MensTennisForums.com - View Single Post - Autumn 2009 - Indoor/Outdoor

View Single Post

Old 11-11-2009, 02:30 PM   #80
country flag novanora
Registered User

novanora's Avatar

novanora has a reputation beyond reputenovanora has a reputation beyond reputenovanora has a reputation beyond reputenovanora has a reputation beyond reputenovanora has a reputation beyond reputenovanora has a reputation beyond reputenovanora has a reputation beyond reputenovanora has a reputation beyond reputenovanora has a reputation beyond reputenovanora has a reputation beyond reputenovanora has a reputation beyond repute
Default Re: Autumn 2009 - Indoor/Outdoor

Quote:
Originally Posted by Puschkin View Post
Paul-Henri Mathieu se sépare de Courteau

Entraîné par Loic Courteau depuis un an, Paul-Henri Mathieu a décidé de mettre un terme à leur collaboration. Défait au premier tour à Bercy par Viktor Troicki (7/6 6/3 ab.), l'Alsacien estime avoir réalisé une saison "plate". "Il ne s'est rien passé en fait. Je me demande même comment je peux encore être 33e mondial. J'ai le sentiment de ne pas avoir progressé." La semaine prochaine, Paulo ira défendre son titre à l'Open de Caen avant de définitivement mettre un terme à sa saison. Et de choisir un nouvel entraîneur...

Source: http://www.welovetennis.fr/atp/17263...re-de-courteau

Separating from Courteau!
It can be expected although i kinda like Courteau. I saw Paulo had quite a few disagreement with Courteau during the training sessions in Shanghai. It seemed that he wasn't fully convinced and persuaded by Courteau to do in his way. I just had the feeling at that time that they could be separated at the end of the season.
novanora is offline View My Blog!   Reply With Quote