MensTennisForums.com - View Single Post - Omdat we niet willen onderdoen voor het Nederlandse topic... #2

View Single Post

Old 09-11-2009, 02:53 PM   #3035
country flag Bart.
Registered User

Bart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond repute
Default Re: Omdat we niet willen onderdoen voor het Nederlandse topic... #2

Quote:
Originally Posted by Chiudi-fan View Post
Ik heb het gevoel dat er toch wel heel veel mensen zijn die tot eind twintigste studeren. Is dat in België zo anders? Maar ik snap dat je het ook wel tijd vindt om van de studie een einde te maken en een baan te gaan zoeken.

Nee dat is zeker al snel en het is beter als je dan al iets fatsoenlijks hebt, zodat je ook met de feedback iets kan
Waarschijnlijk niet, maar ik vind het toch niet echt een goede indruk geven als je eind de 20 gaat solliciteren als pas afgestudeerde...en langs de andere kant wil ik ook niet langer meer studeren en elke dag tussen die schoolkinderen zitten op de trein...

Ja, inderdaad, dus zorgen dat ik al zo veel mogelijk heb
Bart. is offline View My Blog!   Reply With Quote