MensTennisForums.com - View Single Post - Omdat we niet willen onderdoen voor het Nederlandse topic... #2

View Single Post

Old 09-23-2009, 05:37 PM   #3058
country flag Nymeria
Chiudi-fan

Nymeria's Avatar

Nymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond repute
Default Re: Omdat we niet willen onderdoen voor het Nederlandse topic... #2

Quote:
Originally Posted by Bart. View Post
Ik mag het dan toch doen dit jaar. Nu ja, ik moet er dan wel voor zorgen dat ik slaag voor dat ene vak in juni. Als ik dat heb gehaald, mag ik mijn thesis verdedigen in de herkansingen in augustus of september ofzo, wat natuurlijk een pak beter is dan in januari erna

Ja, dat wel Beter dat dan een volledige dag op school te moeten zijn

Nee, das waar, maar dan heb je wel in het weekend niks meer te doen
Oh gefeliciteerd gelukkig dat het zo mag, extra stimulans ook om extra hard te leren voor dat ene vak. Hopelijk valt alles goed dit jaar

Ja daar heb je gelijk in, een hele dag is veel te lang. Liever elke dag een paar uur.

Precies, kan ik tot rust komen Ik houd van rustige weekenden, beetje lezen, beetje online zijn.

Hopp Suisse!
Nymeria is offline View My Blog!   Reply With Quote