Mens Tennis Forums banner

Omdat we niet willen onderdoen voor het Nederlandse topic.....#3

156K views 3K replies 8 participants last post by  Bart. 
#1 · (Edited)
Precies en mijn baas geeft ook aan dat ze mij op het werk ook niet kwijt willen, dus nog meer reden om te blijven. Soms moet je je dromen ook aanpassen natuurlijk. Dan maar wat extra en langere vakanties naar Zwitserland plannen.
Mooi om te horen :) En natuurlijk moet je je plannen aanpassen. Als we alles op voorhand al zouden weten, zou dat het plannen een stuk vlotten kunnen laten verlopen :lol:
 
#242 ·
In principe zal ik de komende drie dagen ook 8+ uur werken, dus ik ga mijn 40 uur gewoon halen, terwijl ik er maar 32 hoef deze week. Heb ik tenminste wat uurtjes die ik op kan nemen in mijn volgende vakantie :p

Ja het was ontzettend effectief, had sowieso in de basis 8 uur al veel afgehandeld en dan heb ik nog effectief doorgewerkt in die 3 uur ook. Hopelijk gaat het morgen net zo goed.
 
#244 ·
In principe zal ik de komende drie dagen ook 8+ uur werken, dus ik ga mijn 40 uur gewoon halen, terwijl ik er maar 32 hoef deze week. Heb ik tenminste wat uurtjes die ik op kan nemen in mijn volgende vakantie :p

Ja het was ontzettend effectief, had sowieso in de basis 8 uur al veel afgehandeld en dan heb ik nog effectief doorgewerkt in die 3 uur ook. Hopelijk gaat het morgen net zo goed.
Dat is dan toch altijd wel het positieve daaraan, dat je die uren gewoon als vakantie kunt opnemen :)

Was je niet te moe van de dag ervoor?:p
 
#247 ·
ik kan er niet heel erg mee zitten, zit sowieso nog niet echt in de ek-sfeer. Het zou wel jammer zijn als ze er nu uit liggen, maar altijd maar door is ook verwennerij. Ik vind het ook overdreven hoe sommige mensen er een drama van kunnen maken, het is maar voetbal.
 
#254 ·
Oh ja, ging je nu de eerste (volgende week) of de tweede week? Ben het vergeten :eek:

Heb eindelijk besloten wanneer ik vakantie ga nemen. De eerste week van juli en dan nog een weekje ergens tegen het einde van de zomer. Twee of drie weken na elkaar uit routine zijn, vind ik een beetje te lang.
 
#255 ·
Komende week, we vertrekken dinsdagochtend :bounce:

Klinkt als een goed plan, om de weken een beetje te spreiden. Precies ook wat ik doe. Ik vind 3 weken erg lang, zeker als je nergens heen gaat. Ik twijfel nog een beetje hoe lang ik in augustus vrij pak, 1 of 1,5 week
 
#261 · (Edited)
Ik heb dan toch gedaan wat je hebt gezegd. Na jaren nog eens een gesprek gestart (of hij met mij eigenlijk) met onze lieve Kroaat en gezegd dat ik je hebt ontmoet...hij zij niks.:lol: Enkel opscheppen over zichzelf, niet normaal. Nu heb ik het wel opnieuw weer gehad voor een aantal jaar met hem :lol:
 
#263 ·
:rolls: wel grappig, dat je toch een gesprek gestart bent. Ik ben benieuwd of hij tegen mij nog iets zou zeggen, maar ik heb zijn e-mail niet eens meer. Ik zou wijs moeten zijn, en er ook niet naar vragen, want ik geloof dat ik me nog altijd aan hem zou ergeren :lol:

Had hij nog iets interessants om over op te scheppen?
 
This is an older thread, you may not receive a response, and could be reviving an old thread. Please consider creating a new thread.
Top