MensTennisForums.com - View Single Post - Omdat we niet willen onderdoen voor het Nederlandse topic... #2

View Single Post

Old 09-15-2009, 02:44 PM   #3043
country flag Bart.
Registered User

Bart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond repute
Default Re: Omdat we niet willen onderdoen voor het Nederlandse topic... #2

Quote:
Originally Posted by Chiudi-fan View Post
jij bent ook al zo uit aan het kijken naar dagen vrij?
Ik kijk elke week opnieuw uit naar het weekend. Al kan dat ook zijn omdat de weekenden allemaal zo leuk zijn

Kom op, je kan het! Voor je het door hebt is het ook echt kerst, tijd vliegt als je bezig bent

Ik zal nu maar wachten op een antwoord of ik wel mág verder doen. Heb me vandaag opnieuw laten inschrijven, maar omdat ik dat ene stomme vak nog niet heb gehaald, mag ja normaal gezien nog niet aan je thesis beginnen... Heb een motivatiebrief moeten schrijven naar het opleidingshoofd en die moet er nu over beslissen..... Als blijkt dat het nu niet mag, weet ik niet of het wel zin heeft om nog langer te studeren. Ik wil dat niet en ik denk dat mijn ouders daar ook niet blij om zullen zijn...
Bart. is offline View My Blog!   Reply With Quote