MensTennisForums.com - View Single Post - Omdat we niet willen onderdoen voor het Nederlandse topic... #2

View Single Post

Old 02-24-2009, 10:15 AM   #1677
country flag Bart.
Registered User

Bart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond repute
Default Re: Omdat we niet willen onderdoen voor het Nederlandse topic...

Quote:
Originally Posted by Chiudi-fan View Post
Ik hou er ook niet echt van, maar soms was het de enige optie. Ik sprak meestal al een half jaar eerder af welke dag ik naar het tennis zou gaan en dan weet je je rooster echt nog niet. Nu plan ik meestal om mijn rooster heen, maar aan het begin van mijn studie wilde de vriendin met wie ik altijd naar toernooien ging de tickets al hebben Maar over het algemeen ben ik vrij braaf met lessen bezoeken

wow 2 van de hele studie! Jah dan zou ik ook omdraaien, als het slecht weer is en je bent all alone.

Mijn landgenoten zijn niet allemaal even slim
Alsof iets jou zou tegen houden om niet naar het tennis te gaan Maar als je werkt ligt dat iets moeilijker natuurlijk.

Ja Als twee idioten

De mijne ook niet natuurlijk
Bart. is offline View My Blog!   Reply With Quote