MensTennisForums.com - View Single Post - Juan Carlos' LUSH Photo Thread

View Single Post

Old 03-05-2010, 08:02 PM   #91
country flag Arwelya
Registered User

Arwelya's Avatar

Arwelya has a reputation beyond reputeArwelya has a reputation beyond reputeArwelya has a reputation beyond reputeArwelya has a reputation beyond reputeArwelya has a reputation beyond reputeArwelya has a reputation beyond reputeArwelya has a reputation beyond reputeArwelya has a reputation beyond reputeArwelya has a reputation beyond reputeArwelya has a reputation beyond reputeArwelya has a reputation beyond repute
Default Re: The No One Can Decide Whether JC's Hair is Better Short or Long Photo Thread

A new blog!

Hola a todos! Quiero empezar enviando noticias de comienzo de recuperacion, cada vez me encuentro mejor y ayer me volvieron a infiltrar la rodilla. En la Academia llevo ya unos días haciendo mucho trabajo con Víctor, mi fisioterapeuta. Todo para intentar empezar a entrenar al tenis como muy pronto el lunes. Ayer estuve disfrutando un rato de una comida en el hotel Ferrero con todo mi equipo en el que pudimos relajarnos un poco. Y como todos sabreis, hoy empieza la eliminatoria de España contra Suiza en Logroño donde juegan mis amigos Nico y Ferru. Desde Villena quiero enviarles muchos ánimos y a ver si podemos hacer que España vuelva a ganar otra vez. Un saludo y muchas gracias por vuestro apoyo. - Hi everyone! I want to start sending some news about my fitness and yesterday I treated my knee again. I've been for a long time working with my physiotherapist, Víctor, in my Academy. All this for trying to train tennis next Monday. In addition I've been enjoying of a lunch with all my team in Hotel Ferrero where we all could have some relaxing moments. And as you all know, today starts the Davis Cup eliminatory between Spain and Switzerland in La Rioja where my friends Nico and Ferru will play. From Villena I want to send them good luck and I wish Spain could win again. Greetings for all and thanks for all your support.

To me it looks like the long hair is coming back again
Arwelya is offline View My Blog!   Reply With Quote