MensTennisForums.com - View Single Post - Omdat we niet willen onderdoen voor het Nederlandse topic... #2

View Single Post

Old 09-21-2009, 07:26 PM   #3053
country flag Bart.
Registered User

Bart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond repute
Default Re: Omdat we niet willen onderdoen voor het Nederlandse topic... #2

Quote:
Originally Posted by Chiudi-fan View Post
Haha ja altijd op die manier bekijken, anders bezwaar aan tekenen dat ze te lang niet antwoorden en dan alsnog toestemming krijgen...

Hoe veel uur heb je les per week? En hoe veel uur heb je dan voor je scriptie?

Gewoon te veel gepland. Natuurlijk werk ik 5 dagen per week, dan zit ik achter de computer en heb ik in de avonden niet altijd meer zin om online te zijn. En veel leuke dingen gepland, en veel gelezen...
Ja, want het jaar is tenslotte al begonnen ik weet nog niet waar ik aan toe ben

Van 2 tot 6 uur les per dag. Gelukkig geen dagen van 8.15 tot 17.45 Voor die thesis zijn eigenlijk niet echt uren voorzien, dus gewoon op vrije momenten waarschijnlijk...

Oh ja, je had heel je agenda hier al eens gepost
Bart. is offline View My Blog!   Reply With Quote