MensTennisForums.com - View Single Post - Indian Wells & Miami 2009

View Single Post

Old 03-13-2009, 10:09 PM   #17
country flag Truc
Registered User

Truc's Avatar

Truc has a reputation beyond reputeTruc has a reputation beyond reputeTruc has a reputation beyond reputeTruc has a reputation beyond reputeTruc has a reputation beyond reputeTruc has a reputation beyond reputeTruc has a reputation beyond reputeTruc has a reputation beyond reputeTruc has a reputation beyond reputeTruc has a reputation beyond reputeTruc has a reputation beyond repute
Default Re: Indian Wells & Miami 2009

He has a problem with his knee, Zverev writes in his blog after his defeat that he's waiting for Gaël's answer to know if he can leave IW or if he should stay for the doubles. Gaël will say on Saturday morning at the latest if he pulls out or not.

Damit ist Indian Wells für mich schon fast wieder Geschichte. Fast deshalb, weil ich im Doppel am Sonnabend noch gegen Marach/Kubot (Österreich/Polen) antreten soll. Allerdings ist noch nicht klar, ob es dazu kommt, denn mein französischer Doppelpartner Gael Monfils hat eine Kniereizung und weiß deshalb noch nicht, ob er spielen kann. Am Sonnabendmorgen unserer Zeit – wir sind acht Stunden hinter Hamburg – habe ich Klarheit, und wenn Monfils absagt, fliege ich schon am Sonnabend nach Florida, wo am 26. März in Miami das nächste Masters startet.
Truc is offline View My Blog!   Reply With Quote