cervantes is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 02-19-2005, 03:08 PM   #274
country flag Cervantes
Registered User

Cervantes's Avatar

Cervantes has a reputation beyond reputeCervantes has a reputation beyond reputeCervantes has a reputation beyond reputeCervantes has a reputation beyond reputeCervantes has a reputation beyond reputeCervantes has a reputation beyond reputeCervantes has a reputation beyond reputeCervantes has a reputation beyond reputeCervantes has a reputation beyond reputeCervantes has a reputation beyond reputeCervantes has a reputation beyond repute

Quote:
Originally Posted by RogiNie
Ik was er ook gisteren? waar zat je ongeveer??
kvond het ook een wedstrijd... Achteraf was Roger echt droog ... het hele publiek lag in een deuk
ik ben gisteren ook nog geweest. ik was al twee keer geweest maar ik had Roger nog niet gezien, dus moest ik nog een keer. ik had eerder in de week wat mede fans leren kennen en er was in hun vak nog plaats, dus ik kon nog eerste ring zitten ook

de westrijden vond ik trouwens beiden erg goed, hoewel Roger wel wat veel fouten maakte, vooral in de 1e set. maar als het echt nodig is dan staat ie er toch. vooral aan het eind van de tweede set vanaf breakpoint op 5-5 had ie echt een reeks met superpunten

Berdych, Blake, J. Johansson, Ljubicic, Nalbandian and Tursunov

2005 PAW Year-end ranking: 1
2006 PAW Year-end ranking: 1
2007 PAW Year-end ranking: 6

Career titles (7): 2004 – Toronto AMS; 2005 – Monte Carlo AMS, Roland Garros, Kitzbühel; 2006 – Doha, Beijing; 2007 - Kitzbühel.
Finalist (3): 2005 – Miami AMS, Barcelona; 2006 – Bastad.
Cervantes is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 02-19-2005, 03:43 PM   #275
country flag CooCooCachoo
MONSOON season.

CooCooCachoo's Avatar

CooCooCachoo has a reputation beyond reputeCooCooCachoo has a reputation beyond reputeCooCooCachoo has a reputation beyond reputeCooCooCachoo has a reputation beyond reputeCooCooCachoo has a reputation beyond reputeCooCooCachoo has a reputation beyond reputeCooCooCachoo has a reputation beyond reputeCooCooCachoo has a reputation beyond reputeCooCooCachoo has a reputation beyond reputeCooCooCachoo has a reputation beyond reputeCooCooCachoo has a reputation beyond repute

Ik ga morgen nog

Bachinger|Brands|Broady|Clezar|Crivoi|Crugnola|Cue vas|Eysseric|Giannessi|Gombos|Granollers
Grigelis|Huta Galung|Ilhan|Korolev|Kudla|Al. Kuznetsov|Lammer|Mannarino
Menendez|Naso|Paire|Peliwo|Polansky|Robert|Smyczek |J. Sousa|Sweeting

CooCooCachoo is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 02-19-2005, 04:10 PM   #276
country flag RogiNie
Registered User

RogiNie's Avatar

RogiNie has a reputation beyond reputeRogiNie has a reputation beyond reputeRogiNie has a reputation beyond reputeRogiNie has a reputation beyond reputeRogiNie has a reputation beyond reputeRogiNie has a reputation beyond reputeRogiNie has a reputation beyond reputeRogiNie has a reputation beyond reputeRogiNie has a reputation beyond reputeRogiNie has a reputation beyond reputeRogiNie has a reputation beyond repute

Quote:
Originally Posted by Cervantes
ik ben gisteren ook nog geweest. ik was al twee keer geweest maar ik had Roger nog niet gezien, dus moest ik nog een keer. ik had eerder in de week wat mede fans leren kennen en er was in hun vak nog plaats, dus ik kon nog eerste ring zitten ook

de westrijden vond ik trouwens beiden erg goed, hoewel Roger wel wat veel fouten maakte, vooral in de 1e set. maar als het echt nodig is dan staat ie er toch. vooral aan het eind van de tweede set vanaf breakpoint op 5-5 had ie echt een reeks met superpunten
!!
Roger was idd wat slordig vooral aan het begin vd 1e set... maar t was wel een hele coole wedstrijd!

Jarkko Nieminen > Janko Tipsarevic > Mario Ancic > Gilles Muller > Marco Chiudinelli > David Nalbandian
Old 02-19-2005, 04:12 PM   #277
country flag RogiNie
Registered User

RogiNie's Avatar

Quote:
Originally Posted by CooCooCachoo
Ik ga morgen nog
cool!! je had toch ook kaartjes gewonnen met die sms actie?? weet je waar je je kaartjes moet ophalen?? hopelijk zit roger in de finale JE gaat toch wel cheeren voor hem he!!

Old 02-21-2005, 12:16 PM   #278
country flag SuperFurryAnimal
Registered User

SuperFurryAnimal's Avatar

SuperFurryAnimal has a reputation beyond reputeSuperFurryAnimal has a reputation beyond reputeSuperFurryAnimal has a reputation beyond reputeSuperFurryAnimal has a reputation beyond reputeSuperFurryAnimal has a reputation beyond reputeSuperFurryAnimal has a reputation beyond reputeSuperFurryAnimal has a reputation beyond reputeSuperFurryAnimal has a reputation beyond reputeSuperFurryAnimal has a reputation beyond reputeSuperFurryAnimal has a reputation beyond reputeSuperFurryAnimal has a reputation beyond repute

jammer dat het alweer afgelopen is...
Kan niet wachten tot Rosmalen!

Member of the Mohamed Lahyani Appreciation Society

Visit AZ FANPAGE
SuperFurryAnimal is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 02-21-2005, 06:19 PM   #279
country flag CooCooCachoo
MONSOON season.

CooCooCachoo's Avatar

CooCooCachoo has a reputation beyond reputeCooCooCachoo has a reputation beyond reputeCooCooCachoo has a reputation beyond reputeCooCooCachoo has a reputation beyond reputeCooCooCachoo has a reputation beyond reputeCooCooCachoo has a reputation beyond reputeCooCooCachoo has a reputation beyond reputeCooCooCachoo has a reputation beyond reputeCooCooCachoo has a reputation beyond reputeCooCooCachoo has a reputation beyond reputeCooCooCachoo has a reputation beyond repute

Quote:
Originally Posted by RogiNie
cool!! je had toch ook kaartjes gewonnen met die sms actie?? weet je waar je je kaartjes moet ophalen?? hopelijk zit roger in de finale JE gaat toch wel cheeren voor hem he!!
Ja klopt En ik was voor Ivan Sorry

Bachinger|Brands|Broady|Clezar|Crivoi|Crugnola|Cue vas|Eysseric|Giannessi|Gombos|Granollers
Grigelis|Huta Galung|Ilhan|Korolev|Kudla|Al. Kuznetsov|Lammer|Mannarino
Menendez|Naso|Paire|Peliwo|Polansky|Robert|Smyczek |J. Sousa|Sweeting

CooCooCachoo is offline View My Blog!   Reply With Quote
Reply

Thread Tools

Posting Rules