MensTennisForums.com - View Single Post - Omdat we niet willen onderdoen voor het Nederlandse topic... #2

View Single Post

Old 09-15-2009, 05:56 PM   #3049
country flag Bart.
Registered User

Bart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond repute
Default Re: Omdat we niet willen onderdoen voor het Nederlandse topic... #2

Fysica moet ik sowieso terug doen. Als dat nu in het eerste semester was geweest en slaagde voor dat examen in januari, dan kon ik me nog inschrijven in het tweede semester voor mijn thesis en alsnog verdedigen in juni, maar aangezien dat stomme vak ook in het tweede semster valt, is dat niet mogelijk natuurlijk

Zeker en dan zit ik ook niet met het gedacht dat ik er nóg eens een semster bij moet nemen en nóg langer moet wachten tot ik ben afgestudeerd. Ik denk niet dat dat goed zou zijn voor mijn motivatie...
Bart. is offline View My Blog!   Reply With Quote