MensTennisForums.com - View Single Post - ~* HoT PiX Of RaFa*~ part 1

View Single Post

Old 12-15-2004, 02:31 PM   #146
country flag brazuca5copas
Registered User

brazuca5copas's Avatar

brazuca5copas has a reputation beyond reputebrazuca5copas has a reputation beyond reputebrazuca5copas has a reputation beyond reputebrazuca5copas has a reputation beyond reputebrazuca5copas has a reputation beyond reputebrazuca5copas has a reputation beyond reputebrazuca5copas has a reputation beyond reputebrazuca5copas has a reputation beyond reputebrazuca5copas has a reputation beyond reputebrazuca5copas has a reputation beyond reputebrazuca5copas has a reputation beyond repute
Default Re: ~* HoT PiX Of RaFa*~

it was a match for charity , of course. Friends of Ronaldo x Friends of Zidane. Nadal play for the Ronaldo's team (Michael Schumacher too). The match was yesterday in Santiano Bernabeu Stadim in Madrid.
AMIGOS DE RONALDO 4
Casillas; Sergi, Roberto Carlos, Helguera, Roque Junior; Davids, Mauro Silva; Figo, Schumacher, Ewerthon, Rafael Nadal; Ronaldo. También jugaron Valdo, Carlos Sainz, Mascherano, Yorke, Fernando Torres, Walter Samuel, Frey, Ricardo Costa, Sorin, Rossicky, Koller, Butragueño, Bonfin, Gascoigne y Sun Xiang.
AMIGOS DE ZIDANE 4
Cañizares; Salgado, Marchena, Panucci, Solari; Zidane, Redondo; Beckham, Luque, Raúl; Tristán. También jugaron Oliseh, De Pedro, Stankovic, Vukic, Ailton, Schumacher, Molina, Fernando Verdasco, Pachón, Yakin, Lincoln, Suker, Mijatovic, Cavallero, Jankulovski, Manchev, Suazo y González.

Rafael Nadal: "Estuve un poco perdido"
"Estoy muy contento de haber participado en un acto como este y ayudar a niños que no han tenido nuestra suerte. He jugado al fútbol hasta los trece años y creo que me he defendido bien. Estaba un poco perdido, porque Scolari me puso de lateral. No sabía dónde moverme, pero Sorín me dijo que si quería podía subir más arriba, que no pasaba nada. Ha sido todo muy bonito".

Some anothers match pics. Nadal is in the last 4 pics.
Attached Images
File Type: jpg todos_ap.jpg (26.7 KB, 146 views)
File Type: jpg ronaldo_zidane_juliopalomar.jpg (30.4 KB, 83 views)
File Type: jpg recorte.jpg (14.9 KB, 81 views)
File Type: jpg 11.jpg (7.5 KB, 334 views)
File Type: jpg 08.jpg (10.1 KB, 281 views)
File Type: jpg 12.jpg (11.9 KB, 160 views)
File Type: jpg 14.jpg (11.0 KB, 185 views)
brazuca5copas is offline View My Blog!