MensTennisForums.com - View Single Post - Omdat we niet willen onderdoen voor het Nederlandse topic... #2

View Single Post

Old 02-23-2009, 06:19 PM   #1666
country flag Nymeria
Chiudi-fan

Nymeria's Avatar

Nymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond reputeNymeria has a reputation beyond repute
Default Re: Omdat we niet willen onderdoen voor het Nederlandse topic...

Quote:
Originally Posted by Bart. View Post
Aan de score te zien, is het maar goed dat je het niet live hebt meegemaakt

Terwijl anderen niks naar zich toegeworpen kregen waarschijnlijk Ik weet het niet, in de echte carnavalsteden worden ook optochten gehouden met wagens die dan de actualiteit enzo uitbeelden..

Ja, was ook tamelijk close daar
Ik kan me niet voorstellen dat het een interessante wedstrijd is geweest Maar Marco live zien is nooit verkeerd

Dat zou wel kunnen, al leken de kinderen allemaal blij te zijn. Dus iedereen had vast een hele lading snoep gekregen Ja, bij ons heb je ook veel groepjes die iets met de actualiteit doen

Yep, maar ik vind het knap dat ze wonnen. Dlouhy/Paes is echt één van de betere dubbel teams! En close wedstrijden zijn leuker dan dat er geen spanning is

Hopp Suisse!
Nymeria is offline View My Blog!   Reply With Quote