MensTennisForums.com - View Single Post - Omdat we niet willen onderdoen voor het Nederlandse topic... #2

View Single Post

Old 02-24-2009, 09:39 AM   #1670
country flag Bart.
Registered User

Bart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond repute
Default Re: Omdat we niet willen onderdoen voor het Nederlandse topic...

Quote:
Originally Posted by Chiudi-fan View Post
Ik vond het niet zo erg... ik plande nooit zo veel. En als ik echt iets wilde, dan zorgde ik toch wel dat het door ging, dus dan skipte ik lessen

een beetje nutteloze 2 uur. Heb je niet iets daarvoor in de plaats gedaan? Ik zou waarschijnlijk dan besluiten maar even de stad in te lopen of zo
Das ook een manier natuurlijk Maar lessen skippen doe ik sowieso al niet graag, vooral niet voor de moeilijkste vakken. Dit jaar heb ik nog geen enkele les gemist (buiten die ene keer dan de trein het station niet binnenreed door een bommelding), en het heeft echt wel geholpen. Vorig jaar dierf ik ook al eens een les overslaan, met alle gevolgen vandien

Nee, die ene die er ook voor niks stond (ja, we waren maar met z'n tweeën ) is ook naar huis gegaan. En om zelf wat de toerist uit te hangen was het net iets te slecht weer
Op de weg terug vroegen twee landgenoten van jouw of "hier" (de plaats waar ze stonden) de tram richting Korenmarkt stopte, terwijl nog geen 100 meter verder de halte was en al een massa volk stond te wachten
Bart. is offline View My Blog!   Reply With Quote