MensTennisForums.com - View Single Post - Marcelo Melo/André Sá cheering thread

View Single Post

Old 08-14-2009, 02:14 AM   #42
country flag Caio_Brasil
Registered User

Caio_Brasil has a reputation beyond reputeCaio_Brasil has a reputation beyond reputeCaio_Brasil has a reputation beyond reputeCaio_Brasil has a reputation beyond reputeCaio_Brasil has a reputation beyond reputeCaio_Brasil has a reputation beyond reputeCaio_Brasil has a reputation beyond reputeCaio_Brasil has a reputation beyond reputeCaio_Brasil has a reputation beyond reputeCaio_Brasil has a reputation beyond reputeCaio_Brasil has a reputation beyond repute
Default Re: Marcelo Melo/André Sá cheering thread

Quote:
Originally Posted by laura-DSandMC View Post
I read this on Marcelo Blog but I don't understand everything ...

" Sobre os Masters 1000, eu vou jogar com o Robert Lindsted. Eu e o André não íamos conseguir entrar por causa da soma dos rankings, somávamos 59, por isso resolvemos nos separar. Como eu estou 25 e o Robert 23 era garantido entrar em Montreal. A lista de Cincinatti sai hoje, mas eu acho que não vai ter problemas para entrar. O André ainda não encontrou um parceiro para jogar, mas eu tenho certeza que ele vai encontrar."

Could you Brazilians guys traduce please?
"About the Masters 1000, I will play together with Robert Lindstedt. I and André weren't going to get in because of the combined rankings, it would be 59, that's why we decided to split. As I am 25 and Robert is 23 it would be guaranteed that we would enter in Montreal. Cincinatti's list will be released today, but I don't think there will be a problem to enter. André didn't find a partner to play yet, but I'm sure he will".

Caio_Brasil is offline View My Blog!   Reply With Quote