MensTennisForums.com - View Single Post - Omdat we niet willen onderdoen voor het Nederlandse topic... #2

View Single Post

Old 09-09-2009, 07:02 PM   #3034
country flag Nymeria
Chiudi-fan

Nymeria's Avatar

Nymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond repute
Default Re: Omdat we niet willen onderdoen voor het Nederlandse topic... #2

Quote:
Originally Posted by Bart. View Post
Maar ik zal nu 25 zijn als ik dan mijn diploma haal, nog een jaar langer ben ik er 26 en dat vind ik echt wel iets te oud Mijn ouders trouwens ook, dus voor iedereen zal het het het beste zijn als ik dit jaar gewoon alles haal...

Dank je Tegen eind oktober moet ik al wat op papier staan hebben voor een eerste evaluatie, dus dat is niet zo heel lang meer natuurlijk

Goed om te horen
Ik heb het gevoel dat er toch wel heel veel mensen zijn die tot eind twintigste studeren. Is dat in België zo anders? Maar ik snap dat je het ook wel tijd vindt om van de studie een einde te maken en een baan te gaan zoeken.

Nee dat is zeker al snel en het is beter als je dan al iets fatsoenlijks hebt, zodat je ook met de feedback iets kan

Hopp Suisse!
Nymeria is offline View My Blog!   Reply With Quote