MensTennisForums.com - View Single Post - Omdat we niet willen onderdoen voor het Nederlandse topic... #2

View Single Post

Old 06-04-2009, 06:11 AM   #2302
country flag Nymeria
Chiudi-fan

Nymeria's Avatar

Nymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond repute
Default Re: Omdat we niet willen onderdoen voor het Nederlandse topic... #2

Quote:
Originally Posted by Bart. View Post
Ik hoop op een Del Potro-Söderling finale met Söderling als eindwinnaar. Ik weet dat jij daar wel anders over zult denken, maar eens een finale zonder Nadal en/of Federer zou een hele verademing zijn
ik ben eht er inderdaad niet mee eens, ik hoop op een Gonzalez-Federer finale

Ik snap jouw beredenering en ik weet dat er ook wel veel mensen zijn die er zo over denken. Al heb ik het gevoel dat ook heel veel mensen willen dat FEderer de finale speelt en deze keer wint. Er zijn er superveel die hem het record gunnen. Ik hoop er natuurlijk ook op, ik zou het geweldig vinden een feestje te kunnen vieren zondag, in Halle

Hopp Suisse!
Nymeria is offline View My Blog!   Reply With Quote