MensTennisForums.com - View Single Post - Omdat we niet willen onderdoen voor het Nederlandse topic... #2

View Single Post

Old 09-24-2009, 02:37 PM   #3059
country flag Bart.
Registered User

Bart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond repute
Default Re: Omdat we niet willen onderdoen voor het Nederlandse topic... #2

Quote:
Originally Posted by Chiudi-fan View Post
Oh gefeliciteerd gelukkig dat het zo mag, extra stimulans ook om extra hard te leren voor dat ene vak. Hopelijk valt alles goed dit jaar

Ja daar heb je gelijk in, een hele dag is veel te lang. Liever elke dag een paar uur.

Precies, kan ik tot rust komen Ik houd van rustige weekenden, beetje lezen, beetje online zijn.
Ja, inderdaad, maar ook extra stress natuurlijk... En gisteren hadden we het over de studiereis en ik denk dat de kans wel groot is dat we met de andere richting mee zullen gaan naar Amerika.

Ja, en vandaag had ik al een dag vrij

Ik zou ook nog eens graag een heel weekend thuis zijn, maar ik wil ook mijn werk nog niet opgeven...
Bart. is offline View My Blog!   Reply With Quote