MensTennisForums.com - View Single Post - Omdat we niet willen onderdoen voor het Nederlandse topic... #2

View Single Post

Old 09-07-2009, 06:08 PM   #3033
country flag Bart.
Registered User

Bart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond repute
Default Re: Omdat we niet willen onderdoen voor het Nederlandse topic... #2

Quote:
Originally Posted by Chiudi-fan View Post
Maar er is toch nog wel ruimte,mocht je een vak niet halen?

Goed zo

Prima, heerlijk om iets te hebben om mee bezig te zijn. Heb leuk groepje collega's dus vermaak me prima. En heerlijk om geld te hebben en spontaan dingen te kunnen kopen
Maar ik zal nu 25 zijn als ik dan mijn diploma haal, nog een jaar langer ben ik er 26 en dat vind ik echt wel iets te oud Mijn ouders trouwens ook, dus voor iedereen zal het het het beste zijn als ik dit jaar gewoon alles haal...

Dank je Tegen eind oktober moet ik al wat op papier staan hebben voor een eerste evaluatie, dus dat is niet zo heel lang meer natuurlijk

Goed om te horen
Bart. is offline View My Blog!   Reply With Quote