MensTennisForums.com - View Single Post - Add fuel to the fire aka Clay Season

View Single Post

Old 04-25-2010, 07:39 PM   #23
country flag Marine
Registered User

Marine's Avatar

Marine has a reputation beyond reputeMarine has a reputation beyond reputeMarine has a reputation beyond reputeMarine has a reputation beyond reputeMarine has a reputation beyond reputeMarine has a reputation beyond reputeMarine has a reputation beyond reputeMarine has a reputation beyond reputeMarine has a reputation beyond reputeMarine has a reputation beyond reputeMarine has a reputation beyond repute
Default Re: Add fuel to the fire aka Clay Season

In Tunis, arnaud plays a qualifier at first round (Torebko) and plays with Ascione in double.

It seems he will play with Lindstedt in Estoril. (You know, the guy who USES internet ...lol)

(Men med tanke på att jag ska spela Estoril om en dryg vecka så kände jag inte för att riskera inställda flyg just dit. Tycker det är rätt långt att köra bil Båstad-Estoril. Det är en av anledningarna till varför jag åkte till södra Frankrike och vilar ut mig i några dagar. Förhoppningsvis funkar flyget då, för jag vill även inte åka bil härifrån. Jag spelar för övrigt med Arnaud Clement igen nere i Estoril.) =) Thanks google lol

Guy Forget
Marine is offline View My Blog!   Reply With Quote