MensTennisForums.com - View Single Post - Omdat we niet willen onderdoen voor het Nederlandse topic... #2

View Single Post

Old 02-24-2009, 09:28 AM   #1669
country flag Bart.
Registered User

Bart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond reputeBart. has a reputation beyond repute
Default Re: Omdat we niet willen onderdoen voor het Nederlandse topic...

Quote:
Originally Posted by Chiudi-fan View Post
Ik kan me niet voorstellen dat het een interessante wedstrijd is geweest Maar Marco live zien is nooit verkeerd

Dat zou wel kunnen, al leken de kinderen allemaal blij te zijn. Dus iedereen had vast een hele lading snoep gekregen Ja, bij ons heb je ook veel groepjes die iets met de actualiteit doen

Yep, maar ik vind het knap dat ze wonnen. Dlouhy/Paes is echt één van de betere dubbel teams! En close wedstrijden zijn leuker dan dat er geen spanning is
Hmm, ik weet niet, maar ik bedoelde eigenlijk via het live scorebord

Ik zou ook blij zijn als ik een hele lading snoep zou krijgen

Ja, das waar, maar als je voor iemand supportert, en het is een close wedstrijd, brengt dat altijd wel een hele hoop stress mee, en daar kan ik niet echt tegen
Bart. is offline View My Blog!   Reply With Quote