Mens Tennis Forums banner

Omdat we niet willen onderdoen voor het Nederlandse topic... #2

412K views 7K replies 14 participants last post by  Nymeria 
#1 ·
Omdat we niet willen onderdoen voor het Nederlandse topic...

... maken we er hier een voor de Vlamingen ;)

hoeveel zitten er hier eigenlijk? En helaas kan ik er geen maken in het Frans omdat het mijne nogal aan de slechte kant is (om het zacht uit te drukken :lol: )

laten we er een interessante discussie van maken!! :cool:
 
#2,131 ·
Precies...


Ben net gaan uiteten met twee vrienden van mij, en ben tot de conclusie gekomen dat ik de zomer met allemaal leuke activiteiten misschien moet gaan "samenvatten" Serieus, ik ga het echt niet kunnen veroorloven dit jaar om naar alles te gaan wat ik normaal doe. Waarom vallen alle leuke evenementen (tennis etc.) altijd in dezelfde korte periode? :p
 
#2,133 ·
zal ik eerst een fatsoenlijke fiets moeten kopen... maar sommige toernooien liggen misschien toch te ver weg om per fiets heen (en vooral 's avonds terug) te gaan :lol:

Wow, krijg je elke week geld overgemaakt? :) Bij ons gaat dat altijd per maand.
Je had die baan toch om te sparen voor Amerika? :p
 
#2,134 ·
Misschien dat er een speler vriendelijk genoeg is om een hotelkamer voor jou te regelen? Jij krijgt dat toch altijd voor elkaar:p

Ja, een deel wordt wekelijks uitbetaald, de rest komt er maadelijks op:)
Ja, maar zelfs dat :tape: Zal het moeilijk vinden op het dan allemaal ineens uit te geven :p

En trouwens, met die griep hoop ik dat die reis door zal gaan...
 
#2,137 ·
Dat heb ik nog nooit voor elkaar gekregen hoor :lol: ik ga niet verder dan spelersauto's regelen :p

Oh dat is wel fijn, zeker in het begina ls je nog niet zo'n basis hebt opgebouwd.
Ja ineens uitgeven is niet leuk, *denkt aan Aussie ticket, dat deed pijn* :p

Dat is wel waar ja, maar hopelijk is het met die griep dan een beetje over!
 
#2,270 ·
Niks speciaals, ik heb dinsdag examen wiskunde dus ja.:eek: Ook de reden waarom ik vandaag een dag vrij heb genomen, om mijn examen voor te bereiden:p Trouwens, op mijn verjaardag moet ik altijd leren, dus ik ben er wel aan gewoon geraakt.

Ik verjaar trouwens niet meer, daar ben ik al te oud voor geworden :(
 
#2,281 ·
Een ander "probeem" is dat ik ook snel nog twee keuzevakken moet kiezen voor volgend jaar. Van die vakken die ik eerst wou volgen is er één verplicht geworden, en het andere is afgeschaft:eek: Ben dus weer sterk aan het twijfelen welke andere is dan zou volgen. En als ik begin te twijfelen, geraak ik er nooit meer uit :eek:
 
#2,302 ·
ik ben eht er inderdaad niet mee eens, ik hoop op een Gonzalez-Federer finale :lol:

Ik snap jouw beredenering en ik weet dat er ook wel veel mensen zijn die er zo over denken. Al heb ik het gevoel dat ook heel veel mensen willen dat FEderer de finale speelt en deze keer wint. Er zijn er superveel die hem het record gunnen. Ik hoop er natuurlijk ook op, ik zou het geweldig vinden een feestje te kunnen vieren zondag, in Halle :lol:
 
#2,327 ·
Mijn allerlaaste examen gehad voor dit jaar en het heeft alles verkloot:eek: Er waren 2 dingetjes uit heel die cursus die ik minder goed kon en je kon al raden wat hij vroeg :mad:

Mijn doel om geen herexamen te hebben deze zomer kan ik nu wel vergeten. En het ging zo goed, tot het laatste:rolleyes: Misschien heb ik toch nog genoeg voor een deliberatie, dus daar hoop ik nu op...
 
#2,338 ·
Dat is wel jammer, misschien dat er later in het jaar mensen die vast in dienst zijn op vakantie gaan, dat je hun werk over kan nemen?

Yep, het is toch fijn dat ik daar elke keer terug kan komen. Maar ik ehb misschien ook een andere functie ergens voor een langere tijd, ik hoop het, want het is irritant bij dit werk dat ik weet dat het maar tijdelijk is
 
This is an older thread, you may not receive a response, and could be reviving an old thread. Please consider creating a new thread.
Top