Mens Tennis Forums banner

You know its a good time to be Ivan Ljubicic when

1K views 10 replies 9 participants last post by  Fergie 
#1 ·
you get a Porsche Turbo 996 as a gift. :speakles: who would buy Ljubo a 100k gift ;)

Ljubičić: Najluđa kupovina mi je Porsche Turbo 996 Piše: Gordan Gabrovec
U šestom, posljednjem broju newslettera uoči Masters Cupa, Ivan Ljubičić je gostovao u rubrici “6 pitanja” u kojoj su prije najboljega hrvatskog tenisača gostovali Federer, Nadal, Nalbandian...

ZAGREB - U šestom, posljednjem broju newslettera uoči Masters Cupa, Ivan Ljubičić je gostovao u rubrici “6 pitanja” u kojoj su prije najboljega hrvatskog tenisača gostovali Roger Federer, Rafael Nadal, David Nalbandian...

Koji vam je najdraži film svih vremena?
- Oceanovih 11.
Koje vam je najdraže jelo i zašto?
- Sushi. To je lagan, idealan obrok.
Koja je vaša najluđa kupovina?
- Porsche Turbo 996.
Kojih biste dvoje ljudi obavezno pozvali na večeru kojoj ste domaćin?
- Thomasa Johanssona i njegovu suprugu Giselu.
Kad biste imali priliku upoznati bilo koju osobu, tko bi to bio i zašto?
- Michael Jordan. On je fantastičan sportaš.

Što biste učinili kad biste imali moć učiniti bilo što?
- Mir u svijetu, previše je ratova ni za što, i osigurao bih hranu za sve. gg

which leads me to the next topic...Do tennis players really need cars
they're on the road for 11months a year, and the 1 month left they take vaction.

discuss as i go take the US Citizenship test... Clinton was the first president of USA right?

#2 ·
you get a Porsche Turbo 996 as a gift. :speakles: who would buy Ljubo a 100k gift ;)

which leads me to the next topic...Do tennis players really need cars
they're on the road for 11months a year, and the 1 month left they take vaction.

discuss as i go take the US Citizenship test... Clinton was the first president of USA right?
Actually Andy Roddick was.:)

This is an older thread, you may not receive a response, and could be reviving an old thread. Please consider creating a new thread.