Mens Tennis Forums banner

Omdat we niet willen onderdoen voor het Nederlandse topic... #2

412K views 7K replies 14 participants last post by  Nymeria 
#1 ·
Omdat we niet willen onderdoen voor het Nederlandse topic...

... maken we er hier een voor de Vlamingen ;)

hoeveel zitten er hier eigenlijk? En helaas kan ik er geen maken in het Frans omdat het mijne nogal aan de slechte kant is (om het zacht uit te drukken :lol: )

laten we er een interessante discussie van maken!! :cool:
 
#1,544 ·
Re: Omdat we niet willen onderdoen voor het Nederlandse topic...

ik moet juist tussen het werken door af en toe online kunnen, dan concentreer ik me beter op de momenten dat ik aan mijn opdracht werk... ik heb gelukkig genoeg controle om te werken, als mijn laptop aanstaat. En ik vermoed gewoon een fatsoenlijk werk te kunnen leveren!
 
#1,560 ·
Re: Omdat we niet willen onderdoen voor het Nederlandse topic...

Nou dat is sowieso standaard hier, maar normaal moet je je abonnement met 2 jaar verlengen om een telefoon gratis te krijgen. De actie was dat je nu maar één jaar je abonnement hoefde te verlengen om diezelfde telefoon gratis te krijgen. Daarnaast heb ik onbeperkt internet voor minder dan 5 euro (en dat kan ik opzeggen wanneer ik wil en dat zal ik ook op gaan zeggen na één of twee maandjes uitproberen,omdat ik toch bijna overal internet met mijn laptop heb) en ik krijg de eerste twee maanden korting op mijn abonnement :) niet slecht!
 
This is an older thread, you may not receive a response, and could be reviving an old thread. Please consider creating a new thread.
Top