Omdat we niet willen onderdoen voor het Nederlandse topic... #2 - Page 451 - MensTennisForums.com

MensTennisForums.com

MenstennisForums.com is the premier Men's Tennis forum on the internet. Registered Users do not see the above ads.Please Register - It's Free!

Reply

Old 04-09-2012, 05:54 PM   #6751
country flag Bart.
Registered User

Bart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond repute
Default Re: Omdat we niet willen onderdoen voor het Nederlandse topic... #2

Quote:
Originally Posted by Chiudi-fan View Post
Ik heb het naar mijn zin op het werk, ik heb er mijn plek gevonden, dus zo lang ik daar kan blijven, zal ik ook in Roermond zijn. Weet natuurlijk niet wat er in de toekomst gaat gebeuren.

***check je inbox zo even***
Dan heb je inderdaad weinig reden om weg te gaan
Bart. is offline View My Blog!   Reply With Quote
Sponsored Links
Advertisement

Old 04-09-2012, 06:00 PM   #6752
country flag Bart.
Registered User

Bart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond repute

Stiekem kijk ik ook wel wat rond natuurlijk, maar ik zou toch graag nog wat meer sparen voordat ik de stap zet.
Bart. is offline View My Blog!   Reply With Quote
Old 04-09-2012, 06:00 PM   #6753
country flag Nymeria
Chiudi-fan

Nymeria's Avatar

Nymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond repute

Quote:
Originally Posted by Snowwy View Post
We are past 5000 posts in this thread, can we make a part #3 sometime soon
Sorry, didn't know we had to do so ourself.

Bart, start jij de nieuwe thread bij de volgende post?

Quote:
Originally Posted by Bart. View Post
Dan heb je inderdaad weinig reden om weg te gaan
Precies en mijn baas geeft ook aan dat ze mij op het werk ook niet kwijt willen, dus nog meer reden om te blijven. Soms moet je je dromen ook aanpassen natuurlijk. Dan maar wat extra en langere vakanties naar Zwitserland plannen.

Hopp Suisse!
Nymeria is offline View My Blog!   Reply With Quote
Reply

Thread Tools

Posting Rules